Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg er blitt gannet!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Apr 2005 13:57
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Jeg er blitt gannet!
Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.
Må sies at jeg har ren samvittighet og har ikke gjort noe galt. Men bør jeg bekymre meg?
Og noen som vet om en bør gjøre noe for å beskytte seg?
Må sies at jeg har ren samvittighet og har ikke gjort noe galt. Men bør jeg bekymre meg?
Antall ord: 45
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2005 20:17
- 19
- Lokalisering: skien
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Jeg er blitt gannet!
Ingen grunn til å bekymre deg.Henna skrev:Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.
Faktisk har du god grunn til å ikke bekymre deg, for din psyke kan gjøre at du gjør dumme ting hvis du bekymrer deg for slikt.
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Er vel en gammel samisk metode for å føre ondskap på noen med trolldom, en form for forbannelse.myss skrev:hei! hva er gannet?
Antall ord: 24
Hide post links |
Det dette dreier seg om er Magi, for å si det sånn finnes det svært få magikere i Norge og at din eks skulle få en Magiker til å gjøre dette da er du svært uheldig.Henna skrev:Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.
Men dersom dette er riktig er det bare en måte å stanse denne Magien på det er å sende det tilbake, det er det kun Magikere som kan gjøre.
Kenneth
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Henna skrev:Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.
Det er vel ingen grunn til å begynne og sende ut innbydelser til din egen begravelse.
Men nå lurer jeg virkelig på hvorfor man bruker damer som har kontakt med ånder til å utøve magi. Det henger jo ikke sammen engang.
Hvem er det han har brukt? En samisk versjon av Deborah Borgen?
Antall ord: 99
Beauty is in the eye of the beer holder..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
slapp helt av... bare din egen frykt er nok til at du "formelig ganner deg selv" he he... tro nå eg mest på da ... men jeg er litt for jordnær til å tro at et fornuftig psykisk sterkt menneske kan ha en sådan "åpen" dør... ?
Antall ord: 47
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Neh, bestefar (som er samisk) sier at Ganning ikke kan brukes på den måten, dvs via andre.
Antall ord: 18
Hide post links |
kthon2 skrev:Det dette dreier seg om er Magi, for å si det sånn finnes det svært få magikere i Norge og at din eks skulle få en Magiker til å gjøre dette da er du svært uheldig.Henna skrev:Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.
Men dersom dette er riktig er det bare en måte å stanse denne Magien på det er å sende det tilbake, det er det kun Magikere som kan gjøre.
Kenneth
Hæ.....
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Ganning kan brukes positivt og negativt. Det er enkelt sagt å tenke negative eller positive tanker om en person.
Vi går vel alle å ganner andre personer fra tid til annen, ved å tenke positivt, eller negativt om en annen person.
Tror ikke det er noe å bekymre seg for, for har du ikke fått vite om at du hadde blitt gannet, tror jeg egentlig ikke du har merket noe som helst.
Vi går vel alle å ganner andre personer fra tid til annen, ved å tenke positivt, eller negativt om en annen person.
Tror ikke det er noe å bekymre seg for, for har du ikke fått vite om at du hadde blitt gannet, tror jeg egentlig ikke du har merket noe som helst.
Antall ord: 70
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 18:27
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Hvis du er bekymret kan du jo få noen til å oppløse forbannelsen, eller eventuelt ganne en forbannelse over på eksen din.Henna skrev:Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.
Antall ord: 69
MM
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
herrejemini... det holder vel med å sitte og tenke hatefulle og forpestede tanker.. så merker vel objektet ubehag vel?? he he
Antall ord: 20
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
Du har noe å bekymre deg for kun hvis du begynner å bekymre deg for det. For den eneste faren med slikt er hvis du selv tror på det. Da kommer vi inn på tankens kraft osv. I utgangspunktet er det ikke noe å være redd for. Men hvem i allverden er det som har sagt dette?Henna skrev:Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Han har selv fortalt meg at han har gjort dette. Han er en ruset, ustabil person, og derfor vil ikke bekymre meg om dette. Men jeg aner jo ikke hvem han har fått til å gjort dette, så dermed vet jeg ikke hvor troverdig det er. I tillegg tenker jeg også at slik han vil ha fremstilt meg ovenfor denne åndekontakteren er ikke slik jeg er som person. Og at dette kan ha noe å si.Atmi skrev: Du har noe å bekymre deg for kun hvis du begynner å bekymre deg for det. For den eneste faren med slikt er hvis du selv tror på det. Da kommer vi inn på tankens kraft osv. I utgangspunktet er det ikke noe å være redd for. Men hvem i allverden er det som har sagt dette?
Og tanken har slått meg, at tenker jeg på det her så virker det kanskje også. Og plutselig klarer jeg ikke å la være å tenke på det. Men er psykisk sterk så så veldig bekymret er jeg nok ikke. Men tenker på det- ja, kan ikke la være. For jeg tror på mye overnaturlig, og eksen bruker dette mot meg nå, for han vet jeg tror.
Og som foreslått her, å sende forbannelsen til han er lite aktuelt. Skal ikke senke meg ned på hans nivå her.
Antall ord: 221
Hide post links |
Henna skrev:Han har selv fortalt meg at han har gjort dette. Han er en ruset, ustabil person, og derfor vil ikke bekymre meg om dette. Men jeg aner jo ikke hvem han har fått til å gjort dette, så dermed vet jeg ikke hvor troverdig det er. I tillegg tenker jeg også at slik han vil ha fremstilt meg ovenfor denne åndekontakteren er ikke slik jeg er som person. Og at dette kan ha noe å si.Atmi skrev: Du har noe å bekymre deg for kun hvis du begynner å bekymre deg for det. For den eneste faren med slikt er hvis du selv tror på det. Da kommer vi inn på tankens kraft osv. I utgangspunktet er det ikke noe å være redd for. Men hvem i allverden er det som har sagt dette?
Og tanken har slått meg, at tenker jeg på det her så virker det kanskje også. Og plutselig klarer jeg ikke å la være å tenke på det. Men er psykisk sterk så så veldig bekymret er jeg nok ikke. Men tenker på det- ja, kan ikke la være. For jeg tror på mye overnaturlig, og eksen bruker dette mot meg nå, for han vet jeg tror.
Og som foreslått her, å sende forbannelsen til han er lite aktuelt. Skal ikke senke meg ned på hans nivå her.
Det finnes ingen Åndekontakter i Norge som kan gjøre dette så tror du skal ta dette helt med ro
Kenneth
Antall ord: 244
Hide post links |