Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJeg er blitt gannet!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Henna
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Apr 2005 13:57
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Jeg er blitt gannet!

Innlegg av Henna »

Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.

Må sies at jeg har ren samvittighet og har ikke gjort noe galt. Men bør jeg bekymre meg?
Og noen som vet om en bør gjøre noe for å beskytte seg?
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
myss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2005 20:17
19
Lokalisering: skien

Innlegg av myss »

hei! hva er gannet?
Antall ord: 4
myss

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Jeg er blitt gannet!

Innlegg av BA. »

Henna skrev:Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.

Må sies at jeg har ren samvittighet og har ikke gjort noe galt. Men bør jeg bekymre meg?
Ingen grunn til å bekymre deg.
Faktisk har du god grunn til å ikke bekymre deg, for din psyke kan gjøre at du gjør dumme ting hvis du bekymrer deg for slikt.
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Henna
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Henna »

myss skrev:hei! hva er gannet?
Er vel en gammel samisk metode for å føre ondskap på noen med trolldom, en form for forbannelse.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

Det dette dreier seg om er Magi, for å si det sånn finnes det svært få magikere i Norge og at din eks skulle få en Magiker til å gjøre dette da er du svært uheldig.

Men dersom dette er riktig er det bare en måte å stanse denne Magien på det er å sende det tilbake, det er det kun Magikere som kan gjøre.

Kenneth
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Det er vel ingen grunn til å begynne og sende ut innbydelser til din egen begravelse.
Men nå lurer jeg virkelig på hvorfor man bruker damer som har kontakt med ånder til å utøve magi. Det henger jo ikke sammen engang.

Hvem er det han har brukt? En samisk versjon av Deborah Borgen?
Antall ord: 99
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

slapp helt av... bare din egen frykt er nok til at du "formelig ganner deg selv" he he... tro nå eg mest på da ;)... men jeg er litt for jordnær til å tro at et fornuftig psykisk sterkt menneske kan ha en sådan "åpen" dør... ?
Antall ord: 47
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av RaggSokken »

Neh, bestefar (som er samisk) sier at Ganning ikke kan brukes på den måten, dvs via andre.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

kthon2 skrev:

Det dette dreier seg om er Magi, for å si det sånn finnes det svært få magikere i Norge og at din eks skulle få en Magiker til å gjøre dette da er du svært uheldig.

Men dersom dette er riktig er det bare en måte å stanse denne Magien på det er å sende det tilbake, det er det kun Magikere som kan gjøre.

Kenneth

Hæ..... :doubt:
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Ganning kan brukes positivt og negativt. Det er enkelt sagt å tenke negative eller positive tanker om en person.
Vi går vel alle å ganner andre personer fra tid til annen, ved å tenke positivt, eller negativt om en annen person.

Tror ikke det er noe å bekymre seg for, for har du ikke fått vite om at du hadde blitt gannet, tror jeg egentlig ikke du har merket noe som helst.
Antall ord: 70
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Trøndergut
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 18:27
18
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Trøndergut »

Hvis du er bekymret kan du jo få noen til å oppløse forbannelsen, eller eventuelt ganne en forbannelse over på eksen din.
Antall ord: 69
MM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

herrejemini... det holder vel med å sitte og tenke hatefulle og forpestede tanker.. så merker vel objektet ubehag vel?? he he
Antall ord: 20
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Du har noe å bekymre deg for kun hvis du begynner å bekymre deg for det. For den eneste faren med slikt er hvis du selv tror på det. Da kommer vi inn på tankens kraft osv. I utgangspunktet er det ikke noe å være redd for. Men hvem i allverden er det som har sagt dette?
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Henna
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Henna »

Atmi skrev: Du har noe å bekymre deg for kun hvis du begynner å bekymre deg for det. For den eneste faren med slikt er hvis du selv tror på det. Da kommer vi inn på tankens kraft osv. I utgangspunktet er det ikke noe å være redd for. Men hvem i allverden er det som har sagt dette?
Han har selv fortalt meg at han har gjort dette. Han er en ruset, ustabil person, og derfor vil ikke bekymre meg om dette. Men jeg aner jo ikke hvem han har fått til å gjort dette, så dermed vet jeg ikke hvor troverdig det er. I tillegg tenker jeg også at slik han vil ha fremstilt meg ovenfor denne åndekontakteren er ikke slik jeg er som person. Og at dette kan ha noe å si.

Og tanken har slått meg, at tenker jeg på det her så virker det kanskje også. Og plutselig klarer jeg ikke å la være å tenke på det. Men er psykisk sterk så så veldig bekymret er jeg nok ikke. Men tenker på det- ja, kan ikke la være. For jeg tror på mye overnaturlig, og eksen bruker dette mot meg nå, for han vet jeg tror.

Og som foreslått her, å sende forbannelsen til han er lite aktuelt. Skal ikke senke meg ned på hans nivå her.
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

Henna skrev:
Atmi skrev: Du har noe å bekymre deg for kun hvis du begynner å bekymre deg for det. For den eneste faren med slikt er hvis du selv tror på det. Da kommer vi inn på tankens kraft osv. I utgangspunktet er det ikke noe å være redd for. Men hvem i allverden er det som har sagt dette?
Han har selv fortalt meg at han har gjort dette. Han er en ruset, ustabil person, og derfor vil ikke bekymre meg om dette. Men jeg aner jo ikke hvem han har fått til å gjort dette, så dermed vet jeg ikke hvor troverdig det er. I tillegg tenker jeg også at slik han vil ha fremstilt meg ovenfor denne åndekontakteren er ikke slik jeg er som person. Og at dette kan ha noe å si.

Og tanken har slått meg, at tenker jeg på det her så virker det kanskje også. Og plutselig klarer jeg ikke å la være å tenke på det. Men er psykisk sterk så så veldig bekymret er jeg nok ikke. Men tenker på det- ja, kan ikke la være. For jeg tror på mye overnaturlig, og eksen bruker dette mot meg nå, for han vet jeg tror.

Og som foreslått her, å sende forbannelsen til han er lite aktuelt. Skal ikke senke meg ned på hans nivå her.

Det finnes ingen Åndekontakter i Norge som kan gjøre dette så tror du skal ta dette helt med ro

Kenneth
Antall ord: 244

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links