Det er en spesiell tur, ja :Storm skrev:Hva som skjer på skillingsmark?? Noe som er verdt å få med seg?
Du kan jo sjekke Skillingmark-turen vår, bilder med mer!
mvh Asbjørn
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Det er en spesiell tur, ja :Storm skrev:Hva som skjer på skillingsmark?? Noe som er verdt å få med seg?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
jeg kan ikke fordra folk som er uenig med folk som sier at det ikker lov å si noen imot som sier noen imot som sier noen imot.Dan skrev:Der må jeg si meg uenig gitt ...Oceanic skrev:
øyh...det er ikke lov å si noen imot som sier noen imot som sier noen imot.
Mvh Dan
Hide post links |
hehehe. måtte jo prøve meg for første gang jeg og.Oceanic skrev:øyh...det er ikke lov å si noen imot som sier noen imot som sier noen imot.Dan skrev:Betyr dette at kun de som har "positive holdninger" har lov til å uttale seg?løøøp skrev:bla bla bla hvis du ikke er det kan du jo bare holde de negative holdningene for deg selvmadjava skrev:Eg er ikkje imponert over verken programmet eller olav sin "jobb" der. Rart at folk går på dette.
Og hva er i så fall en "positiv holdning"? Å bare være nikkedukke og enig i alt?
Eller er det slik at man faktisk kan ha en "positiv holdning" samtidig som man faktisk er uenig og/eller har egne meninger om ting?
Mvh Dan
Hide post links |
Hide post links |
det er bra dere klarsynte ikke "ødelegger" alt som er av gjemsøkte steder har du besøkt Lier sinnsykehus?olav moldestad skrev:Det har vi allerede gjort et par spedbarn som ble drept der som ble født funksjonshemmet. Men jeg må og respektere åndenes og menneskets frie vilje til å velge, men skulle jeg renset et sted som skillingmark, ville jeg behøvd hjelp, for der er flere som stritter i mot, samme gjelder den berømte liersykehus. Ligg unna lier, for dere kan dra på dere negative ånder.
Hide post links |
Jeg synes det er litt morsomt å lese hvor "jordnær" du har blitt :mozilla_smile:olav moldestad skrev:hei, trist jeg ikke stod til dine forventinger jeg er ikke noe gud fader heller men jobben min kan jeg og ja jeg tar på meg flere utfordringer, men trist at tv'n er mere opptatt av mystiske kjerringer så lager mere skuespill en saklighet for å komme seg frem, selv om dem kan jobben sin.. men jeg er tilbake på mess i ny og ne og og senere i et tv prog i 2007
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
jeg fikk heller ikke sett detAzurah skrev:Jeg begriper ikke hvorfor noen skal hakke ned på denne Olav Moldestad. Er dere missunnelig? Jeg og min halvdel fikk ikke sett programmet,men min mor så det og gledet seg til å se det en hel uke. Endog hun aldri har sett Åndenes Makt før,var hun veldig imponert over at en ung gutt var så naturlig,troverdig og flink.
Jeg vet at alle som driver med dette som fag møter MYE motgang,men hold på troen og vær sterk dere som driver med det. Dere vet med dere selv at det dere gjør er ekte. Jeg syns det er beundringsverdig,og respekterer dette til det yttesrte. Det har selvfølgelig vært bløffmakere opp igjennom tiden men de på tv-norge har jeg tillit til..mesteparten av dem hvertfall.
Kan noen sende meg prgrammet? lol fikk ikke sett det har ikke tv-norge
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Vel, er det ikke vanlig at ånder som er flere hundre år gamle blir hengende igjen her i den fysiske materien på grunn av mulighetene til å drite på gamle nedslitte toaletter, og endelig få vasket av seg skitten ved å ligge og sprelle i badekar.skeptikeren skrev:Rennende vann i vasken og greier, merkelig at det ikke blir satt opp kameraer syns jeg, hadde dette vist noe så kunne det hende jeg ble imponert. Men måten disse prgrammene blir laget på så er det utrolig dårlig tv.
Hide post links |
Takk for opplysningenSashaian skrev:Vel, det er et flertall av folk som mener det motsatte enn deg her Skeptikeren.
Hide post links |