Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mågerø spøkelset, og andre spøkelser..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
På mågerø ja... Ikke tidenes plass.... Jobbet selv på ørland hovedflystasjon, vi hadde ett par spøkelser der også.
Antall ord: 20
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Måkerøy fort ble bygd i 1933, så veldig gammel vil jeg ikke si at denne leiren er.
http://www.mil.no/luft/start/omlf/stasjoner/magero/#j
Dette er nok et prank fra dine medsoldater.
Jeg har aldri hørt om dette spøkelset til tross for at jeg i min ungdom oppholdt meg mye på Tjøme og ved Mågerø.
Imidlertid har jeg hørt enormt mange historier om "Fritz". Det navnet går igjen i alle de historiene vi laget om tyskere som gikk igjen.
Jeg har aldri hørt om dette spøkelset til tross for at jeg i min ungdom oppholdt meg mye på Tjøme og ved Mågerø.
Imidlertid har jeg hørt enormt mange historier om "Fritz". Det navnet går igjen i alle de historiene vi laget om tyskere som gikk igjen.
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
i din ungdom???? erru sååå gammal a'?BA skrev:Måkerøy fort ble bygd i 1933, så veldig gammel vil jeg ikke si at denne leiren er.
Antall ord: 99
Hide post links |
Har vært på tjøme hver sommer siden jeg var 7 år og har aldri hørt om noe spøkelse i den leieren. Kjenner også en som jobber der fast. Men navnet "fritz" er det noe kjent med ja.BA skrev:Måkerøy fort ble bygd i 1933, så veldig gammel vil jeg ikke si at denne leiren er.
Antall ord: 133
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jul 2005 12:02
- 19
- Lokalisering: Storsteinnes, Troms
og fritz ble et kallenavn på alle tyskerne. hvertfall av det jeg har lest om britiske soldater og krigen i norge
Antall ord: 21
Hide post links |