Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLier sykehus. Bebodd.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
sivastar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2006 17:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av sivastar »

Fikk den opp ved å lagre den og åpne i VLC media player.
Antall ord: 12
Vær forandringen, og du vil se verden

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

Panty skrev:Dere som ikke får opp filmen, gå inn på http://www.home.no/pantsfinn . Høyreklikk på fila, og velg "lagre som"
hjalp ikke stort gitt.... :(
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Drømmen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Aug 2005 21:06
19
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Drømmen »

JUNE skrev:
Panty skrev:Dere som ikke får opp filmen, gå inn på http://www.home.no/pantsfinn . Høyreklikk på fila, og velg "lagre som"
hjalp ikke stort gitt.... :(
Det var tips om å laste ned en gratis versjon av Div X player på den andre linken om denne filmen. Dette hjalp for meg, og jeg fikk sett filmen. Adr er www.divx.com. Prøv denne :mozilla_smile:
Antall ord: 70
Søkende sjel i drømmeland..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bole
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Mar 2006 05:06
18
Lokalisering: Larvik

Innlegg av bole »

wonder_girl skrev:
Bor vell noen uteliggere der ettersom jeg har skjønt.. Å det at dere så lys ifra lommelykter der kan være at det var fler folk enn dere der, er jo ganske mange som er der for å besøke sykehuset.

desverre var det ingen som kunne skremme de jeg satt bilen i 3 timer 0g så ikke en levdesje un tatt en sykepleier som var på jobbl. ingen som gikk rund eller oppover mot de det er kun 2 veier som fører til de 2 byggnigne og da hadde jeg sett det. grunnen til at jeg satt der var at jeg ble kvalm og spydde utta ikke vet jeg hvorfor men sånn var det. så desverre ingen kunne skremme de. desverre
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Putas
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Apr 2006 16:17
18

Innlegg av Putas »

I en syk fart kommer folka ned og er sykt shaky.
Og de ble med på spøkelsesjakt, hva hadde de gjort hvis de virkelig hadde sett noe :lol:

Og uansett så er det vel ikke så rart at det bor noen der er det vel? Det er et stort nedlagt bygg så rart det ikke bor mange der og laget noe av det samme som blitzhuset.

Finnes mange som ikke har råd til et sted å bo som flytter inn i sånne gammle nedlagte bygg. Har vært i en del nedslitte bygårer osv rundt om i oslo, som liksom skulle vært tomme. Men jeg ble da ikke så redd å løp ut av huset som en kjerring når jeg fant et rom med røykpakke og klær :roll:

Men laster ned filmen nå for å ta en titt
Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links