Drømmer, NDO & ut av kroppenbesvime med vilje

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

*Velvet Vamp* skrev:
_Lenore_ skrev:Eneste jeg husker av ungdomsskole-voldeligheter var at guttene prøvde å tatovere seg selv med en passerspiss og en sprittusj. Au... :mozilla_yell:
Det holder mange jenter på med på ungdomsskolen... Noen slutter, andre ikke...
Snakker vi selvskading eller ? :mozilla_sealed:
Antall ord: 42
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

un0rmal skrev:
*Velvet Vamp* skrev:
_Lenore_ skrev:Eneste jeg husker av ungdomsskole-voldeligheter var at guttene prøvde å tatovere seg selv med en passerspiss og en sprittusj. Au... :mozilla_yell:
Snakker vi selvskading eller ? :mozilla_sealed:
Jada. Bevisst eller ubevisst.
Antall ord: 48
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

*Velvet Vamp* skrev:
Å shitt er d mulig å vokse opp? Wææææ... Kan de ikke heller spare litt penger å komme seg tiøl noen profosjonelle og få en fiiin tattis!! :D
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

*Lille engelen* skrev:
*Velvet Vamp* skrev:
Å shitt er d mulig å vokse opp? Wææææ... Kan de ikke heller spare litt penger å komme seg tiøl noen profosjonelle og få en fiiin tattis!! :D
:-s
Antall ord: 66
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sitron3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mai 2006 01:29
18

Innlegg av sitron3 »

au ja!
virkelig farlige greier... en stopper oksygenen fra hjertet til hjernen og en kan faktisk få hjerneskader av det. Har gjort det selv... (kan forklare en del)
Det som skjedde da jeg gjorde det var rett og slett bare ubehagelig... de som stod rundt hadde fått et ubehagelig syn... jeg hadde krympet meg helt sammen i fosterstilling, og plutselig løftet kroppen seg bakover i en bue, så jeg forstuet håndleddet og mistet kontrollen over impulsene... HELDIGVIS gikk det bra... tror jeg... :mozilla_undecided:
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Darkside
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Feb 2006 18:08
18
Lokalisering: Harstad

Innlegg av Darkside »

hehe.. når jeg ver liten. ca. på ungdomsskolen Så kjedet jeg og noen venner seg, dermed vi bestemte oss for å lage vår egene tatoveringer. Vi stakk hjem til en av oss, og hadde et barberblad som vi kuttet oss inn i håndleddet å så dryppet vi blekk i såret. Alle fikk sine egene tegn.
Når jeg ser bak på hendelsen nå, så fatter jeg at det vi gjore da var veldi dumt. Det er litt utydelig men du kan se tegnet mitt enda.

Så var det på barneskolen, alle hadde jo dilla på å besvime, alt du trengte var å sitte sammenkrønket litt, å puste tungt dermed holdt du pusten å reiste deg opp. du blei helt borte å når du falt i bakken så fikk du ikke vondt heller.
Alle gjorde det å lærerne var redde for at vi skulle skade oss, derfor fikk ingen lovt til å gjøre det. Hvis du gjorde det så måtte du sitte inne i friminuttene.
jaja.. :D
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links