Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerForstår ikke helt ..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Jangdee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 05 Mar 2006 15:15
18

Forstår ikke helt ..

Innlegg av Jangdee »

ok .. jeg vet ikke om det er hjelper eller bare en drøm . Her er dealen , Jeg våknet av at jeg fikk melding av dama mi på mobilen . eller jeg va hallveis våken .. Så såg jeg bort på sofaen å der satt det en blonn gutt som sa : du fikk melding . så sa jeg hvem fra da ? . så sa han : fra Anette , så sa jeg : va står det . så sa han : va jør du på ? .... ok her er det markelige .
jeg såvna ijenn , etter noen time våknet jeg jikk bort til mobilen , men mellingen va ikke lest eller noe . så leste jeg hvem det va fra å va det sto . å det sto AKKORATT det han sa til meg. Men da jeg insåg det så va jeg ikke redd eeller noe , håpet på jeg ville se han ijenn.
Også etter noen måner Slå dama mi åpp , jeg satt her hjemme å deppen åm kvellen
så kjente jeg en hånd strøk meg i håret åg det hjalp faktisk .
Antall ord: 176

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
*Angel90*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 25 Mar 2006 23:29
18

Innlegg av *Angel90* »

Din lille hjelper sikert:)
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: Forstår ikke helt ..

Innlegg av Gjest »

Jangdee skrev:ok .. jeg vet ikke om det er hjelper eller bare en drøm . Her er dealen , Jeg våknet av at jeg fikk melding av dama mi på mobilen . eller jeg va hallveis våken .. Så såg jeg bort på sofaen å der satt det en blonn gutt som sa : du fikk melding . så sa jeg hvem fra da ? . så sa han : fra Anette , så sa jeg : va står det . så sa han : va jør du på ? .... ok her er det markelige .
jeg såvna ijenn , etter noen time våknet jeg jikk bort til mobilen , men mellingen va ikke lest eller noe . så leste jeg hvem det va fra å va det sto . å det sto AKKORATT det han sa til meg. Men da jeg insåg det så va jeg ikke redd eeller noe , håpet på jeg ville se han ijenn.
Også etter noen måner Slå dama mi åpp , jeg satt her hjemme å deppen åm kvellen
så kjente jeg en hånd strøk meg i håret åg det hjalp faktisk .
kanskje det var underbevisstheten din?
Eller kanskje en hjelper.. eller en i familien som har gått vekk og som følte at du trengte en trsøt..?
Hvem vet altså..
Antall ord: 209

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Re: Forstår ikke helt ..

Innlegg av ToneG »

Jangdee skrev:ok .. jeg vet ikke om det er hjelper eller bare en drøm . Her er dealen , Jeg våknet av at jeg fikk melding av dama mi på mobilen . eller jeg va hallveis våken .. Så såg jeg bort på sofaen å der satt det en blonn gutt som sa : du fikk melding . så sa jeg hvem fra da ? . så sa han : fra Anette , så sa jeg : va står det . så sa han : va jør du på ? .... ok her er det markelige .
jeg såvna ijenn , etter noen time våknet jeg jikk bort til mobilen , men mellingen va ikke lest eller noe . så leste jeg hvem det va fra å va det sto . å det sto AKKORATT det han sa til meg. Men da jeg insåg det så va jeg ikke redd eeller noe , håpet på jeg ville se han ijenn.
Også etter noen måner Slå dama mi åpp , jeg satt her hjemme å deppen åm kvellen
så kjente jeg en hånd strøk meg i håret åg det hjalp faktisk .
Jeg tror på det du skriver her, for jeg har hatt flere slike opplevelser selv..
Var gutten på din egen alder?
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 269
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

Hvorfor skal hjelperne vise seg bare pga en tekstmelding?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sivastar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 146
Startet: 02 Jan 2006 17:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av sivastar »

Marií skrev:Hvorfor skal hjelperne vise seg bare pga en tekstmelding?
Hjelperne viser seg akkurat når de føler for det - uavhengig om det er en vanskelig situasjon eller ikke.
Antall ord: 31
Vær forandringen, og du vil se verden

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 269
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

sivastar skrev:
Marií skrev:Hvorfor skal hjelperne vise seg bare pga en tekstmelding?
Hjelperne viser seg akkurat når de føler for det - uavhengig om det er en vanskelig situasjon eller ikke.
Mulig, det... men skjønner ikke at de gidder :roll:
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Marií skrev:Hvorfor skal hjelperne vise seg bare pga en tekstmelding?
Det var vel det at han hadde sovi tenker jeg, da er han mer avslappet og kan ta inn mere..
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jangdee
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 05 Mar 2006 15:15
18

Innlegg av Jangdee »

Ja gutten va på min alder , jeg tror det er en Kompis av meg . for han døde i en bil ulykke . han va åsså blonn . vi var som brødre till hverandre
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Jangdee skrev:Ja gutten va på min alder , jeg tror det er en Kompis av meg . for han døde i en bil ulykke . han va åsså blonn . vi var som brødre till hverandre
Ja, om det ikke var kompisen din, kan det nok ha vært en hjelper.. Vi har visst en hjelper som følger oss sånn aldersmessig..
Du burde prøve å meditere litt, så kanskje du etterhvert får bedre kontakt med han. Nå har han jo vist seg for deg, å det er vel for at du skal bli obs på at han er der.. Kanskje det er meningen du skal få mere kontakt med tiden*S*
Det er spennende!
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Gammel er du?
Antall ord: 3
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 134
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trollheimen

Re: Forstår ikke helt ..

Innlegg av mario andres »

Jangdee skrev:ok .. jeg vet ikke om det er hjelper eller bare en drøm . Her er dealen , Jeg våknet av at jeg fikk melding av dama mi på mobilen . eller jeg va hallveis våken .. Så såg jeg bort på sofaen å der satt det en blonn gutt som sa : du fikk melding . så sa jeg hvem fra da ? . så sa han : fra Anette , så sa jeg : va står det . så sa han : va jør du på ? .... ok her er det markelige .
jeg såvna ijenn , etter noen time våknet jeg jikk bort til mobilen , men mellingen va ikke lest eller noe . så leste jeg hvem det va fra å va det sto . å det sto AKKORATT det han sa til meg. Men da jeg insåg det så va jeg ikke redd eeller noe , håpet på jeg ville se han ijenn.
Også etter noen måner Slå dama mi åpp , jeg satt her hjemme å deppen åm kvellen
så kjente jeg en hånd strøk meg i håret åg det hjalp faktisk .
ser ut som en drøm ikke mer enn dette! :mozilla_undecided:
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 201
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

Det høres ut som sanndrømming.

At som noen refererer til her så er du så avslappet i underbevissthetetn din at du klarer å høre "hjelperen" din.

Jeg har drømt om at jeg har vært en plass sånn helt uten videre også kan det ta dager/uker/måneder og ja tilog med år,så er jeg på den plassen jeg drømte om...

Dette er merkelig syns jeg for jeg har aldri vært på denne plassen før i RL ,bare i drømme...

Vel jeg vat ikke hvordan dette skal forklares,det eneste jeg kan vifte med er som sagt underbevisstheten som tar hånd over den hjernedelen som ikke brukes til vanlig,som gjør at man får paranormale evner..

Kan hende jeg er på allfarvei nå,kom med kritikk om dere vil,for jeg hører veldig gjerne på ;)
Antall ord: 149
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Les tråden "Mann i sofaen". Noe av det samme kanskje?
Antall ord: 11
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links