Poster dette her, vet ikke om det er rett plass
Jeg har lest at Karmaloven skal oppheves når jorden kommer inn i den Femte dimmensjon . Noen som vet noe om dette? Og hvilken dimmensjon er vi i nå?
I fall dette medfører riktighet, vi jeg si: Takk og lov! For hva har menneskeheten lært av Karmaloven??????
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Karma
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Det er mye snakk om dette i newage miljøet...jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro!
Det som jeg har hørt og tror mest på, er at en har fått en dispensasjon til å slette karma fra tidligere liv for å kunne klare å vibrere på ny, høy frekvens. En beholder dek karmaen en har skapt så langt i dette livet, men slipper altså akkumulert karma fra tidligere.
Det sies at det er ulike teknikker som auraendring, dna-aktivering, soulwisdom o.s.v. som gjør dette, men jeg vet ikke.....? Det er faktisk en annen teknikk som jeg har mer tro på faktisk gjør dette, men jeg vet ikke om det er en kjent effekt eller bare "hemmelig"?! Eller hva, Kåre? :mozilla_wink:
Det som jeg har hørt og tror mest på, er at en har fått en dispensasjon til å slette karma fra tidligere liv for å kunne klare å vibrere på ny, høy frekvens. En beholder dek karmaen en har skapt så langt i dette livet, men slipper altså akkumulert karma fra tidligere.
Det sies at det er ulike teknikker som auraendring, dna-aktivering, soulwisdom o.s.v. som gjør dette, men jeg vet ikke.....? Det er faktisk en annen teknikk som jeg har mer tro på faktisk gjør dette, men jeg vet ikke om det er en kjent effekt eller bare "hemmelig"?! Eller hva, Kåre? :mozilla_wink:
Antall ord: 129
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
når det gjelder karmaloven, er ikke den hele drivkraften i vår eksistens, da? Som mennesker, altså? Hva er vitsen med å komme hit dersom vi ikke har en jobbå gjøre? Da bortfaller vel hele meningen med Universet også?
Jeg tror karmaloven blir stående, jeg kan ikke tenke meg at noe som skjer ikke vil påfølges av en reaksjon. (Bortsett fra ved absolutt null, da)
Jeg tror karmaloven blir stående, jeg kan ikke tenke meg at noe som skjer ikke vil påfølges av en reaksjon. (Bortsett fra ved absolutt null, da)
Antall ord: 69
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Er det ikke derfor folk tror da? Nettopp fordi vår eksistens er irrelevant i den store sammenhengen. Livet er meningsløst og en dag så dør vi for alltid.Heia skrev:når det gjelder karmaloven, er ikke den hele drivkraften i vår eksistens, da? Som mennesker, altså? Hva er vitsen med å komme hit dersom vi ikke har en jobbå gjøre? Da bortfaller vel hele meningen med Universet også?
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Jorden er i tredje dimensjon i dag
Jeg støtter meg på Heia sine svar her, jeg tror også karma er litt av drivkraften vår.
Livet er langt fra meningsløst science
Jeg støtter meg på Heia sine svar her, jeg tror også karma er litt av drivkraften vår.
Livet er langt fra meningsløst science
Antall ord: 33
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
Tredje dimmensjon
Tusen takk for svar. :mozilla_smile:
Ja, kan tenke meg det og , faktisk. Solar Plexus energi. Med intriger og slåssing og kjefting og mobbing...
En stund til femte dimmensjon m a o
Ja, kan tenke meg det og , faktisk. Solar Plexus energi. Med intriger og slåssing og kjefting og mobbing...
En stund til femte dimmensjon m a o
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Ingens eksistens er irrelvant, mener jeg.Nå er jeg litt usikker på hva du legger i "den store sammenhengen", men i den lille sammenhengen, så hadde ikke du sittet her, hadde det ikke vært for at din slekt fulgte nøyaktig det slektsleddet som førte frem til deg, f.eks.science skrev:Er det ikke derfor folk tror da? Nettopp fordi vår eksistens er irrelevant i den store sammenhengen. Livet er meningsløst og en dag så dør vi for alltid.Heia skrev:når det gjelder karmaloven, er ikke den hele drivkraften i vår eksistens, da? Som mennesker, altså? Hva er vitsen med å komme hit dersom vi ikke har en jobbå gjøre? Da bortfaller vel hele meningen med Universet også?
Livet er vel heller ikke meningsløst. Jeg tror ikke at det er noen høyere mening enn at livet skal videreføres og leves for enhver pris. Hehe...hvem husker vel ikke Ridleys egoistiske gener?
Antall ord: 192
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |