OK du vet det etter dine erfaringer, jeg vet noe annet med mine!Bixz skrev:Nei, de kan ikke skade deg.*Lille engelen* skrev:Du må jo bare velge selv hva du vil tro på.RiffSki skrev:forvirrende:P
Men Bixz; Syns du kunne utdype ditt svar litt, så han har litt mer å vurdere ut i fra. Hvorfor tror du ikke de kan det, hvordan vet du d? Osv...
Jeg vet det fordi spøkelser ikke finnes. Jeg har aldri blitt skadet av et spøkelse, Og jeg har heller aldri hørt noen bli skadet av et spøkelse.
Du kan nå si. Jeg har blitt skadet av spøkelser, eller min venninne eller noe lignende.
Så det blir ord mot ord. Det kommer bare til å være 2 sider av samme saken, Og siden dette ikke er noe vitenskap så er det ingen som kan ha helt rett.
Det er jo klart du ikke kan tro de kan skade, om du ikke tror på spøkelser/gjenferd, så i denne saken her så har vel egentlig din mening lite og si, siden du ikke tror de finnes en gang Spørsmålet var ikke om de fantes, men om de kunne skade.
Har du ikke hørt om gjenferd som har flyttet gjenstander? Eller... Blir vel dumt å spørre deg om, siden du ikke tror på de.
Nei klart DU ikke kan ha blitt skadet av et spøkelse, siden de ikke en gang finnes for deg :mozilla_wink:
Skrev heller ikke at mitt syn på dette er vitenskapelig rett, men det er min mening etter mine erfaringer;)