Snakker vi selvskading eller ?*Velvet Vamp* skrev:Det holder mange jenter på med på ungdomsskolen... Noen slutter, andre ikke..._Lenore_ skrev:Eneste jeg husker av ungdomsskole-voldeligheter var at guttene prøvde å tatovere seg selv med en passerspiss og en sprittusj. Au...
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ besvime med vilje
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Antall ord: 42
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Jada. Bevisst eller ubevisst.un0rmal skrev:Snakker vi selvskading eller ?*Velvet Vamp* skrev:Det holder mange jenter på med på ungdomsskolen... Noen slutter, andre ikke..._Lenore_ skrev:Eneste jeg husker av ungdomsskole-voldeligheter var at guttene prøvde å tatovere seg selv med en passerspiss og en sprittusj. Au...
Antall ord: 48
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
Å shitt er d mulig å vokse opp? Wææææ... Kan de ikke heller spare litt penger å komme seg tiøl noen profosjonelle og få en fiiin tattis!!*Velvet Vamp* skrev:Det holder mange jenter på med på ungdomsskolen... Noen slutter, andre ikke..._Lenore_ skrev:Eneste jeg husker av ungdomsskole-voldeligheter var at guttene prøvde å tatovere seg selv med en passerspiss og en sprittusj. Au...
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
*Lille engelen* skrev:Å shitt er d mulig å vokse opp? Wææææ... Kan de ikke heller spare litt penger å komme seg tiøl noen profosjonelle og få en fiiin tattis!!*Velvet Vamp* skrev:Det holder mange jenter på med på ungdomsskolen... Noen slutter, andre ikke..._Lenore_ skrev:Eneste jeg husker av ungdomsskole-voldeligheter var at guttene prøvde å tatovere seg selv med en passerspiss og en sprittusj. Au...
Antall ord: 66
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2006 01:29
- 18
au ja!
virkelig farlige greier... en stopper oksygenen fra hjertet til hjernen og en kan faktisk få hjerneskader av det. Har gjort det selv... (kan forklare en del)
Det som skjedde da jeg gjorde det var rett og slett bare ubehagelig... de som stod rundt hadde fått et ubehagelig syn... jeg hadde krympet meg helt sammen i fosterstilling, og plutselig løftet kroppen seg bakover i en bue, så jeg forstuet håndleddet og mistet kontrollen over impulsene... HELDIGVIS gikk det bra... tror jeg...
virkelig farlige greier... en stopper oksygenen fra hjertet til hjernen og en kan faktisk få hjerneskader av det. Har gjort det selv... (kan forklare en del)
Det som skjedde da jeg gjorde det var rett og slett bare ubehagelig... de som stod rundt hadde fått et ubehagelig syn... jeg hadde krympet meg helt sammen i fosterstilling, og plutselig løftet kroppen seg bakover i en bue, så jeg forstuet håndleddet og mistet kontrollen over impulsene... HELDIGVIS gikk det bra... tror jeg...
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Feb 2006 18:08
- 18
- Lokalisering: Harstad
hehe.. når jeg ver liten. ca. på ungdomsskolen Så kjedet jeg og noen venner seg, dermed vi bestemte oss for å lage vår egene tatoveringer. Vi stakk hjem til en av oss, og hadde et barberblad som vi kuttet oss inn i håndleddet å så dryppet vi blekk i såret. Alle fikk sine egene tegn.
Når jeg ser bak på hendelsen nå, så fatter jeg at det vi gjore da var veldi dumt. Det er litt utydelig men du kan se tegnet mitt enda.
Så var det på barneskolen, alle hadde jo dilla på å besvime, alt du trengte var å sitte sammenkrønket litt, å puste tungt dermed holdt du pusten å reiste deg opp. du blei helt borte å når du falt i bakken så fikk du ikke vondt heller.
Alle gjorde det å lærerne var redde for at vi skulle skade oss, derfor fikk ingen lovt til å gjøre det. Hvis du gjorde det så måtte du sitte inne i friminuttene.
jaja..
Når jeg ser bak på hendelsen nå, så fatter jeg at det vi gjore da var veldi dumt. Det er litt utydelig men du kan se tegnet mitt enda.
Så var det på barneskolen, alle hadde jo dilla på å besvime, alt du trengte var å sitte sammenkrønket litt, å puste tungt dermed holdt du pusten å reiste deg opp. du blei helt borte å når du falt i bakken så fikk du ikke vondt heller.
Alle gjorde det å lærerne var redde for at vi skulle skade oss, derfor fikk ingen lovt til å gjøre det. Hvis du gjorde det så måtte du sitte inne i friminuttene.
jaja..
Antall ord: 165
Hide post links |