De største og mest imponerende kornsirklene er så komplekse at det ville ta altfor lang, og altfor mange folk til at det er noen realistisk forklaring. Bløffmakere sine kornsirkler skiller seg klart ut ifra de ekte. Men det er jo kjernen i problemet med slike skeptikere som deg. De ser noen falske kornsirkler, humrer litt, og har da fått svaret på at alt som har med kornsirkler å gjøre er bløff!BA skrev:Hvilken del av setningen var det du ikke forsto?84507 skrev:Å påstå at de lysende kulene var fugler er helt hinsides all fornuft. Kulene akselererte i enorm hastighet, mange øyevitner har sett disse kulene. Tror du virkelig at en slik banal forklaring som fugler ikke ville ha blitt oppdaget lenge før en slik dokumentar hadde vært laget?
"De lysende kulene var i ihvertfall ett tilfelle fugler." indikerer at i minst ett av klippene med "lysende kuler" var det fugler som ble filmet. Det sier ikke noe om at alle klippene handlet om fugler.
Neppe.Tidligere skrev du noe vås om plastikkposer også..
Dette er feil. Store mengder er overdrivelse, men noen mener det finnes egne energier inne i sirklene og ikke utenfor.Dessuten er det mange ting å ta fatt i her. For eksempel at det finnes store mengder energi og kraft inne i disse kornåkrene. Dette er dokumentert. Og selvsagt kan ikke mennesker ha laget de mest imponerende kornsiklene der de ble laget på noen få timer.
Selvsagt kan mennesker ha laget disse figurene når det er usikkert hvor lang tid de hadde på seg til å lage dem.
Dette er bare tull. Det kan jeg utmerket godt motbevise, men det gidder jeg ikke overfor slike dustete påstander.Det er mange seriøse forskere som har forsket på kornsirkelfenomene i årevis, derfor er det meningsløst å høre på dine meninger. Du fornekter alt du ikke forstår, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du er opptatt av det paranormale.
Ifølge deg er det altså anonyme supermennesker som lager fantastiske konstruksjoner på kort tid uten å bli oppdaget - for deretter å være anonyme..!
Og de fuglene du så må nok ha vært hallunisajon fra din side - det er jo en velkjent forklaringsmodell for skeptikerne...
Og til slutt vil jeg ikke si at det er så dustete å spørre hvorfor du er opptatt av det paranormale. Du er jo absolutt ikke åpen for diskutering av paranormale fenomener utover det å fornekte all paranormal aktivitet.