Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det er noe creepy her i leiligheten.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2006 18:02
- 18
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Akershus
Det er noe creepy her i leiligheten.
Vi føler det er flere, for å si det slik.
Den ene energien er langt sterkere enn de andre, og nekter kjæresten min å komme forbi enkelte steder.
Han føler at noe bråstopper ham. en tung følelse som holder ham tilbake, og han føler seg brått kjempeuvel og dårlig.
Skjelver skikkelig.
Det har bare blitt verre og verre utover kvelden.
Og for hvert døgn som går, vokser energien massivt og blir sterkere.
Det kan jeg virkelig føle, og har innsett at det faktisk ER tilfelle.
Jeg har opplevd ting helt fra barnsben av, men dette er hans første møte med det paranormale. Han har ikke trodd på slikt før, og dette skremmer han skikkelig.
Kan noen gi oss seriøse råd, noe vi kan gjøre som fjerner det som gjør ham så utrygg?
Jeg merker at all denne energien jeg nevner her, unngår meg.
Som på en måte at det er kjempeforsiktig og passerer i stor bue utenom meg.
Slik kjennes det ut. Og når jeg nærmer meg, trekker det seg lenger unna. Hurtig!
Sitter med en STERK følelse av at det som er dukket opp her, IKKE er noe godt.
Vi sa ordet "sjalusi" i munnen på hverandre.
Vi føler rett og slett at det ikke liker at han er i nærheten av meg.For jo mer forelsket vi er blitt, dess verre har det som er her behandlet ham.
Og for å nevne kort: De tidligere typene mine har blitt fysisk angrepet innendørs.
Noe er rett og slett helt ufattelig. At det er mulig! Skremmende.
(En del av oss håper nesten at det bare er noe vi innbiller oss.)
Så skjer det "angrep" på ham, hvor han blir så dårlig at han svaier på golvet og får det skikkelig tøft. Han føler seg overmannet, helt elendig.
Problemer med å puste, tung trykkende følelse m.m.
Han skjelver så forferdelig, og det blir stadig kaldere her inne.
ALT som oss varmes kan står jo på her inne! Hva f*** skjer?!!!
Ingenting skjer med meg, men han får ALT rett mot seg.
Jeg har sagt til ham at han ikke skal vise tegn på frykt og usikkerhet.
For jeg har en følelse av at det som er tilstede her, "vokser" på de følelsene.
Jeg føler det SÅ STERKT at tårene triller ustoppelig.
Jeg føler min kjæreste sin fortvilelse, hjelpesløshet og sårbarhet.
ER det noe jeg kan gjøre for å hjelpe ham?
Vennligst ikke si at jeg skal be, for jeg har ingen tro på slikt og dermed er det utelukket.
Vennlig hilsen
En fortvilet kvinne
Den ene energien er langt sterkere enn de andre, og nekter kjæresten min å komme forbi enkelte steder.
Han føler at noe bråstopper ham. en tung følelse som holder ham tilbake, og han føler seg brått kjempeuvel og dårlig.
Skjelver skikkelig.
Det har bare blitt verre og verre utover kvelden.
Og for hvert døgn som går, vokser energien massivt og blir sterkere.
Det kan jeg virkelig føle, og har innsett at det faktisk ER tilfelle.
Jeg har opplevd ting helt fra barnsben av, men dette er hans første møte med det paranormale. Han har ikke trodd på slikt før, og dette skremmer han skikkelig.
Kan noen gi oss seriøse råd, noe vi kan gjøre som fjerner det som gjør ham så utrygg?
Jeg merker at all denne energien jeg nevner her, unngår meg.
Som på en måte at det er kjempeforsiktig og passerer i stor bue utenom meg.
Slik kjennes det ut. Og når jeg nærmer meg, trekker det seg lenger unna. Hurtig!
Sitter med en STERK følelse av at det som er dukket opp her, IKKE er noe godt.
Vi sa ordet "sjalusi" i munnen på hverandre.
Vi føler rett og slett at det ikke liker at han er i nærheten av meg.For jo mer forelsket vi er blitt, dess verre har det som er her behandlet ham.
Og for å nevne kort: De tidligere typene mine har blitt fysisk angrepet innendørs.
Noe er rett og slett helt ufattelig. At det er mulig! Skremmende.
