Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderforandrer ånder utseende?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

forandrer ånder utseende?

Innlegg av livingdeaddoll »

kan ånder forandre fasong og utseende?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Azurah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Okt 2006 21:03
18
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Azurah »

Min oppfatning av det er klart ja,for jeg og mannen har sett samme ånd men i forskjellig fasong / høyde / tykkelse etc
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 22:39
18
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Redfield »

Ikke sånn som jeg oppfatter det hvertfall. Men nå har jeg aldri SETT en ånd (ikke som jeg vet om hvertfall). Jeg har bare hørt. Kjenner dog flere andre som har det og de har aldri sagt noe som tyder på at ånder viser seg i forskjellige fasonger hver gang de dukker opp.

Men, Graham Bishop hevder at de kan velge om de vil vise seg selv i form av den yngre eller eldre utgaven av seg selv. Ser ikke helt bort i fra at det kan stemme jeg altså :) Så kanskje de kan endre fasong likevel? hva vet jeg? Får vel greie på det en dag :D
Antall ord: 110
is there anybody out there...?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Redfield skrev:Ikke sånn som jeg oppfatter det hvertfall. Men nå har jeg aldri SETT en ånd (ikke som jeg vet om hvertfall). Jeg har bare hørt. Kjenner dog flere andre som har det og de har aldri sagt noe som tyder på at ånder viser seg i forskjellige fasonger hver gang de dukker opp.

Men, Graham Bishop hevder at de kan velge om de vil vise seg selv i form av den yngre eller eldre utgaven av seg selv. Ser ikke helt bort i fra at det kan stemme jeg altså :) Så kanskje de kan endre fasong likevel? hva vet jeg? Får vel greie på det en dag :D
Hvis ånden av en du kjente viser seg for deg, så vil den nok sansynligvis vise seg slik du best husker dem. Altså slik de var i tiden rett før de døde:)
Så ja, ånder kan nok skifte utseende..
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links