Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Nes Kirkeruiner
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2006 15:32
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: jessheim
er jo rart folk begynner å føle seg dårlige da man kjører på grus veien opp, og mange som får vondt i hodet da de er der opp.har selv opplevd det å få vondt i hodet der oppe
Antall ord: 41
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jun 2006 13:14
- 18
- Lokalisering: Sarpsborg
Sant Sant
Hva med og dra dit sammen en gang?!maren skrev:er jo rart folk begynner å føle seg dårlige da man kjører på grus veien opp, og mange som får vondt i hodet da de er der opp.har selv opplevd det å få vondt i hodet der oppe
Jeg er jo endel ovenfor, er jo Eidsvoll gutt som har gått meg vill bare.
Vi burde samle en gjeng fra siden her og dra opp dit sammen, jeg mener, om noen er mottaklige kanskje andre ikke er det, og om man da er fler, kanskje fler ser noe eller færre gjør det, men uansett. Dra dit og bevare spenningen rundt det.
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Lokalisering: Ghettoen
Det har vokst frem en liten skeptiker i meg,kanskje jeg har sett for mye på TAPS. Jeg tror det er sundt med en viss type skepsis og ikke ta alt for god fisk.Hodepine og slikt kan jo også være psykisk,man er hellig overbevist om at det spøker og begynner selvsagt å føle noe.Jeg avfeier ikke at det kan være noe,jeg bare oppfordrer til litt skepsis og ikke tro blindt på alt man hører. :mozilla_smile:maren skrev:er jo rart folk begynner å føle seg dårlige da man kjører på grus veien opp, og mange som får vondt i hodet da de er der opp.har selv opplevd det å få vondt i hodet der oppe
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 18:23
- 18
- Lokalisering: Akershus
Re: Sant Sant
min erfaring er at jo flere man er jo mere bråk blir det og man opplever mindre.. men en 3 - 4 stk er perfektKnutOlav skrev:Hva med og dra dit sammen en gang?!maren skrev:er jo rart folk begynner å føle seg dårlige da man kjører på grus veien opp, og mange som får vondt i hodet da de er der opp.har selv opplevd det å få vondt i hodet der oppe
Vi burde samle en gjeng fra siden her og dra opp dit sammen, jeg mener, om noen er mottaklige kanskje andre ikke er det, og om man da er fler, kanskje fler ser noe eller færre gjør det, men uansett. Dra dit og bevare spenningen rundt det.
Antall ord: 143
Ikke frykt det ukjente, respekter det..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Mar 2006 10:44
- 18
det med bilen er på en måte forklarlig.. og barneskrikene.. og at du har hørt banking i veggen i det gule huset? det er mest sannsynelig at det er de greiene som er foran vinduene som har slått mot veggen eller vinduet..
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2006 16:32
- 18
- Lokalisering: Skien
såpass ja, jeg har så lyst til å oppleve noe der, er så fassinert av nes altså, er det noen som skal dit i helga eller?
(off topic men spåiller du wow knutolav??)
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 18:23
- 18
- Lokalisering: Akershus
min erfaring er at jo flere man er jo mere bråk blir det og man opplever mindre.. men en 3 - 4 stk er perfektKnutOlav skrev:Hva med og dra dit sammen en gang?!maren skrev:er jo rart folk begynner å føle seg dårlige da man kjører på grus veien opp, og mange som får vondt i hodet da de er der opp.har selv opplevd det å få vondt i hodet der oppe
Antall ord: 143
Ikke frykt det ukjente, respekter det..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Apr 2006 18:18
- 18
- Lokalisering: Årnes
dag eller natt utgjør ingen forskjell. åndene er der uansett uavhengi av dag eller natt. det er like stor sjanse for å oppleve noe uansett hvor mange man er som drar opp dit, for har du evnen til å 'kommunisere' og se den spirituelle verdnen, spiller det liten rolle om det er andre der sammen emd deg. Jeg snakker selv av erfaring. de er der heletiden
Antall ord: 65
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jun 2006 10:48
- 18
Jeg er nå ikke sikker, men jeg er ganske sikker på at hvis man er flere, vil noen kanskje miste fokusen, og drive med andre ting, og hvis en gjør det, følger fler etter! til slutt er det ingen som får noe ut av det..! men så klart, er alle like interisert, så går det jo glattKaliiha skrev:dag eller natt utgjør ingen forskjell. åndene er der uansett uavhengi av dag eller natt. det er like stor sjanse for å oppleve noe uansett hvor mange man er som drar opp dit, for har du evnen til å 'kommunisere' og se den spirituelle verdnen, spiller det liten rolle om det er andre der sammen med deg. Jeg snakker selv av erfaring. de er der heletiden
Antall ord: 128
Lev livet... Før det er for sent!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Apr 2006 18:18
- 18
- Lokalisering: Årnes
deter sant men jeg tror og mener fremdeles at dte kommer ann på den enkelte =) vi var 6 stykker der engang,og jeg hadde ikke problemer med å finne ånder,eller rettelse, DE hadde ikke problemer med å finne meg...bullzeye skrev:Jeg er nå ikke sikker, men jeg er ganske sikker på at hvis man er flere, vil noen kanskje miste fokusen, og drive med andre ting, og hvis en gjør det, følger fler etter! til slutt er det ingen som får noe ut av det..! men så klart, er alle like interisert, så går det jo glattKaliiha skrev:dag eller natt utgjør ingen forskjell. åndene er der uansett uavhengi av dag eller natt. det er like stor sjanse for å oppleve noe uansett hvor mange man er som drar opp dit, for har du evnen til å 'kommunisere' og se den spirituelle verdnen, spiller det liten rolle om det er andre der sammen med deg. Jeg snakker selv av erfaring. de er der heletiden
Antall ord: 168
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hehe...., forundret...
Lisbeth_eng skrev:såpass ja, jeg har så lyst til å oppleve noe der, er så fassinert av nes altså, er det noen som skal dit i helga eller?
Ja jeg gjør faktisk det, har jeg møtt på deg der?!
Vel, gjorde da, spiller ikke nå lengre, spiller Ultima Online nå, bedre, større frihet og mer og gjøre =)
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Kaliiha skrev:dag eller natt utgjør ingen forskjell. åndene er der uansett uavhengi av dag eller natt. det er like stor sjanse for å oppleve noe uansett hvor mange man er som drar opp dit, for har du evnen til å 'kommunisere' og se den spirituelle verdnen, spiller det liten rolle om det er andre der sammen emd deg. Jeg snakker selv av erfaring. de er der heletiden
Tror kanskje jeg må bli med deg en gang opp dit Kaliiha, når jeg er ovenfor igjen.
Blir nok ikke så lenge til, men om du kommuniserer med tydelig "energi" der oppe hadde det vært spennende, se hva som skjer
Og til den tidligere der oppe med forslag om 3-4 jeg er booket inn der 3 igjen hehe..
Antall ord: 128
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2006 16:32
- 18
- Lokalisering: Skien
kjente bare igjen bildet ditt liksom, spilte wow før.
Men er det ingen som skal til nes i helga eller?
Men er det ingen som skal til nes i helga eller?
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jun 2006 10:48
- 18
Jeg er med jegKnutOlav skrev: Og til den tidligere der oppe med forslag om 3-4 jeg er booket inn der 3 igjen hehe..
Antall ord: 25
Lev livet... Før det er for sent!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2006 15:32
- 18
- Lokalisering: jessheim
skal ditt jeg å ei venninne, i morgen det er helt sikkert:)
Antall ord: 11
Hide post links |