nei.hallinka skrev:Helt ok, men synes Invasion er bedre!
skjer jo ingenting jo. berre masse preik.
slutta se på det eg. hehe
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
nei.hallinka skrev:Helt ok, men synes Invasion er bedre!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Åjaa.. x)Dj_Devil skrev:ja. den er så bra at det nesten er en skam. understand? :DBlackMagic skrev:Skam?Dj_Devil skrev:SKAM BRA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
*Muligens litt blonde meg*
Hehehe..
Hide post links |
Jeg vet hvem du er, å det gjør du ikke!veronikaa skrev:følger med på det hver gang det er
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Doomt..:/Nettin skrev:Kjempe bra serie .. !
Har sett på den hver uke nå (og jeg er kjent som at jeg ikke er flink til å følge med på en serie), men desverre er det ikke reprise på den . . Så får ikke med meg episoden nå på Onsdag. :\
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
WTF!!RasCzaK skrev:...Er den desidert DÅRLIGSTE serien som har gått på lenge!
Geez, hollywood synger på det siste verset sitt nå... Ser mye heller på Hellsing.
Fatter ikke hva folk biter på av underholdning nå om dagen - denne idéen er for lengst brukt opp.
På samme måte som med C.S.I - greit nok, dette var noe nytt og spennende, men 10ende sesong får meg til å gå å smågulpe - vet de ikke når man stopper en serie? Nei - naturligvis gjør de ikke det! Pengene fosser inn, bare en tåpe ville stoppet serien før den var helt tynnslitt.
I tillegg fosser det på med C.S.I-lignende serier som bones - WTF?
Jeg er glad jeg ikke betaler noe for det !
Hide post links |
Hvis det å uttrykke sannhet ansees som å være negativ, greit nok - men det er alikevel sannheten .sivastar skrev:WTF!!RasCzaK skrev:...Er den desidert DÅRLIGSTE serien som har gått på lenge!
Geez, hollywood synger på det siste verset sitt nå... Ser mye heller på Hellsing.
Fatter ikke hva folk biter på av underholdning nå om dagen - denne idéen er for lengst brukt opp.
På samme måte som med C.S.I - greit nok, dette var noe nytt og spennende, men 10ende sesong får meg til å gå å smågulpe - vet de ikke når man stopper en serie? Nei - naturligvis gjør de ikke det! Pengene fosser inn, bare en tåpe ville stoppet serien før den var helt tynnslitt.
I tillegg fosser det på med C.S.I-lignende serier som bones - WTF?
Jeg er glad jeg ikke betaler noe for det !
Svært så negativ h*n var i dag da!!
Sender over noen :mozilla_smile:
Hide post links |