Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det er noe creepy her i leiligheten.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 20:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hell
Kontakt en medium,en seriøs,stakkars deres.dette her er en stor mareritt,håper får hjelp snart,dette er en stor psykisk belasting
Antall ord: 26
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2006 19:22
- 18
- Lokalisering: En by ved navn Oslo
Oi! Dette høres jo helt forferdelig ut! D er psykisk og fysisk belastende på dere begge, dere kan ikke fortsette å leve slik. Uansett hva dette er må det ut, og det første som faller meg inn er å kontakte et medim. Jeg så dere hadde gjort dette før, men for all del : Prøv igjen! Jeg legger inn en link som fører til "eksperthjelp.no". Her er det seriøse folk som har mange år med erfaring innenfor dette omerådet.
Lykke til dere, jeg skal sende dere masse positiv energi så dere får overskudd til å handskes med "dette" :mozilla_smile:
https://www.eksperthjelp.no/index.jsp?r ... enuTab=107
Lykke til dere, jeg skal sende dere masse positiv energi så dere får overskudd til å handskes med "dette" :mozilla_smile:
https://www.eksperthjelp.no/index.jsp?r ... enuTab=107
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Og forresten.. Ja, jeg tror de "svarte vesnene" er dine hjelpere. Tror de blir synlige når det er noe som truer. Ville ikke vært bekymret for dem, jeg har sånne selv her hjemme. Poltergeistet derimot ville jeg blitt kvitt fort.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
Har du spurt hjelperen din om beskyttelse og hjelp til å fjerne negativ energi?
Et godt tips er å forsøke å bytte på energien ved å feks å jobbe healing rundt i leiligheten deres.
Et godt tips er å forsøke å bytte på energien ved å feks å jobbe healing rundt i leiligheten deres.
Antall ord: 30
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 20:27
- 18
- Lokalisering: Hell
deres kan også brenne salvie.rund i hver hjørne av huset,hver eneste rom,jeg har fått den tips fra en bok om åndeutdrivelse.
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Seriøst, er det ingen som veit korleis dette kan stoppast?
Antall ord: 11
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
Hva mener du egentlig?madjava skrev:Seriøst, er det ingen som veit korleis dette kan stoppast?
Antall ord: 17
Ikke gå foran meg
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
til madjava: Nyx har fått masse råd om hvordan hun kan fjerne åndene i leiligheten sin! :mozilla_wink:
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2006 18:02
- 18
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Akershus
Takk for oppmuntring og tips!
Vi har forsøkt det meste.
Uansett hvor jeg befinner meg, dukker det opp vesener og poltergeist.
Nytt eller gammelt bosted, vårt eller andre sitt.
Jeg er redd for poltergeistene, for de gjør meg så iskald.
Vesenene gjør meg glovarm. Sånn en kontrast.
Mange synske jeg har vært i kontakt med, sier jeg er som en magnet for ånder o.l.
Det kunne jeg forsåvidt bekreftet helt på egenhånd, for det har jo fulgt meg siden jeg var et lite barn.
Jeg har sett de mørke vesenene angripe menensker jeg er glad i, om de kommer for nær, eller viser meg tegn på hengivenhet. Er de sjalu?
Ja, de har beskyttet meg, har jo sett det med egne øyne.
Poltergeistene tør ikke nærme seg meg, men de dukker opp og de vil ikke forsvinne.
Vi skal flytte til et hus på østlandet nå, ettersom jeg er 5.mnd på vei og vi trenger større plass. Min sønn på 6 år har sett en av de mørkeste og sterkeste hjelperene mine.
Han som alltid holder seg i nærheten. Sønnen min lurer på hvem han er.
Jeg har ALDRI snakket om det her til ham, eller så han har hatt mulighet til å høre.
ALDRI.
Han beskrev hvordan denne her så ut, og det gjorde meg undrende at han ikke var redd.
For denne hjelperen ser farlig og ikke så rent lite ondsakpsfull ut i ansiktet sitt.
Men ingen har forsøkt å skade min sønn, det kan virke ut som de passer på ham også.
