Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
jeg liker gost whisper veldig godt jeg.. er sikker på at et medium er med i kullissene der og ser til at det blir bra.. kjenner meg mye igjen i det som skjer i serien.. syns den er kjempe bra skal få tak i hele serien... hehe..
Antall ord: 47
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!
Kjempe bra serie .. !
Har sett på den hver uke nå (og jeg er kjent som at jeg ikke er flink til å følge med på en serie), men desverre er det ikke reprise på den . . Så får ikke med meg episoden nå på Onsdag. :\
Nettin skrev:Kjempe bra serie .. !
Har sett på den hver uke nå (og jeg er kjent som at jeg ikke er flink til å følge med på en serie), men desverre er det ikke reprise på den . . Så får ikke med meg episoden nå på Onsdag. :\
Ser begge seriene.
Invasion irriterer meg fordi jeg er Syyykelig nysgjerrig å det irriterer vette av meg at jeg ikke ser de Alien sakene i vannet. hehe
Ghost Whisperer er utrolig spennende. Er fantastisk serie som viser ting fra en fin side.
En typisk må ha det bare må ha det (med meg) serie..
GW er veldig bra.*Elsker* Var litt treig i vendinga,så jeg har ikke fått sett de på tv,men lastet ned sesong 1 og har sett de ti første på tre dager. Hekta jeg?
Ghost Whisperer er veldig spennende... og det serien blir enda bedre jo lengere ut i sesong 1 den kommer.. hehe =) har sett hele sesong 1 og 3 episoder av sesong 2.. for dere som ikke har sett lengere enn det som er på tv så er det bare og glede seg.
ting blir værre og bedre
Antall ord: 57
2012, punktet hvor virkelighet og fantasi må møtes
...Er den desidert DÅRLIGSTE serien som har gått på lenge!
Geez, hollywood synger på det siste verset sitt nå... Ser mye heller på Hellsing.
Fatter ikke hva folk biter på av underholdning nå om dagen - denne idéen er for lengst brukt opp.
På samme måte som med C.S.I - greit nok, dette var noe nytt og spennende, men 10ende sesong får meg til å gå å smågulpe - vet de ikke når man stopper en serie? Nei - naturligvis gjør de ikke det! Pengene fosser inn, bare en tåpe ville stoppet serien før den var helt tynnslitt.
I tillegg fosser det på med C.S.I-lignende serier som bones - WTF?
Jeg er glad jeg ikke betaler noe for det !
Antall ord: 127
Stay strong - Live long!
Ateisme er flott - Kristus er en fjott!
RasCzaK skrev:...Er den desidert DÅRLIGSTE serien som har gått på lenge!
Geez, hollywood synger på det siste verset sitt nå... Ser mye heller på Hellsing.
Fatter ikke hva folk biter på av underholdning nå om dagen - denne idéen er for lengst brukt opp.
På samme måte som med C.S.I - greit nok, dette var noe nytt og spennende, men 10ende sesong får meg til å gå å smågulpe - vet de ikke når man stopper en serie? Nei - naturligvis gjør de ikke det! Pengene fosser inn, bare en tåpe ville stoppet serien før den var helt tynnslitt.
WTF!!
Svært så negativ h*n var i dag da!!
Sender over noen :mozilla_smile:
RasCzaK skrev:...Er den desidert DÅRLIGSTE serien som har gått på lenge!
WTF!!
Svært så negativ h*n var i dag da!!
Sender over noen :mozilla_smile:
Hvis det å uttrykke sannhet ansees som å være negativ, greit nok - men det er alikevel sannheten .
BTW, jeg har verken fornærmet klarsynte eller overnaturlige vesen.
Poenget mitt ganske enkelt at Hollywood som underholdningskilde begynner å gå ut på dato.
Antall ord: 186
Stay strong - Live long!
Ateisme er flott - Kristus er en fjott!