(En del av oss håper nesten at det bare er noe vi innbiller oss.)
Så skjer det "angrep" på ham, hvor han blir så dårlig at han svaier på golvet og får det skikkelig tøft. Han føler seg overmannet, helt elendig.
Problemer med å puste, tung trykkende følelse m.m.
Han skjelver så forferdelig, og det blir stadig kaldere her inne.
ALT som oss varmes kan står jo på her inne! Hva f*** skjer?!!!
Ingenting skjer med meg, men han får ALT rett mot seg.
Jeg har sagt til ham at han ikke skal vise tegn på frykt og usikkerhet.
For jeg har en følelse av at det som er tilstede her, "vokser" på de følelsene.
Jeg føler det SÅ STERKT at tårene triller ustoppelig.
Jeg føler min kjæreste sin fortvilelse, hjelpesløshet og sårbarhet.
ER det noe jeg kan gjøre for å hjelpe ham?
Vennligst ikke si at jeg skal be, for jeg har ingen tro på slikt og dermed er det utelukket.
Vennlig hilsen
En fortvilet kvinne
Antall ord: 462
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2006 00:33
- 18
har dere prøvd å sove andre steder da ? å se om det hjelper . kan jo hende at det har skjedd ting på den tomta der huset ligger nå å at det "spøkelse" har blitt forelsket i deg å liker ikke at du har typen der. så jeg råder dere til å prøve å sove borte i noen dager å se om det fortsatt følger eter... det er det jeg ville ha gjort. jeg har ikke noe peiling på det men prøv det. å hvis det hjelper så råder jeg dere til å flytte.. lykke til videre
Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 03:21
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Åleby
Du kan jo spørre ett medium for hjelp. enten det eller be.hehe.
Antall ord: 14
Mer mellom himmel og jord en du tror...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Des 2005 17:01
- 18
- Lokalisering: Bergen
Jeg tror at det hadde vart best at dere flytte.
Får denne gjenferd ser ut at den ikke liker skjæresten din, får den er sjallu.
Får denne gjenferd ser ut at den ikke liker skjæresten din, får den er sjallu.
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
SV:
Ble oppringt av en som skal hjelpe oss med dette.
Han kommer på hjembesøk (forhåpentligvis i dag)
Ting forverres for hver dag, så nå MÅ noe gjøres.
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 18:37
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Re: SV:
Hei ja...Nyx skrev:Ble oppringt av en som skal hjelpe oss med dette.
Får håbe han så ringte kan hjelpe dere med dette fordi dette hørrtes ikkje någe kozeligt ud...
Eg syns jo det e synd på både deg og kjæresten din! Men eg føle liksom ikkje at du ska flytta uannsett, eg har også problemer i huset mitt med någe overnaturligt, men eg føle at løsningen e ikkje å flytta...(men herreman dersom någe aent ikkje nytte så må jo det ver løsningen)...
Men eg vil ijallefall ønska deg og kjæresten din lykke til og håbe at alt komme t å bli bedre...
Håbe me får ein oppdatering om kozzen dette her går...
klem...
Antall ord: 151
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 12:52
- 18
- Lokalisering: Drammen
skummelt :mozilla_frown:
Antall ord: 3
Dont fear the Dark, Fear what's in it! http://www.piercingfreak.piczo.com & http://www.piercingfreak2.piczo.com
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
håper du deler med oss det som skjedde i forbindelse med hjelpen dere skulle få.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Svar:
Vi fikk en til å fjerne all negativ aktivitet her inne, MEN det er tilbake igjen for fullt.
2 dager senere.
Sterkere, mer irritert. (Om man kan kalle det slik)
Så nå er vi oppgitt, frustrert, forbannet og lurer på om det noensinne vil stoppe.
Forsvinne helt...
Ikke godt å si.
Skal gjøre et forsøk i dag på å komme i kontakt med det som er her, og få det til å vise seg. Jeg har visse evner som strekker seg langt tilbake, så da er det egentlig bare å vente og se...
Selv om vi kan se sorte skikkelser som glir over veggene her (Til tross for opplyste rom) så er det ingenting som vil stoppe opp og vise oss ansikt (Eller lignende)
DET irriterer meg grenseløst. Når det først er her, blir det for dumt å være FEIG.
Ting har begynt å flytte på seg her også.
Er det ikke snakk om poltergeist i slike tilfeller?
Noen med lignende opplevelser her inne?
Vil gjerne høre om deres synspunkter vedrørende alt dette.
Det hadde jeg satt pris på.
Useriøse henvendelser ignoreres totalt.
Nyx
2 dager senere.
Sterkere, mer irritert. (Om man kan kalle det slik)
Så nå er vi oppgitt, frustrert, forbannet og lurer på om det noensinne vil stoppe.
Forsvinne helt...
Ikke godt å si.
Skal gjøre et forsøk i dag på å komme i kontakt med det som er her, og få det til å vise seg. Jeg har visse evner som strekker seg langt tilbake, så da er det egentlig bare å vente og se...
Selv om vi kan se sorte skikkelser som glir over veggene her (Til tross for opplyste rom) så er det ingenting som vil stoppe opp og vise oss ansikt (Eller lignende)
DET irriterer meg grenseløst. Når det først er her, blir det for dumt å være FEIG.
Ting har begynt å flytte på seg her også.
Er det ikke snakk om poltergeist i slike tilfeller?
Noen med lignende opplevelser her inne?
Vil gjerne høre om deres synspunkter vedrørende alt dette.
Det hadde jeg satt pris på.
Useriøse henvendelser ignoreres totalt.
Nyx
Antall ord: 186
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Aug 2006 23:39
- 18
- Lokalisering: sykkylven
wow hva har skjedd videre bor dere der enda ?
har dere blitt kvitt poltergeisten ?
eller spøkelset eller hva det måtte vere ?
har dere blitt kvitt poltergeisten ?
eller spøkelset eller hva det måtte vere ?
Antall ord: 23
Ingenting er som det ser ut før du virkelig har sett det i detalj
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Ja du snakker,håper virkelig alt har roet seg nå.
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2006 11:25
- 18
- Lokalisering: Lillestrøm
Kan jo anbefale deg å gå inn på olav moldestads hjemmeside, han kan sikkert hjelpe deg
Antall ord: 15
Det er ikke gull alt som glitrer
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jun 2006 15:30
- 18
Hei!
Jeg må si at situasjonen din ikke høres spesielt trivelig ut. Men ikke lek med noe du ikke har kunnskaper om. Still deg selv spørsmålet: Hvis jeg ber han/hun vise seg... Er jeg virkelig klar for å se hva det er? Og klarer jeg å takle dette etterpå`? Hva med kjæresten min,takler han dette!?
En annen ting, hvis kjæresten vil flytte vekk fra stedet... så bør det nesten være opp til ham. Jeg tenker at hvis han får alle de illebefinnende og lignende, er det nesten han som har mest å si...
-mazes
Jeg må si at situasjonen din ikke høres spesielt trivelig ut. Men ikke lek med noe du ikke har kunnskaper om. Still deg selv spørsmålet: Hvis jeg ber han/hun vise seg... Er jeg virkelig klar for å se hva det er? Og klarer jeg å takle dette etterpå`? Hva med kjæresten min,takler han dette!?
En annen ting, hvis kjæresten vil flytte vekk fra stedet... så bør det nesten være opp til ham. Jeg tenker at hvis han får alle de illebefinnende og lignende, er det nesten han som har mest å si...
-mazes
Antall ord: 101
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mar 2006 16:16
- 18
- Lokalisering: Sarpsborg
Re: Det er noe creepy her i leiligheten.
Oj, det høres jo ut som om dere har en ond ånd hjemme hos dere. Ånden er nok sjalu på kjæresten din. Onde ånder og poltergeist er til tider veldig vansklige å få bort.Jeg må slenge meg på tipsene til de andre; enten kontakt et medium for å fjernet de (dette kan i deres tilfelle være et langvarig prosjekt), eller flytt til et annet sted. Uansett hva dere velger ønsker jeg dere lykke til :mozilla_smile: Og ja, bare sånn i tillegg, for å "skåne" kjæresten din, så kan du kanskje kjøpe ham et smykke eller lignende med en sten som beskytter ham mot ånder. Bare et tips :mozilla_wink:
Antall ord: 115
Hilsen Ida.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Takk til alle som har gitt sin mening om dette!1
Oppdatering:
Det siste som skjedde i leiligheten, er at vi flyttet inn på soverommet da det var klar til bruk. Jeg elsker å ha det mørkt rundt meg, særlig om natten når jeg skal sove.
