Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Forstår ikke helt ..
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2006 15:15
- 18
Forstår ikke helt ..
ok .. jeg vet ikke om det er hjelper eller bare en drøm . Her er dealen , Jeg våknet av at jeg fikk melding av dama mi på mobilen . eller jeg va hallveis våken .. Så såg jeg bort på sofaen å der satt det en blonn gutt som sa : du fikk melding . så sa jeg hvem fra da ? . så sa han : fra Anette , så sa jeg : va står det . så sa han : va jør du på ? .... ok her er det markelige .
jeg såvna ijenn , etter noen time våknet jeg jikk bort til mobilen , men mellingen va ikke lest eller noe . så leste jeg hvem det va fra å va det sto . å det sto AKKORATT det han sa til meg. Men da jeg insåg det så va jeg ikke redd eeller noe , håpet på jeg ville se han ijenn.
Også etter noen måner Slå dama mi åpp , jeg satt her hjemme å deppen åm kvellen
så kjente jeg en hånd strøk meg i håret åg det hjalp faktisk .
jeg såvna ijenn , etter noen time våknet jeg jikk bort til mobilen , men mellingen va ikke lest eller noe . så leste jeg hvem det va fra å va det sto . å det sto AKKORATT det han sa til meg. Men da jeg insåg det så va jeg ikke redd eeller noe , håpet på jeg ville se han ijenn.
Antall ord: 176
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2006 23:29
- 18
Re: Forstår ikke helt ..
kanskje det var underbevisstheten din?Jangdee skrev:ok .. jeg vet ikke om det er hjelper eller bare en drøm . Her er dealen , Jeg våknet av at jeg fikk melding av dama mi på mobilen . eller jeg va hallveis våken .. Så såg jeg bort på sofaen å der satt det en blonn gutt som sa : du fikk melding . så sa jeg hvem fra da ? . så sa han : fra Anette , så sa jeg : va står det . så sa han : va jør du på ? .... ok her er det markelige .
Eller kanskje en hjelper.. eller en i familien som har gått vekk og som følte at du trengte en trsøt..?
Hvem vet altså..
Antall ord: 209
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Jeg tror på det du skriver her, for jeg har hatt flere slike opplevelser selv..Jangdee skrev:ok .. jeg vet ikke om det er hjelper eller bare en drøm . Her er dealen , Jeg våknet av at jeg fikk melding av dama mi på mobilen . eller jeg va hallveis våken .. Så såg jeg bort på sofaen å der satt det en blonn gutt som sa : du fikk melding . så sa jeg hvem fra da ? . så sa han : fra Anette , så sa jeg : va står det . så sa han : va jør du på ? .... ok her er det markelige .
Var gutten på din egen alder?
Antall ord: 199
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Hvorfor skal hjelperne vise seg bare pga en tekstmelding?
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2006 17:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Hjelperne viser seg akkurat når de føler for det - uavhengig om det er en vanskelig situasjon eller ikke.Marií skrev:Hvorfor skal hjelperne vise seg bare pga en tekstmelding?
Antall ord: 31
Vær forandringen, og du vil se verden
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Mulig, det... men skjønner ikke at de giddersivastar skrev:Hjelperne viser seg akkurat når de føler for det - uavhengig om det er en vanskelig situasjon eller ikke.Marií skrev:Hvorfor skal hjelperne vise seg bare pga en tekstmelding?
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det var vel det at han hadde sovi tenker jeg, da er han mer avslappet og kan ta inn mere..Marií skrev:Hvorfor skal hjelperne vise seg bare pga en tekstmelding?
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mar 2006 15:15
- 18
Ja gutten va på min alder , jeg tror det er en Kompis av meg . for han døde i en bil ulykke . han va åsså blonn . vi var som brødre till hverandre
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, om det ikke var kompisen din, kan det nok ha vært en hjelper.. Vi har visst en hjelper som følger oss sånn aldersmessig..Jangdee skrev:Ja gutten va på min alder , jeg tror det er en Kompis av meg . for han døde i en bil ulykke . han va åsså blonn . vi var som brødre till hverandre
Du burde prøve å meditere litt, så kanskje du etterhvert får bedre kontakt med han. Nå har han jo vist seg for deg, å det er vel for at du skal bli obs på at han er der.. Kanskje det er meningen du skal få mere kontakt med tiden*S*
Det er spennende!
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 19
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Gammel er du?
Antall ord: 3
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Lokalisering: Trollheimen
ser ut som en drøm ikke mer enn dette!Jangdee skrev:ok .. jeg vet ikke om det er hjelper eller bare en drøm . Her er dealen , Jeg våknet av at jeg fikk melding av dama mi på mobilen . eller jeg va hallveis våken .. Så såg jeg bort på sofaen å der satt det en blonn gutt som sa : du fikk melding . så sa jeg hvem fra da ? . så sa han : fra Anette , så sa jeg : va står det . så sa han : va jør du på ? .... ok her er det markelige .
Antall ord: 188
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2006 13:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kar
- Lokalisering: Telemark
Det høres ut som sanndrømming.
At som noen refererer til her så er du så avslappet i underbevissthetetn din at du klarer å høre "hjelperen" din.
Jeg har drømt om at jeg har vært en plass sånn helt uten videre også kan det ta dager/uker/måneder og ja tilog med år,så er jeg på den plassen jeg drømte om...
Dette er merkelig syns jeg for jeg har aldri vært på denne plassen før i RL ,bare i drømme...
Vel jeg vat ikke hvordan dette skal forklares,det eneste jeg kan vifte med er som sagt underbevisstheten som tar hånd over den hjernedelen som ikke brukes til vanlig,som gjør at man får paranormale evner..
Kan hende jeg er på allfarvei nå,kom med kritikk om dere vil,for jeg hører veldig gjerne på
At som noen refererer til her så er du så avslappet i underbevissthetetn din at du klarer å høre "hjelperen" din.
Jeg har drømt om at jeg har vært en plass sånn helt uten videre også kan det ta dager/uker/måneder og ja tilog med år,så er jeg på den plassen jeg drømte om...
Dette er merkelig syns jeg for jeg har aldri vært på denne plassen før i RL ,bare i drømme...
Vel jeg vat ikke hvordan dette skal forklares,det eneste jeg kan vifte med er som sagt underbevisstheten som tar hånd over den hjernedelen som ikke brukes til vanlig,som gjør at man får paranormale evner..
Kan hende jeg er på allfarvei nå,kom med kritikk om dere vil,for jeg hører veldig gjerne på
Antall ord: 149
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 18
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Les tråden "Mann i sofaen". Noe av det samme kanskje?
Antall ord: 11
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |