Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Prest i Trondheim tar på seg utdrivelser
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Prest i Trondheim tar på seg utdrivelser
Antall ord: 10
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
Nok et tegn på at aktiviteteten øker rundt i de tusen hjem. Helt greit at de står frem synes jeg
Antall ord: 21
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
Det er vel ikke aktiviteten som øker, men prestene og kristennorge som begynner å føle presset når kirken må la alternative gjøre jobben.
Greit at det kommer på banen. Jeg synes jeg leser en sånn artikkel om dagen, men igrunn er jeg lei meg for at det kommer i media. Ikke fordi det kommer i media, men for jeg vet hvordan debattene blir fremover og hvem som stiller i dem og de alternative blir latterligjort enda en gang.
Faktisk kunne jeg tenkt meg en 100% ærlig Moldestad i en sånn debatt. Han har jo alltid noen lure bibelvers på lur.
Greit at det kommer på banen. Jeg synes jeg leser en sånn artikkel om dagen, men igrunn er jeg lei meg for at det kommer i media. Ikke fordi det kommer i media, men for jeg vet hvordan debattene blir fremover og hvem som stiller i dem og de alternative blir latterligjort enda en gang.
Faktisk kunne jeg tenkt meg en 100% ærlig Moldestad i en sånn debatt. Han har jo alltid noen lure bibelvers på lur.
Antall ord: 104
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 21
Ja. Bibelvers er nok kjekt i en slik sammenheng.
Foresten så tror jeg fortsatt at aktiviteten øker rundtom. iallefall rundt her hvor jeg bor
Foresten så tror jeg fortsatt at aktiviteten øker rundtom. iallefall rundt her hvor jeg bor
Antall ord: 24
Ikke gå foran meg
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 21
Man merker det godt gjennom familie, venner og ikke minst via dem som jober innom renselse og slikt
Antall ord: 18
Ikke gå foran meg
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 21
Det skjer faktisk mye innom familien for tiden.. har både sett opptak og vert tilstede der det skjer
Antall ord: 19
Ikke gå foran meg
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 19
Syntes det er bra at folk får velge jeg. Om man føler seg tryggere med en som siterer bibelvers, synger salmer og skvetter vievann i krokene, så er det helt greit!
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 19
Kanskje folk er blitt mer åpne om det som skjer? Gjerne ikke at aktiviteten nødvendigvis har økt, men det er lettere å si at det skjer merkelige ting i hjemmet vårt uten at man trenger å bli stemplet som stein hakke galne? Tror programmer som Åndenes makt og disse andre programmene har vært med på å løse litt opp rundt temaet jeg da!Lone skrev:Nok et tegn på at aktiviteteten øker rundt i de tusen hjem. Helt greit at de står frem synes jeg
Just my five cents! :mozilla_smile:
Antall ord: 93
Hide post links |
ingenting
Jeg har dannet med et lite inntrykk ut fra hjemmesiden din og innlegg på forumet.
Forøvrig; Er det ikke bedre å at du selv får et bedre rykte enn at prester blir omtalt negativt? Om prester starter dette i stor skala og driter seg ut så vil det slå negativt utover deg og din bransje. Om de lykkes vil det også gå ut over deg, siden jeg tar det som en selvfølge at en prest er billigere enn 5-15 000 kr(kilde, vg)PR utdrivelse Det gjelder ikke bare deg, men alle utdrivere.
Jeg har dannet med et lite inntrykk ut fra hjemmesiden din og innlegg på forumet.
Forøvrig; Er det ikke bedre å at du selv får et bedre rykte enn at prester blir omtalt negativt? Om prester starter dette i stor skala og driter seg ut så vil det slå negativt utover deg og din bransje. Om de lykkes vil det også gå ut over deg, siden jeg tar det som en selvfølge at en prest er billigere enn 5-15 000 kr(kilde, vg)PR utdrivelse Det gjelder ikke bare deg, men alle utdrivere.
Sist redigert av >wiz på 24 Mar 2006 17:46, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2006 18:17
- 18
- Lokalisering: Senja
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Prester har vel alltid tatt slike oppdrag dersom de bare blir spurt, i allefall virker det som om det har vært tilfelle i Nord-Norge, (om det hjalp er jo en annen sak).
Om utdrivelsen blir vellykket eller ikke, tror jeg ikke har noe å gjøre med hvilket vers som blir sagt, men at det står og faller på den som utøver dette, prest eller ikke prest...
Om utdrivelsen blir vellykket eller ikke, tror jeg ikke har noe å gjøre med hvilket vers som blir sagt, men at det står og faller på den som utøver dette, prest eller ikke prest...
Antall ord: 70
Mystica Eterna
Carpe diem quam minimum credula postero
Carpe diem quam minimum credula postero
Hide post links |
Da blir det sikkert ikke mangen røde igjen i landet , frp vokser og har et stort media-fokfus på seg. EH , nei da gjelder denne teorien ikke og om du tror den gjør det så er Siv våres neste statsminister,Det er ikke aktiviteten som øker. Det er media-fokuset som har økt med Fornemmelse For Mord, Åndenes Makt og andre programmer.
Det med økende aktivitet i åndeverden kommer av mye fokus på regelion krig og elendighet i våres verden, thats fact. Folk er iferd med å miste sin "naturlige" plass iht. det de trodde de hadde.Da blir mangen mer søkende de må ha en grunnpilar noe og tro på; Nettopp da er det mangen faktisk åpner seg for at det finnes noe annet rundt oss og simsalabim dette får åndene med seg, de er ikke dumme vet jo at de har levd her før og sitter liksom på en fasitt i sitt nivå de da.
Antall ord: 163
Hide post links |