Ohh, ble jeg nyskjerrig... Hvilket hus? Hva mener du med drogsetmoen gruve? Hvor?men på DROGSETMOEN GRUVE,PÅ DEN GAMLE HVIT HUS SÅ ,VAR VELDIG SKUMMEL,
<---- masekråka
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Ohh, ble jeg nyskjerrig... Hvilket hus? Hva mener du med drogsetmoen gruve? Hvor?men på DROGSETMOEN GRUVE,PÅ DEN GAMLE HVIT HUS SÅ ,VAR VELDIG SKUMMEL,
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
døkkers er nygjerrig nå ?*justmee* skrev:Ohh, ble jeg nyskjerrig... Hvilket hus? Hva mener du med drogsetmoen gruve? Hvor?men på DROGSETMOEN GRUVE,PÅ DEN GAMLE HVIT HUS SÅ ,VAR VELDIG SKUMMEL,
<---- masekråka
Hide post links |
Hide post links |
bare si fra bor ikkke så lang unna jeg eller.kansje kunne vær med på turen!!!!evamystikk skrev:tja... hvorfor ikke...? er jo ikke så langt fra der vi bor da.. er det huset åpent hele tiden eller er det noen som eier det/har omvisninger der?rart jeg ikke har hørt om det huset
Hide post links |
Hide post links |
Selve museet er midt i "sentrum" på løkken hvis det kan kalles det. Nå er jo ikke løkken spesielt stort heller da. Du vet vel hvor thamshavnbanen har startplass? det er i det huset, rett ved narvesen og bergmannskroa. Gruvene ligger spredt rundt om i meldal kommune, men den mest kjente er jo på løkken da.liseviola skrev:orkla industris museum? orkla? orkanger? hoston? meldal? forstår inen ting jeg nå.. (lite lurt og sitte oppe på natta og lese.. hehe)
men hvor blir så dette musumet? ble det så noen av dere dro opp og så?
jeg vil også ivei og se.. men jeg er ikke så super kjent i orldal'n.. eller.. jo, men ble forvirra når meldal ble blanna inn.. :s men hvor er det?
Hide post links |