Ashtar skrev:Jeg har sett den kornsirkelen din før,og første gang jeg så den visste jeg med en gang at den var falsk,så den "forskeren" som har sagt det får ta skylda selv.
Syns det var et meget svakt svar av deg, og ikke minst bortforklaring deluxe, du unngår sannheten.
Du nevner ikke alle de andre "faktorene" jeg nevner,begrunnelsene og kildene, og det forteller meg at du forstår at det var for vanskelig å bortforklare, som igjen forklarer at jeg har rett.
Ja,du svarte på det jeg spurte om, men som sagt, det var rettet mot kimbara for å se om han/hun kun diktet opp ting eller faktisk hadde konkrete bevis, det virket som kimbara ungikk dette spørsmålet, ettersom han/hun var pålogget etter jeg spurte om det i går, så der reddet du kimbara fint BA.
Og jeg benyttet sjansen til å utfylle med enda mer fakta.
Det skulle jo bare mangle om du mener alien face er menneskelagd.
Det er overhodet ikke noen bortforklaring.
Du ba om et eksempel på kornsirkler
som tidligere var "beviselig laget av romvesener" men faktisk laget av mennesker.
Jeg siterte "forskere" som mente å kunne bevise at denne var laget med teknikk som var hinsides menneskelig teknologi, og at planker og tau ikke var en mulighet i denne kornsirkelen, da den var for kompleks i flere henseende.
Du viser selv at denne kornsirkelen disses etter at dette ble kjent, noe som bekrefter Kimbaras utsagn, og kornsirkelen er et utsøkt eksempel på akkurat det du ba om.
At du bortforklarer dette med nye kornsirkler og såkalte "faktorer" som er uvesentlige i forhold til spørsmålet du stilte betyr ikke at jeg bortforklarer. Når du sier jeg bortforklarer, viser det derimot at du projiserer.
Disse "faktorene" du nevner er uvesentlige for spørsmålet, men jeg kan likevel snakke litt om dem.
Kornsirkelen er liten. Det er riktig, men det var kun et forsøksprosjekt fra amatører, skoleelever, den kan ikke og skal heller ikke kunne sammenliknes med de voldsomme kornsirklene som profesjonelle som f.eks. circlemakers.org opererer med.
Enkel, som geometrisk figur er den forholdsvis enkel, akkurat passe for et skoleprosjekt, som skal lage en kornsirkel for første gang, men ikke enklere enn at den er en kopi av en annen kornsirkel som mange fortsatt mener er ekte.
Den er laget på dagen, men det er ikke noen regel som sier at de må lages på natten. Faktisk sier Joe Nichols, som har vært med på å lage mange kornsirkler at det er enklere om natten, da det ikke er så mange distraksjoner. F.eks. blir man lett for opphengt i bagateller når man ser så mange detaljer rundt seg.
Det er ikke bare meg som mener det, men selv de som regner seg som kornsirkelforskere, og som mener det finnes kornsirkler som ikke mennesker kan ha laget.
Jeg har tidligere vist bilde av dette instrumentet, som burde vise for alle at denne er menneskelaget, men nå er bildene kopibeskyttet, så vi får bare opp en informasjon om at bildet er forsøkt stjålet. Hvis du søker på forumet, kanskje du finner lenker som kan føre deg til bildet.