Det har skjedd noe oppsiktsvekkende tidligere, men det er fryktelig sterk kost.
Jeg tør ikke under noen omstendighet fortelle det her inne, og tviler på det hadde gått gjennom sensuren også. Det er for utrolig til å kunne tro på, og jeg forstår det. Hadde ikke selv trodd det om noen fortalte det til meg. Sånn er det nå.
M
Uansett hvor jeg befinner meg, dukker det opp vesener og poltergeist.
Nytt eller gammelt bosted, vårt eller andre sitt.
Jeg er redd for poltergeistene, for de gjør meg så iskald.
Vesenene gjør meg glovarm. Sånn en kontrast.
Mange synske jeg har vært i kontakt med, sier jeg er som en magnet for ånder o.l.
Det kunne jeg forsåvidt bekreftet helt på egenhånd, for det har jo fulgt meg siden jeg var et lite barn.
Jeg har sett de mørke vesenene angripe menensker jeg er glad i, om de kommer for nær, eller viser meg tegn på hengivenhet. Er de sjalu?
Ja, de har beskyttet meg, har jo sett det med egne øyne.
Poltergeistene tør ikke nærme seg meg, men de dukker opp og de vil ikke forsvinne.
Vi skal flytte til et hus på østlandet nå, ettersom jeg er 5.mnd på vei og vi trenger større plass. Min sønn på 6 år har sett en av de mørkeste og sterkeste hjelperene mine.
Han som alltid holder seg i nærheten. Sønnen min lurer på hvem han er.
Jeg har ALDRI snakket om det her til ham, eller så han har hatt mulighet til å høre.
ALDRI.
Han beskrev hvordan denne her så ut, og det gjorde meg undrende at han ikke var redd.
For denne hjelperen ser farlig og ikke så rent lite ondsakpsfull ut i ansiktet sitt.
Men ingen har forsøkt å skade min sønn, det kan virke ut som de passer på ham også.
Det har skjedd noe oppsiktsvekkende tidligere, men det er fryktelig sterk kost.
Jeg tør ikke under noen omstendighet fortelle det her inne, og tviler på det hadde gått gjennom sensuren også. Det er for utrolig til å kunne tro på, og jeg forstår det. Hadde ikke selv trodd det om noen fortalte det til meg. Sånn er det nå.
M
Antall ord: 333
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2006 12:54
- 18
Har sett noe lignende på "A haunting".
Der blir de kvitt poltergeister ved å få det inn i kroppen til en kvinne men anbefales ikke...
De mått binde henne til en stol og stolbenene knakk sammen mens hun desperat prøvde å komme seg løs... antageligvis for å drepe presten de hadde der.
Håper dere blir kvitt det snart...
Poltergeist er noe som bør bli kvitt fortest som mulig.
Der blir de kvitt poltergeister ved å få det inn i kroppen til en kvinne men anbefales ikke...
De mått binde henne til en stol og stolbenene knakk sammen mens hun desperat prøvde å komme seg løs... antageligvis for å drepe presten de hadde der.
Håper dere blir kvitt det snart...
Poltergeist er noe som bør bli kvitt fortest som mulig.
Antall ord: 70
Ja, det er vell enten det ene eller det andre sa reven før han ble skutt.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Re: Det er noe creepy her i leiligheten.
Nyx skrev:Vi føler det er flere, for å si det slik.
Den ene energien er langt sterkere enn de andre, og nekter kjæresten min å komme forbi enkelte steder.
Han føler at noe bråstopper ham. en tung følelse som holder ham tilbake, og han føler seg brått kjempeuvel og dårlig.
Skjelver skikkelig.
Det har bare blitt verre og verre utover kvelden.
Og for hvert døgn som går, vokser energien massivt og blir sterkere.
Det kan jeg virkelig føle, og har innsett at det faktisk ER tilfelle.
Jeg har opplevd ting helt fra barnsben av, men dette er hans første møte med det paranormale. Han har ikke trodd på slikt før, og dette skremmer han skikkelig.
Kan noen gi oss seriøse råd, noe vi kan gjøre som fjerner det som gjør ham så utrygg?
