Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kthon skrev:Grunnen til at det gikk når Olav var der var at vi hadde gjort ganske mye jobb der allerede, dersom Olav hadde kommet dit først ville mest sannsynelig ikke han klart det heller.
Damen som var der for i drive dem ut har drevet med dette i over 30 år, om sannheten hadde kommet i avisen, ville det ikke hvert noen historie om meg fordi en dame som har drevet med dette i 30 år heller ikke klarte det, hun var der flere ganger men jeg var der først det er korrekt og jeg klarte det ikke det er korrekt men alt annet er feil.
Men det spiller ikke så stor rolle for jeg har mer å gjører en noen gang, jeg liker å hjelpe mennesker, jeg synes Ånde verden er spennende og jeg bryr meg ikke hva folk synes.
En annen ting mine priser er ikke så høye som mange andre jeg tar ikke 1800kr timen slik teletorg gjør.
Dessuten har jeg også gratis tjenester.
Kenneth
Nei gjør det du liker...enten hva folk synes eller ei.
skulle ønske jeg kunne fått litt av den styrken :mozilla_laughing: