Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kjente spøkelser fra TV2 sebra
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Kjente spøkelser fra TV2 sebra
Tv 2 sebra har et program der en skeptiker og en klarsynsk jakter på kjente spøkelser. Hittil har de vært i kontakt med både marilyn monroe og jim morrison. Jeg lurer på om noen av dere så den episoden med jim morrison. I den var det nemlig en hus han hadde besøkt, skal være USA's mest hjemsøkte, og der fanget de litt av hvert på kamera. Dette er nå museeum, og jeg lurer på om noen andre tenker som meg, at det rett og slett er slemt å ikke hjelpe de over. Desuten virker programmet litt overdrevet, fordi de skal alltid ha lyset av når de skal "undersøke" ting. De andre klarsynte fra åndenes makt etc kan jo sitte i et rom med fullt lys og bare snakke med vedkommene "gjennom" en gjenstand de har eid, eller et bilde.
Noen som deler mine meninger? :mozilla_smile:
Antall ord: 154
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
uhm, har ikke sett dette programmet, når går det?
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
sett begge de episodene.. synes ikke det er slemt å la være å hjelpe dem over, hadde de virkelig hatt lyst til å gå over på den andre siden, hadde de nok reist.. sikkert litt gøy for dem at huset deres er blitt et museum, hvor mange mennesker kommer rundt fra hele verden for å besøke dette huset, mest fordi de går igjen..
synes mye av det de gjør på det programmet virker fake, slik som seansene og tarotkort lesingen. skjønner ikke hvordan de begge kan bli så redde for ting som skjer. han skal jo ha kontakt med slikt daglig og hun tror jo ikke på spøkelser og slikt..
synes mye av det de gjør på det programmet virker fake, slik som seansene og tarotkort lesingen. skjønner ikke hvordan de begge kan bli så redde for ting som skjer. han skal jo ha kontakt med slikt daglig og hun tror jo ikke på spøkelser og slikt..
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jul 2006 22:17
- 18
- Lokalisering: Dokka
Tenk på den store belastningen for de døde..!
Grusomt..
Grusomt..
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2006 23:30
- 18
- Lokalisering: Tromsø
Har sett en episode, den med Marilyn Monroe.
Maks overdrevet, dårlig skuespill og rett og slett gjennomlyst fake.
Grei underholdning hvis det ikke er noe annet å se på TV.
Antall ord: 30
<b>Du er ikke et menneskelig vesen med en åndelig opplevelse...
Du er et åndelig vesen med menneskelige opplevelser...</b>
Du er et åndelig vesen med menneskelige opplevelser...</b>
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2006 17:18
- 18
- Lokalisering: Smurfeland?
er dette programmet Ghost hunter?phenomena skrev:Har sett en episode, den med Marilyn Monroe.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 15:32
- 18
- Lokalisering: bergen
hey??
ka tid går den programmen i tv2 sebra??? er den hver uke??
Antall ord: 13
eg e gutt
Hide post links |
berømte gjenferd heter programmet og går på tv 2 sebra klokken 2010 på fredager, helt enig i at det overdriver, skjønner heller ikke at de skulle blitt så redde, altså hun skeptiske er nok forståelig, men han som har drevet med dette og kan dette burde jo faktisk kunne dette nok at han ikke burde la seg skremme sånn. De andre klarsynte på tv sier jo at det ikke er noe farlig, kun energi osv. men alikevel kan jeg ikke la vær å se det da :S
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Apr 2006 16:17
- 18
Så på den episoden, den serien har vel gått en stund på zebra nå. Men jeg liker den ikke. Typisk amrikansk serie alt skal overdrives og så til de grader. Samme med Hunted på discovery egetlig.
Liker Åndenesmakt best både den norske og de litt eldere danske episodene. Gode historier uten masse tull om at folk blir tatt over av djevelen, eller en hysterisk dame blir redd for en illflue.
Liker Åndenesmakt best både den norske og de litt eldere danske episodene. Gode historier uten masse tull om at folk blir tatt over av djevelen, eller en hysterisk dame blir redd for en illflue.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Britiske Most haunted og amerikanske ghost hunters er mine favoritter,der skrur de også av lyset. De sier at de av erfaring vet at det kommer til å bli mer aktivitet da det er stille, rolig og mørkt. Så de jobber kun om natten. Bør sees.
Antall ord: 47
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Minner om dette, til de som vil ha det med seg.
Zebra i kveld
20:10 Berømte gjenferd: Bette Davis
Zebra i kveld
20:10 Berømte gjenferd: Bette Davis
Antall ord: 21
sosja
Hide post links |
Trur jeg skal ta en tur innom TV 2 Zebra i kveld å se
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
så kult:D må jeg få med meg, er det liksom samme type prog. som åndenes makt, bare med kjente personer i stedenfor "vanlige" mennesker?:)
Antall ord: 25
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jun 2004 00:30
- 20
- Lokalisering: Østfold, Halden
...
Amerikanere skal jo alltid overdrive så sinnsykt...historiene er jo sanne, men de legger til så mye ekstra..er jo lyd og bilde effekter til å bli sprø av!! nei, takke meg til åndenes makt.
Antall ord: 34
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2006 17:18
- 18
- Lokalisering: Smurfeland?
Re: Kjente spøkelser fra TV2 sebra
dem sier at ånder kommer ofere frem når det er mørkt vet ikke hvorfor bleid å funkeEileen skrev:Tv 2 sebra har et program der en skeptiker og en klarsynsk jakter på kjente spøkelser. Hittil har de vært i kontakt med både marilyn monroe og jim morrison. Jeg lurer på om noen av dere så den episoden med jim morrison. I den var det nemlig en hus han hadde besøkt, skal være USA's mest hjemsøkte, og der fanget de litt av hvert på kamera. Dette er nå museeum, og jeg lurer på om noen andre tenker som meg, at det rett og slett er slemt å ikke hjelpe de over. Desuten virker programmet litt overdrevet, fordi de skal alltid ha lyset av når de skal "undersøke" ting. De andre klarsynte fra åndenes makt etc kan jo sitte i et rom med fullt lys og bare snakke med vedkommene "gjennom" en gjenstand de har eid, eller et bilde.
Antall ord: 174
Hide post links |