Jeg merker at all denne energien jeg nevner her, unngår meg.
Som på en måte at det er kjempeforsiktig og passerer i stor bue utenom meg.
Slik kjennes det ut. Og når jeg nærmer meg, trekker det seg lenger unna. Hurtig!
Sitter med en STERK følelse av at det som er dukket opp her, IKKE er noe godt.
Vi sa ordet "sjalusi" i munnen på hverandre.
Vi føler rett og slett at det ikke liker at han er i nærheten av meg.For jo mer forelsket vi er blitt, dess verre har det som er her behandlet ham.
Og for å nevne kort: De tidligere typene mine har blitt fysisk angrepet innendørs.
Noe er rett og slett helt ufattelig. At det er mulig! Skremmende.
(En del av oss håper nesten at det bare er noe vi innbiller oss.)
Så skjer det "angrep" på ham, hvor han blir så dårlig at han svaier på golvet og får det skikkelig tøft. Han føler seg overmannet, helt elendig.
Problemer med å puste, tung trykkende følelse m.m.
Han skjelver så forferdelig, og det blir stadig kaldere her inne.
ALT som oss varmes kan står jo på her inne! Hva f*** skjer?!!!
Ingenting skjer med meg, men han får ALT rett mot seg.
Jeg har sagt til ham at han ikke skal vise tegn på frykt og usikkerhet.
For jeg har en følelse av at det som er tilstede her, "vokser" på de følelsene.
Jeg føler det SÅ STERKT at tårene triller ustoppelig.
Jeg føler min kjæreste sin fortvilelse, hjelpesløshet og sårbarhet.
ER det noe jeg kan gjøre for å hjelpe ham?
Vennligst ikke si at jeg skal be, for jeg har ingen tro på slikt og dermed er det utelukket.
Vennlig hilsen
En fortvilet kvinne
Det skader jo ikke å be, det verste som kan skje er at det ikke funker!
:mozilla_wink:
Jeg kan gi dere et godt råd, å det er: Jobb med frykten dere's
Jeg ser du har nevnt dette for samboeren din.. Å det er bra! Negative ånder vokser på frykt, sinne og frustrasjon. Fyll hjertene deres med kjærlighet og bruk dette som "våpen". Prøv å ikke fokusere så veldig på det dere opplever, da vil det gi seg sakte men sikkert.. Det vil iallefall bli bedre! Det er egentlig ikke noe å være redd for. Jeg forstår faktisk hvordan dere har det, derfor kommer jeg med slike råd.. For jeg vet det nytter Å som jeg nevnte, det skader ikke å be!!
Antall ord: 587
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2006 18:02
- 18
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Akershus
Hei
Jeg tror ikke på gud eller jesus, og har ikke sansen for kristendom.
Dette betyr ikke at jeg ikke kan prate med kristne mennesker eller høre synspunktene.
Det betyr at jeg ikke vil be til noe jeg ikke tror på.
Ting roet seg litt, så vi får se hva som skjer fremover.
Flytter til et koslig hus på østlandet i september, og håper jo selvsagt at vi vil få fred der.
Kommer ikke til å tenke mer på det paranormale, før det evt. Skjer noe mer.
En kan ikke være totalt opphengt av det og la det styre hverdagen heller.
Jeg orker ihvertfall ikke det. Er tross alt 5.mnd på vei og har mye annet å tenke på. =)
Hilsen meg
Dette betyr ikke at jeg ikke kan prate med kristne mennesker eller høre synspunktene.
Det betyr at jeg ikke vil be til noe jeg ikke tror på.
Ting roet seg litt, så vi får se hva som skjer fremover.
Flytter til et koslig hus på østlandet i september, og håper jo selvsagt at vi vil få fred der.
Kommer ikke til å tenke mer på det paranormale, før det evt. Skjer noe mer.
En kan ikke være totalt opphengt av det og la det styre hverdagen heller.
Jeg orker ihvertfall ikke det. Er tross alt 5.mnd på vei og har mye annet å tenke på. =)
Hilsen meg
Antall ord: 124
Hide post links |