Nei, jeg tenkte for eksempel på det programmet som gikk om Bermudatriangelet for ganske nøyaktig et år siden.Myntenes Dronning skrev:Jeg vet også at mange av disse kornsirklene er laget av mennesker.
Hva slags andre programmer mener du? "Is it real" på NG? For det programmet er like ensporet iallefall. Fra andre siden. De var mer opptatt av de som faktisk var laget av mennesker og ikke de virkelig storslåtte som denne
Vedrørende den første figuren, hørte et lokalt vitne helikopterlyd kl. 02:00 om natten da denne ble laget.[/img]
Hvis noen mennesker har laget denne skulle man tro at etter fire år var den sitrende spenningen etter å ha holdt dette hemmelig så lenge så uutholdelig at noen burde ha røpet seg. For hvem ville ikke ta på seg ansvaret for denne og gledelig demonstrere foran kameraet hvordan de laget den..? Og ingen kan gi en virkelig god forklaring på hvordan noen står på bakken og greier å få oversikt nok så de får laget noe slikt.
Kornfiguren kan uten store problemer lages med GPS som hjelpemiddel.
Nancy Talbot har jeg diskreditert i tidligere innlegg her, men de ser ut til å være fjernet.Hvordan har de sett hvordan de skal tråkke med planken sin her?
Og hva er galt med Nancy Talbot da? Jeg tviler nok på om i det hele tatt noen forskere hadde blitt tatt seriøst av deg om dette. Du snakker ivrig om forskning og vitenskap og når du da får et håndgripelig, reellt fenomen du ikke kan bortforklare på en skikkelig måte, nei da må jo forskerne være helt udugelige og på jordet, bokstavelig talt.
Imidlertid klarer Norsk Kornsirkelgruppe dette selv.
Som bevis for at dette ikke er laget av mennesker skriver de bl.a.:
Funn også av tre-sirkler (bl.a. i Tsjekkoslovakia). Tykke trestammer er bøyet ved jorden, uten å være brukket.
De få bildene som finnes av disse, ser man lett er triksing med kameravinkler og har ingenting med kornsirkler å gjøre.
Dette var et av flere punkter som gjorde at BLT research team, som hun er en del av ikke kan anses som seriøse innen forskning.