jovian har også i et innlegg kommet med et anslag om hvor mye et slik forskningsteam og utstyr vil komme på: ca 300 000. jeg vil gå ut i fra at hvis alle som sier de er interesert i å få klarhet i dette osv. sputter inn en liten sum hver, ville vi kommet opp i en ganske respektabel sum. så min utfordring til alle som er interesert er: SKAL VI TA UTFORDRINGEN?vel har ikke været her på et stykke tid har haft så travlt med biksen min, jeg er dansk ja har boet på island også i mange år, dette var vel svar til kent også tilbake til huset vort ja vi har jo stadig hustet fyldt med diverse ånder/engler/spøkelser eller hva man ønsker å kalde dem, der er ingen ubehag længre her og det som har været er væk men der er kommet nye til, dan og jeg har faktisk overvejet å byde alle som måtte ønske til overnatning hos os for dem som måtte ønske da kan de jo selv medbringe måle udstyr,vidio fotoutstyr mm så får vi se om der sker noet, vi har næste noet på gang hver dag så når dan og jeg finder en dato som passer os skal vi nok sige til i god tid, blir nok ikke før juni/juli når vejret bliver bedre og min mor er flyttet hjem til sig selv igen, kan si at vores praktikant er også sluttet syntets at her var for nifts, hun var bange for det som forgik her, vi ander har vennet os til det og løfter ikke på øjenbryene længre. Men alle som har lyst til å komme på weekend tur kan jo sende mig ein privat melding så kan jeg jo se hvor mange av jer derude virkelig har lyst tid og overskud til et besøk hos os.
Forsat god påske til alle sammen
en del praktiske ting vil jo være: hvem skal ha ansvar for hva og hvem skal styre pengesekken. men er jo lov å komme med forslag om det og...