Ok, da forteller jeg om et par opplevelser jeg har hatt hjemme.
Det var en natt jeg våknet opp, og kjente at det var akkurat som en katt gikk oppå dyna mi. Jeg ble redd, og reiste meg opp i senga, og der, på enden av senga mi kunne jeg sverge på at det satt noen. En jente/dame med rett hår ned til overarmen ca. Det var mørkt i rommet, så skikkelsen var helt sort. Jeg ble litt skremt, og la meg ned igjen med dyna over hodet, og sparket lett med beina. Etter et halvt minutt reiste jeg meg opp igjen, og da var skikkelsen borte.
Kan det ha vært en innbilining, kan det ha vært et gjenferd, eller kanskje en hjelper?
En annen gang stod jeg på badet og stelte meg, for jeg skulle ut med noen venner. Døra var lukket og vinduet var igjen. Plutselig beveget dusjforhenget seg! Det svaiet lett frem og tilbake en gang, som om none hadde dyttet borti det. Jeg var borte ved dusjforhenget etterpå, og prøvde å se om det kunne har vært gjennomtrekk eller hva du kunne vært, men jeg fant ut at jeg måtte dytte det med litt emr kraft for at det skal bevege så mye på seg. Som sagt var vinduet og døra lukket, og jeg tror ikke den lille ventilen (som var nesten helt igjen) vi har kunne forusaket noe sånt.
Det var også en gang for ca et halvt år siden oppdaget ejg et ganske klart anniskt i gardinen min. Det var vanskelig å unngå. Jeg fortalte det til mamma, og hun så også dette annsiktet. Jeg fikk ikke tatt noe bildeav det, men jeg tegnet det det på paint ca hvordand et så ut. (jeg har svarte gardiner som er sydd ganske grovt sammen, så du ser masse vannrette "tråder" på en måte. Det kan abre ha vært tillfeldigheter). Det som var så rart med dette, var at ansiktet forsvant etter en måneds tid! Jeg gjorde ingentting smed gardinene som kunne forusaket det, det abre forsvant.
![Bilde](http://i19.photobucket.com/albums/b177/Idril_Trelawney/Utennavnhhh.jpg)
Kan det har vært tilfeldigheter, eller noe annet?
Jeg er åpen for at alle hendelsene kan ha en naturlig forklaring, jeg ville abre få forklart det, for det er ganske rart. Jeg håper at dere kan gi meg noen svar!