Drømmer, NDO & ut av kroppenKarma

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Judith

Innlegg av Judith »

Poster dette her, vet ikke om det er rett plass
Jeg har lest at Karmaloven skal oppheves når jorden kommer inn i den Femte dimmensjon . Noen som vet noe om dette? Og hvilken dimmensjon er vi i nå?

I fall dette medfører riktighet, vi jeg si: Takk og lov! For hva har menneskeheten lært av Karmaloven?????? :mozilla_cry:
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det er mye snakk om dette i newage miljøet...jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal tro! :mozilla_money:
Det som jeg har hørt og tror mest på, er at en har fått en dispensasjon til å slette karma fra tidligere liv for å kunne klare å vibrere på ny, høy frekvens. En beholder dek karmaen en har skapt så langt i dette livet, men slipper altså akkumulert karma fra tidligere.
Det sies at det er ulike teknikker som auraendring, dna-aktivering, soulwisdom o.s.v. som gjør dette, men jeg vet ikke.....? Det er faktisk en annen teknikk som jeg har mer tro på faktisk gjør dette, men jeg vet ikke om det er en kjent effekt eller bare "hemmelig"?! :D Eller hva, Kåre? :mozilla_wink:
Antall ord: 129
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

når det gjelder karmaloven, er ikke den hele drivkraften i vår eksistens, da? Som mennesker, altså? Hva er vitsen med å komme hit dersom vi ikke har en jobbå gjøre? Da bortfaller vel hele meningen med Universet også?
Jeg tror karmaloven blir stående, jeg kan ikke tenke meg at noe som skjer ikke vil påfølges av en reaksjon. (Bortsett fra ved absolutt null, da)
Antall ord: 69
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Judith

karmaloven

Innlegg av Judith »

Takk for svar :mozilla_smile:
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Heia skrev:når det gjelder karmaloven, er ikke den hele drivkraften i vår eksistens, da? Som mennesker, altså? Hva er vitsen med å komme hit dersom vi ikke har en jobbå gjøre? Da bortfaller vel hele meningen med Universet også?
Jeg tror karmaloven blir stående, jeg kan ikke tenke meg at noe som skjer ikke vil påfølges av en reaksjon. (Bortsett fra ved absolutt null, da)
Er det ikke derfor folk tror da? Nettopp fordi vår eksistens er irrelevant i den store sammenhengen. Livet er meningsløst og en dag så dør vi for alltid.
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Jorden er i tredje dimensjon i dag

Jeg støtter meg på Heia sine svar her, jeg tror også karma er litt av drivkraften vår.
Livet er langt fra meningsløst science :D
Antall ord: 33
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Judith

Tredje dimmensjon

Innlegg av Judith »

Tusen takk for svar. :mozilla_smile:
Ja, kan tenke meg det og , faktisk. Solar Plexus energi. Med intriger og slåssing og kjefting og mobbing...

En stund til femte dimmensjon m a o :mozilla_cry:
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

science skrev:
Heia skrev:når det gjelder karmaloven, er ikke den hele drivkraften i vår eksistens, da? Som mennesker, altså? Hva er vitsen med å komme hit dersom vi ikke har en jobbå gjøre? Da bortfaller vel hele meningen med Universet også?
Er det ikke derfor folk tror da? Nettopp fordi vår eksistens er irrelevant i den store sammenhengen. Livet er meningsløst og en dag så dør vi for alltid.
Ingens eksistens er irrelvant, mener jeg.Nå er jeg litt usikker på hva du legger i "den store sammenhengen", men i den lille sammenhengen, så hadde ikke du sittet her, hadde det ikke vært for at din slekt fulgte nøyaktig det slektsleddet som førte frem til deg, f.eks.
Livet er vel heller ikke meningsløst. Jeg tror ikke at det er noen høyere mening enn at livet skal videreføres og leves for enhver pris. Hehe...hvem husker vel ikke Ridleys egoistiske gener?
Antall ord: 192
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links