Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lier sykehus. Bebodd.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2006 17:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Fikk den opp ved å lagre den og åpne i VLC media player.
Antall ord: 12
Vær forandringen, og du vil se verden
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
hjalp ikke stort gitt....Panty skrev:Dere som ikke får opp filmen, gå inn på http://www.home.no/pantsfinn . Høyreklikk på fila, og velg "lagre som"
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Aug 2005 21:06
- 19
- Lokalisering: Trondheim
Det var tips om å laste ned en gratis versjon av Div X player på den andre linken om denne filmen. Dette hjalp for meg, og jeg fikk sett filmen. Adr er www.divx.com. Prøv denne :mozilla_smile:JUNE skrev:hjalp ikke stort gitt....Panty skrev:Dere som ikke får opp filmen, gå inn på http://www.home.no/pantsfinn . Høyreklikk på fila, og velg "lagre som"
Antall ord: 70
Søkende sjel i drømmeland..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mar 2006 05:06
- 18
- Lokalisering: Larvik
wonder_girl skrev:
Bor vell noen uteliggere der ettersom jeg har skjønt.. Å det at dere så lys ifra lommelykter der kan være at det var fler folk enn dere der, er jo ganske mange som er der for å besøke sykehuset.
Bor vell noen uteliggere der ettersom jeg har skjønt.. Å det at dere så lys ifra lommelykter der kan være at det var fler folk enn dere der, er jo ganske mange som er der for å besøke sykehuset.
desverre var det ingen som kunne skremme de jeg satt bilen i 3 timer 0g så ikke en levdesje un tatt en sykepleier som var på jobbl. ingen som gikk rund eller oppover mot de det er kun 2 veier som fører til de 2 byggnigne og da hadde jeg sett det. grunnen til at jeg satt der var at jeg ble kvalm og spydde utta ikke vet jeg hvorfor men sånn var det. så desverre ingen kunne skremme de. desverre
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Apr 2006 16:17
- 18
Og de ble med på spøkelsesjakt, hva hadde de gjort hvis de virkelig hadde sett noeI en syk fart kommer folka ned og er sykt shaky.
Og uansett så er det vel ikke så rart at det bor noen der er det vel? Det er et stort nedlagt bygg så rart det ikke bor mange der og laget noe av det samme som blitzhuset.
Finnes mange som ikke har råd til et sted å bo som flytter inn i sånne gammle nedlagte bygg. Har vært i en del nedslitte bygårer osv rundt om i oslo, som liksom skulle vært tomme. Men jeg ble da ikke så redd å løp ut av huset som en kjerring når jeg fant et rom med røykpakke og klær
Men laster ned filmen nå for å ta en titt
Antall ord: 142
Hide post links |