Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Lone
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg
Innleggav Lone »
Jeg er så enig! Olav.. du gjorde en fin figur på tv. Stå på! :mozilla_wink:
Antall ord: 16
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kjempe bra episode på søndag Olav Imponerende at du fikk fram så mye fakta om stedet og åndene som var igjen der. Men synd vi ikke fikk vite om det stemte med kirkebøkene, men-men.. Flink var du uansett! Stå på videre
Men lurer veldig på hva slags tv program du skal være med i 2007 da :mozilla_cool:
olav moldestad skrev:Det har vi allerede gjort et par spedbarn som ble drept der som ble født funksjonshemmet. Men jeg må og respektere åndenes og menneskets frie vilje til å velge, men skulle jeg renset et sted som skillingmark, ville jeg behøvd hjelp, for der er flere som stritter i mot, samme gjelder den berømte liersykehus. Ligg unna lier, for dere kan dra på dere negative ånder.
det er bra dere klarsynte ikke "ødelegger" alt som er av gjemsøkte steder har du besøkt Lier sinnsykehus?
olav moldestad skrev:hei, trist jeg ikke stod til dine forventinger jeg er ikke noe gud fader heller men jobben min kan jeg og ja jeg tar på meg flere utfordringer, men trist at tv'n er mere opptatt av mystiske kjerringer så lager mere skuespill en saklighet for å komme seg frem, selv om dem kan jobben sin.. men jeg er tilbake på mess i ny og ne og og senere i et tv prog i 2007
Jeg synes det er litt morsomt å lese hvor "jordnær" du har blitt :mozilla_smile:
Jeg begriper ikke hvorfor noen skal hakke ned på denne Olav Moldestad. Er dere missunnelig? Jeg og min halvdel fikk ikke sett programmet,men min mor så det og gledet seg til å se det en hel uke. Endog hun aldri har sett Åndenes Makt før,var hun veldig imponert over at en ung gutt var så naturlig,troverdig og flink.
Jeg vet at alle som driver med dette som fag møter MYE motgang,men hold på troen og vær sterk dere som driver med det. Dere vet med dere selv at det dere gjør er ekte. Jeg syns det er beundringsverdig,og respekterer dette til det yttesrte. Det har selvfølgelig vært bløffmakere opp igjennom tiden men de på tv-norge har jeg tillit til..mesteparten av dem hvertfall.
Kan noen sende meg prgrammet? lol fikk ikke sett det har ikke tv-norge
Gleder meg til kveldens program, det så hvertfall spennende ut på klippet de viste. Håper det er like bra som forrige, da Olav var med. :mozilla_smile:
Azurah skrev:Jeg begriper ikke hvorfor noen skal hakke ned på denne Olav Moldestad. Er dere missunnelig? Jeg og min halvdel fikk ikke sett programmet,men min mor så det og gledet seg til å se det en hel uke. Endog hun aldri har sett Åndenes Makt før,var hun veldig imponert over at en ung gutt var så naturlig,troverdig og flink.
Jeg vet at alle som driver med dette som fag møter MYE motgang,men hold på troen og vær sterk dere som driver med det. Dere vet med dere selv at det dere gjør er ekte. Jeg syns det er beundringsverdig,og respekterer dette til det yttesrte. Det har selvfølgelig vært bløffmakere opp igjennom tiden men de på tv-norge har jeg tillit til..mesteparten av dem hvertfall.
Kan noen sende meg prgrammet? lol fikk ikke sett det har ikke tv-norge
jeg fikk heller ikke sett det
noen som tok det opp?
Koster 39 for en mnd. Jeg ser nå 2 episode, og noe så kjedelig. Jeg spoler frem til det skjer noe. Så får jeg se da..........
Vel, kjedelige greier fant jeg ut. Hva finner man som er så bra med denne episoden?
Rennende vann i vasken og greier, merkelig at det ikke blir satt opp kameraer syns jeg, hadde dette vist noe så kunne det hende jeg ble imponert. Men måten disse prgrammene blir laget på så er det utrolig dårlig tv.
Antall ord: 85
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
skeptikeren skrev:Rennende vann i vasken og greier, merkelig at det ikke blir satt opp kameraer syns jeg, hadde dette vist noe så kunne det hende jeg ble imponert. Men måten disse prgrammene blir laget på så er det utrolig dårlig tv.
Vel, er det ikke vanlig at ånder som er flere hundre år gamle blir hengende igjen her i den fysiske materien på grunn av mulighetene til å drite på gamle nedslitte toaletter, og endelig få vasket av seg skitten ved å ligge og sprelle i badekar.
Dessuten var det så imponerende at han fant navnet så klart, selv uten søkepinnene, og at han der ute i havgapet kunne få frem at de jobbet med fiske og litt jordbruk.
At han safet med en annen æra, tja, det er vel safetynettet, om man kan kalle det for det.
Så kan man spekulere på hvor mange timers opptak som ble kuttet ned til disse fattige sju minuttene, og det hadde vært en sann opplevelse å sett råmateriale, men shit au, nå kan han jo fortsette å telle hjelpere og virre med søkepinnene sine for å få kontakt med svundne tider.
Desuten så handler det om noe helt annet, det hele som han jobber med, så velbekomme til de som har behov for å få tellet hjelperne, eller skal lære selvutvikling av denne fidusen..