En av dagene i Juli sov vi veldig tungt begge to, men jeg kjempet meg ut av søvnen fordi jeg merket at noe var veldig galt. Et sterkt nærvær på soverommet.
Følte meg nedtrykka i madrassen jeg lå på. (Kjæresten min lå da i en enkel seng rett over der jeg lå) Dvs Jeg lå på madrass på golvet, like ved.
Da jeg våknet, ble jeg skrekkelig sjokkert. (Trodde først han var en inntrenger, men høyden og væremåten kunne motsi det)
Over meg står det en kjempehøy manns skikkelse i kølsort tøy.
Da snakker vi skikkelig HØY. Han stod bøyd ned, og jeg merket hendene hans lå på hver av mine skuldre, og presset meg med stor makt ned i madrassen.
Jeg fikk puste og sånn, men tenk dere... Dette var ikke noe mareritt fordi jeg ikke bare så, men hendene hans holdt meg jo i et jerngrep! Og de var digre, gikk langt ned bak skuldrene mine. Han var så STERK!!
Jeg undret meg oppi alt sammen hvorfor han gjorde det på meg, jeg som alle paranormale vesner har unngått tidligere? Men heller tatt venner og kjære rundt meg?
Jeg ropte navnet til kjæresten min kjempehøyt (Han ligger som sagt m ansiktet litt oppfor mitt) og tenkte at nå får han se denne kjempen av en mann han 'og! Og ikke minst hjelpe meg!! Og kjenner at jeg for en gangs skyld blir livredd på mine egne vegne, da kjæresten min svarer med å snorke... Og jeg hyler ut navnet hans (Det er høyt i mine egne ører til og med) enda høyere og mer skrekkslagen. Han våkner ikke. Skulle fa*en tro han lå i koma. Så reiser denne høye, intense mannen (?) seg, og går sakte bort til det mørkeste hjørnet i rommet, der hvor sommernattens lys ikke kommer til. Han stirrer intenst på meg, og så går han ned gjennom golvet.
Jeg lå temmelig skjelven og lurte på mange ting.
1. Hvorfor våknet ikke kjæresten min, men de over oss? Hørte en av dem gikk på badet.
2. Hvorfor presset den skikkelsen meg ned i madrassen? Og ikke sa et ord?
3. Hadde dette noe med det at vi hadde fått en katolsk prest til å velsigne leiligheten, litt tidligere? Og at denne som dukket opp viste sin misnøye?
4. Jeg hadde dynket soverommet med vievann, OGSÅ meg selv.
Og da lurte jeg på hvorfor jeg ikke var trygg?
For de mørke øynene hans virket så velkjent. En jeg har sett på som beskytter før, selv om jeg kan føle mørket og ondskapen herje i ham.
Vi er nå hos min samboers søster, da hun befinner seg på ferie. Vi låner leiligheten litt.
Og begge to har nå sett sorte vesner i gangen her. Gli langs veggen forbi speilet her.
De har ikke rørt oss, men er helt tydlig sorte. Går ikke an å se gjennom dem, når de glir over veggene her. Og det har skjedd med lyset på, og lyset av. Så det er ikke snakk om noen skygger. Vi leter alltid etter fornuftig forklaring, før vi tenker i andre retninger.
Jeg føler et sterkt nærvær av et poltergeist v vaskerommet. Hun er høy og slank.
Veldig duse, lyse farver. langt hår. Vet dere? Jeg er livredd henne. Skikkelig redd.
Ser henne ofte da jeg sitter i stuen, og ser speilet som henger i gangen. (Det viser vaskerommet også) Føler en intens kulde når hun dukker opp, og at hun ser tilbake. Jeg fryser, og må be min samboer hente dyna. Hun virker direkte kjempefarlig. Jeg tør ikke nærme meg under noen omstendigheter. Og hun kommer ikke inn der vi har sett de sorte vesnene gli over veggen.
Spørsmål! Holder de sorte vesenene henne borte fra meg?
Jeg kan kjenne gjennom marg og ben at hun vil meg vondt, og blir fysisk dårlig når hun dukker opp.
Håper på seriøse henvendelser, svar fra dere. Trenger svar...
