Jovian skrev:RL-Crew skrev:Jovian skrev:RL-Crew skrev:Alle skjønner vel hva trådstarter snakker om?
Er vel ikke nødvendig å være frekk heller. Det er helt opplagt at dette er en person som ikke er helt kjent med begreper.
Tydelig at folk ikke er så intuitive og empatiske allikevel.
RL-Crew, jeg gir meg over.... Du gjør jo akkurat det samme selv, i en annen tråd.. Hallo?
Tidenes selvmotsigelse, spør du meg, haha!
Nei nei nei. Men jeg er glad du tok det opp jovian. Jeg venta på den. Men det er en stor forskjell her.
Mange mennesker kaller bruk av ouija for spiritisme. Nå var jo dette spørsmålet merkelig formulert, og det er ikke nødvendig at samtlige lager er stor diskusjon ut av hans egen misforståelse.
Wicca derimot er er religion. DET de jentene ville ha det var spells. Ergo de ville teste magi. Det er noe annet for wicca ER en religion, det er ikke nødvendigvis spiritisme, sånn rent muntlig iallefall.
Men det er hyggelig å høre at dette er den verste selvmotsigelsen du noen gang har hørt. Du skrev vel tidenes selvmotsigelse. Vel, nå har jeg iallefall tilbakevist den påstanden.
Hehe, det du her beskriver har ingenting med mitt poeng å gjøre. Selvmotsigelsen din ligger i at du skriver "Er vel ikke nødvendig å være frekk heller" - noe som selvsagt er riktig, men du var derimot noe frekk i måten du kommenterte innlegget til jentene. Jeg snakker ikke om definisjoner her.
Og som en konklusjon Wiz: er ikke "prøve wicca" like feildefinert som "lage spiritisme" ?
To helt like type innlegg, hvis du kikker nærmere.
- Store fisker spiser mindre fisker! LOL
Vel, jeg må tygge litt på denne. Ja, jeg var kanskje litt frekk mot dem. Jeg har vært frekk mot mange jeg. Men jeg svarte iallefall på spørsmålet. Og selv om jeg var litt frekk så var det sant. Man skal ikke lese mange linjene om wicca før man skjønner at wicca ikke er en smakstest man prøver på nærbutikken. Selv om jeg ikke var 100% klar og tydelig så tror jeg de skjønte poenget.
Trådstarteren i denne tråden derimot fikk ikke noe svar på spørsmålet sitt. Der mener jeg poenget ligger, men du har helt klar rett i at vi var omtrent like frekke begge 2. Jeg var vel hakket verre faktisk.
Prøve wicca: 100% feil å si
Lage spiritisme: Han mente nok lage ouijabrett eller prøve spiritisme. 68% feil. Omtrent.
Ja, store fisker spiser små fisker. Og nå er jeg mett :mozilla_cool: