Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Død Haiker..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Feb 2006 15:07
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Død Haiker..
For lenge siden leste jeg i Ilustrert Vitenskap at i et veikryss i Amerika ser noen at det står en ung dame i 20-30årsalderen med brudeklær å haiker.
Og hun sier " jeg skal gifte meg" og litt mer til de hun får sitte på, og etter hvert, så forsvinner hun bare.
og så sto det etter dette at for mange år siden var det en bilulykke i nærheten av det veikrysset, og at hun døde.
Er det noen andre som har lest dette?
Og hun sier " jeg skal gifte meg" og litt mer til de hun får sitte på, og etter hvert, så forsvinner hun bare.
og så sto det etter dette at for mange år siden var det en bilulykke i nærheten av det veikrysset, og at hun døde.
Antall ord: 89
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2006 23:29
- 18
Re: Død Haiker..
æsj.. *grøsser*Sigridrb skrev:For lenge siden leste jeg i Ilustrert Vitenskap at i et veikryss i Amerika ser noen at det står en ung dame i 20-30årsalderen med brudeklær å haiker.
jeg skal aldri plukke opp haikere når jeg får meg bil
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2006 17:56
- 18
dette er en vandrehistorie som går over alt i verden... tydeligvis..
bare i nord trøndelag tror jeg det finnes 5-6 forskjellige om en dame eller mann som står og haiker...
kansje er det slik at NOE av dette stemmer, men jeg her ikke opplevd noe slikt enda i mitt liv...
bare i nord trøndelag tror jeg det finnes 5-6 forskjellige om en dame eller mann som står og haiker...
kansje er det slik at NOE av dette stemmer, men jeg her ikke opplevd noe slikt enda i mitt liv...
Antall ord: 54
death gonna be easy, cuz life is hard...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Det er et par slike haikere i Finnmark også. Ingen jeg vet om har sett dem...
Antall ord: 16
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
Re: Død Haiker..
Koselig m en dau haiker i baksetet liksomSigridrb skrev:For lenge siden leste jeg i Ilustrert Vitenskap at i et veikryss i Amerika ser noen at det står en ung dame i 20-30årsalderen med brudeklær å haiker.
Har hørt om dette før ja... Ganske så spennende!
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 18:37
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Esj...Syns det e litt skummelt eg Men ja har hørt om det ja. :mozilla_smile: Det har blitt lagt film og om det !!! Eg ska ALDRI ta opp ein så står å haike (ijallefall ikkje i brudekjole)
Antall ord: 39
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Hide post links |
En sånn film har jeg, når du sier d, faktisk sett! Den var dritbra...lille_mia skrev:Esj...Syns det e litt skummelt eg Men ja har hørt om det ja. :mozilla_smile: Det har blitt lagt film og om det !!! Eg ska ALDRI ta opp ein så står å haike (ijallefall ikkje i brudekjole)
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Eg og har sitt ein sånnein film...Eg syns det e kjempe kjekt å se sånne filmer, men eg får sikkert bare med meg halve filmen fordi eg sitte me ei puta foran tryne*Lille engelen* skrev:En sånn film har jeg, når du sier d, faktisk sett! Den var dritbra...lille_mia skrev:Esj...Syns det e litt skummelt eg Men ja har hørt om det ja. :mozilla_smile: Det har blitt lagt film og om det !!! Eg ska ALDRI ta opp ein så står å haike (ijallefall ikkje i brudekjole)
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Haha. Akkurat som meg. Ligger også under dyna under halve filmenlille_mia skrev:Eg og har sitt ein sånnein film...Eg syns det e kjempe kjekt å se sånne filmer, men eg får sikkert bare med meg halve filmen fordi eg sitte me ei puta foran tryne*Lille engelen* skrev:En sånn film har jeg, når du sier d, faktisk sett! Den var dritbra...lille_mia skrev:Esj...Syns det e litt skummelt eg Men ja har hørt om det ja. :mozilla_smile: Det har blitt lagt film og om det !!! Eg ska ALDRI ta opp ein så står å haike (ijallefall ikkje i brudekjole)
Jeg elsker skrekk filmer, man samtidig så klarer jeg ikke å se på dem
Antall ord: 124
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jan 2006 23:36
- 18
- Lokalisering: hamar
- Blitt takket: 2 ganger
Heter ikke den filmen bare hitch hiker eller no sånt?
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja sån e eg og...Elske det..Og kver gang me skal leie film så seie eg ta någe skummelt..Men alltid har eg teppe eller puta foran tryne Så mye vits liksom..un0rmal skrev:Haha. Akkurat som meg. Ligger også under dyna under halve filmenlille_mia skrev:Eg og har sitt ein sånnein film...Eg syns det e kjempe kjekt å se sånne filmer, men eg får sikkert bare med meg halve filmen fordi eg sitte me ei puta foran tryne*Lille engelen* skrev:En sånn film har jeg, når du sier d, faktisk sett! Den var dritbra...lille_mia skrev:Esj...Syns det e litt skummelt eg Men ja har hørt om det ja. :mozilla_smile: Det har blitt lagt film og om det !!! Eg ska ALDRI ta opp ein så står å haike (ijallefall ikkje i brudekjole)
Jeg elsker skrekk filmer, man samtidig så klarer jeg ikke å se på dem
Sko se en film om igjen me venninda mi for hu tørte ikkje se den aleina, eg hadde sett den og påstod at den va ikkje så veldig skummel...men herreman når puta va vekke va den jo drid skummel
Å ja tror det e någe sån filmen hette..Eg e elendige på å huske navn og sånt :mozilla_smile: Men det ville ijallefall vert ganske logisk vis det e den hette :mozilla_smile:
Antall ord: 239
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2006 15:42
- 18
- Lokalisering: Drammen
Foresten?!
Hvilken film er det? Den høres så spenende ut!
Hvilken film er det? Den høres så spenende ut!
Antall ord: 11
<3I`m in LOVE!!<3
Hide post links |
-
Verifisert
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2006 21:19
- 18
- Kjønn (valgfri): Dame
- Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
- Har takket: 49 ganger
- Blitt takket: 50 ganger
De fleste steder med respekt for seg selv har slike haikere. Jeg kjenner en som har tatt på en sånn sak en gang - noen km. øst for Vadsø. Det er visstnok en kar som henger igjen fra 2. verdenskrig, som så mange andre spøkelser her i fylket vårt.-Marie- skrev:Det er et par slike haikere i Finnmark også. Ingen jeg vet om har sett dem...
Iallefall: Han som tok han på trodde ikke på spøkelser før han "haikeren" plutselig bare var borte - tilsynelatende gått ut av bilen igjen i 80 km/t...
Føreren slet med ettervirkninger av dette i lang tid etterpå. Siden han var nødt til å passere dette stedet hver dag til og fra sin jobb i Vadsø måtte han finne en løsning på problemet sitt. Løsningen ble å vente til det kom andre biler kjørende slik at han slapp å passere stedet alene. Jeg selv har aldri sett haikeren selv om også jeg har kjørt fordi dette stedet minst to ganger daglig i mange år. Jeg har riktignok kjent kraftig ubehag noen ganger, men det kan regelrett skyldes at jeg helst ikke vil se noe til haikern. :mozilla_cool:
Antall ord: 203
Peace and love, Honey, Peace and love
Hide post links |
Om han ikke trodde på dem, skjønner jeg meget godt han fant d ubehagelig altså! Et sterkt møte med det overnaturlige det der får man si...mymor skrev:De fleste steder med respekt for seg selv har slike haikere. Jeg kjenner en som har tatt på en sånn sak en gang - noen km. øst for Vadsø. Det er visstnok en kar som henger igjen fra 2. verdenskrig, som så mange andre spøkelser her i fylket vårt.-Marie- skrev:Det er et par slike haikere i Finnmark også. Ingen jeg vet om har sett dem...
Iallefall: Han som tok han på trodde ikke på spøkelser før han "haikeren" plutselig bare var borte - tilsynelatende gått ut av bilen igjen i 80 km/t...
Føreren slet med ettervirkninger av dette i lang tid etterpå. Siden han var nødt til å passere dette stedet hver dag til og fra sin jobb i Vadsø måtte han finne en løsning på problemet sitt. Løsningen ble å vente til det kom andre biler kjørende slik at han slapp å passere stedet alene. Jeg selv har aldri sett haikeren selv om også jeg har kjørt fordi dette stedet minst to ganger daglig i mange år. Jeg har riktignok kjent kraftig ubehag noen ganger, men det kan regelrett skyldes at jeg helst ikke vil se noe til haikern. :mozilla_cool:
Det sies at det går igjen tyske soldater på barneskolen jeg gikk på, men tror kanskje d er skrøn, for jeg gikk der i 7 år, men så aldri noen soldat. Men noe merkelig var d uansett med stedet. Det oppstod flere branner på de årene jeg gikk der, og den ene gangen var jeg den eneste som stod midt oppi d, og ble reddet ut i siste liten... Grøss...
Antall ord: 307
Hide post links |