Det siste som skjedde i leiligheten, er at vi flyttet inn på soverommet da det var klar til bruk. Jeg elsker å ha det mørkt rundt meg, særlig om natten når jeg skal sove.
En av dagene i Juli sov vi veldig tungt begge to, men jeg kjempet meg ut av søvnen fordi jeg merket at noe var veldig galt. Et sterkt nærvær på soverommet.
Følte meg nedtrykka i madrassen jeg lå på. (Kjæresten min lå da i en enkel seng rett over der jeg lå) Dvs Jeg lå på madrass på golvet, like ved.
Da jeg våknet, ble jeg skrekkelig sjokkert. (Trodde først han var en inntrenger, men høyden og væremåten kunne motsi det)
Over meg står det en kjempehøy manns skikkelse i kølsort tøy.
Da snakker vi skikkelig HØY. Han stod bøyd ned, og jeg merket hendene hans lå på hver av mine skuldre, og presset meg med stor makt ned i madrassen.
Jeg fikk puste og sånn, men tenk dere... Dette var ikke noe mareritt fordi jeg ikke bare så, men hendene hans holdt meg jo i et jerngrep! Og de var digre, gikk langt ned bak skuldrene mine. Han var så STERK!!
Jeg undret meg oppi alt sammen hvorfor han gjorde det på meg, jeg som alle paranormale vesner har unngått tidligere? Men heller tatt venner og kjære rundt meg?
Jeg ropte navnet til kjæresten min kjempehøyt (Han ligger som sagt m ansiktet litt oppfor mitt) og tenkte at nå får han se denne kjempen av en mann han 'og! Og ikke minst hjelpe meg!! Og kjenner at jeg for en gangs skyld blir livredd på mine egne vegne, da kjæresten min svarer med å snorke... Og jeg hyler ut navnet hans (Det er høyt i mine egne ører til og med) enda høyere og mer skrekkslagen. Han våkner ikke. Skulle fa*en tro han lå i koma. Så reiser denne høye, intense mannen (?) seg, og går sakte bort til det mørkeste hjørnet i rommet, der hvor sommernattens lys ikke kommer til. Han stirrer intenst på meg, og så går han ned gjennom golvet.
Jeg lå temmelig skjelven og lurte på mange ting.
1. Hvorfor våknet ikke kjæresten min, men de over oss? Hørte en av dem gikk på badet.
2. Hvorfor presset den skikkelsen meg ned i madrassen? Og ikke sa et ord?
3. Hadde dette noe med det at vi hadde fått en katolsk prest til å velsigne leiligheten, litt tidligere? Og at denne som dukket opp viste sin misnøye?
4. Jeg hadde dynket soverommet med vievann, OGSÅ meg selv.
Og da lurte jeg på hvorfor jeg ikke var trygg?
For de mørke øynene hans virket så velkjent. En jeg har sett på som beskytter før, selv om jeg kan føle mørket og ondskapen herje i ham.
Vi er nå hos min samboers søster, da hun befinner seg på ferie. Vi låner leiligheten litt.
Og begge to har nå sett sorte vesner i gangen her. Gli langs veggen forbi speilet her.
De har ikke rørt oss, men er helt tydlig sorte. Går ikke an å se gjennom dem, når de glir over veggene her. Og det har skjedd med lyset på, og lyset av. Så det er ikke snakk om noen skygger. Vi leter alltid etter fornuftig forklaring, før vi tenker i andre retninger.
Jeg føler et sterkt nærvær av et poltergeist v vaskerommet. Hun er høy og slank.
Veldig duse, lyse farver. langt hår. Vet dere? Jeg er livredd henne. Skikkelig redd.
Ser henne ofte da jeg sitter i stuen, og ser speilet som henger i gangen. (Det viser vaskerommet også) Føler en intens kulde når hun dukker opp, og at hun ser tilbake. Jeg fryser, og må be min samboer hente dyna. Hun virker direkte kjempefarlig. Jeg tør ikke nærme meg under noen omstendigheter. Og hun kommer ikke inn der vi har sett de sorte vesnene gli over veggen.
Spørsmål! Holder de sorte vesenene henne borte fra meg?
Jeg kan kjenne gjennom marg og ben at hun vil meg vondt, og blir fysisk dårlig når hun dukker opp.
Håper på seriøse henvendelser, svar fra dere. Trenger svar...
Antall ord: 746
Hide post links |