Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderStjernebarna/ Lysarbeidere

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Eva

Innlegg av Eva »

OK. Om det ikke passer seg med den slags (som jeg har lagt inn over her) så skal jeg ikke gjøre det.

Var ikke meningen å dra noen diskusjon utover det aller nødvendigste.

Jeg tror heller ikke at du er medlem av noen sekter eller noe slikt, men jeg var bekymret over at noen vil la seg lede dit hen.

Beklager om jeg har tråkket på noens tær.
Trekker meg stille og rolig ut av denne diskusjonen nå, for å gjøre plass til det du ønsket. :)

Lykke til videre. :wink:
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Eva skrev:Jeg får et inntrykk av at dette er forledelse til et eller annet, der alt er forklart og gitt en annen mening enn hva sunt er.
Ser ikke noe "farlig" i hensikten demmes, men en slik forklaring på alt som er naturlig og å gi det en "overnaturlig" forklaring for å "opphøye" andre mennesker, er etter min oppfatning "farlig" og en avsporing fra det som er naturlig og så langt vekke fra det "menneskelige" at vi til slutt tror vi er "åndevesener" eller "ikke av denne jord". Den plasserer oss som om vi skulle vært "alien" som er "dømt" å redde menneskeheten fra hva det nå måtte være som er så grusomt. Vi har fått en "tittel" og et kall, som vistnok skal være forutbestemt av andre eller oss selv FØR vi ble født.
VET vi at dette er sant? Eller bare føler vi det på oss?

Det er omtrent som jeg skulle sagt det selv. Og det som jeg synes er litt synd er at gjennom sine, ofte med en god tanke bak, manipulerende forsøk på å få andre med på hva man selv tror. Dette fratar ofte de som er litt usikre muligheten til å trekke sine egne slutninger...
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 169
Startet: 22 Nov 2003 08:22
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Stjernebarna/ Lysarbeidere

Innlegg av Maya »

Thomas hallo du har også din frie vilje til å gjøre og tenke det du vil, jeg er ikke her for å manipulere noen, og det trodde jeg du forstod.
Ikke manipulerer jeg deg på msn heller, du har din frie vilje der også til å snakke eller ikke snakke, du har også din frie vilje til å tenke og argumentere så mye du vil.
Men min misjon her er å vite litt mer om hvor kommer disse barna fra?
Hvilken misjon har de her på jorden?
Hvordan ser de ut?
Det var hensikten ikke å sitte her å diskutere om dette er helt bak mål eller ikke.

Våkn opp og se, les heller det lille jeg har hentet med åpne øyne , så kan vi diskutere litt om hvorfor de er her, istedenfor å diskutere meg.
Det er ikke meg det står i tråden det står
Stjernebarna/ Lysarbeidere
ok.
Måtte dere forstå min hensikt med dette.
Antall ord: 155
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Såsåså Maya, var ikke meningen å angripe deg personlig!! Jeg har da full forståelse for at du viser interesse for dette akkurat som jeg viser interesse for andre ting. Men det betyr ikke at jeg engang må si meg enig i at jeg tror noe sånt eksisterer. Det er jo akkurat det den frie vilje handler om, jeg vil da også legge fram mine egne teorier etterhvert, bare jeg føler at jeg har et grunnlag for å uttale meg. Hvis da noen vil tråkke på de teoriene, slik som jeg kanskje tråkker på den teorien du viser til, så må jeg bare si "synd for dere". Det er det du også må gjøre, jeg er ikke i stand til å se at noe slikt kan være realitet. Men hvis du er i stand til det så vil jo det bare si at du har et mer åpent sinn enn det jeg har og kanskje en bedre forståelse av den kosmiske sammenhengen.

Jeg beklager hvis jeg har vært frekk, var virkelig ikke meningen...ok?? :)
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 169
Startet: 22 Nov 2003 08:22
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Stjernebarna/ Lysarbeidere

Innlegg av Maya »

Nei, men jeg sitter og er fortvilt :cry:

Jeg finner ikke nok stoff om de :oops:

Hjelp meg da :wink:
Antall ord: 17
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
raVn

Innlegg av raVn »

gjentar innlegget mitt jeg hehe :)
for som jeg ser det så er det ikke snakk om hvem som tror på hva , men å respektere at det finnes andre syn enn sine egne på hvordan ting er , og som Maya har sagt , hun prøver å finne stoff rundt emnet , og det at det legges her er vel ikke farligere enn at det skrives om wicca , kristendom osv. Bør vi ikke ha litt større toleranse for andres livssyn på dette forumet.
Og Maya har da ikke påberopt at dette er hennes tro , men at hun søker info rundt temaet :wink:
Har ikke dere deres egne teorier da? Har vi ikke alle våre egne teorier om hvordan ting er, og hvem av oss kan egentlig påberope seg at vår teori er den rette?
Om en er ateist , kristen , muslim , buddist , wiccaner , tilber Odin og Tor , tror på stjernemennesker spiller absolutt ingen rolle for meg. Jeg tror det som skaper krig og ufred er at vi ikke aksepterer andres meninger. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man til stadighet må rakke ned på andres livssyn på dette forumet og ellers i verden , er det for å hevde seg selv og sin tro?
Antall ord: 202

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Joda...sant det RaVn...det er bare enkelte tilfeller jeg får litt store problemer med å svelge ting. Men alle må få tro hva de vil og ha de forestillinger de føler er riktige for dem selv så lenge man ikke er til skade for seg selv eller andre. Og at Maya søker etter mer info synes jeg er flott, er jo egentlig ikke noe annet noen av oss andre gjør heller. Aller minst jeg... :)
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eva

Innlegg av Eva »

Har ikke sagt et ord om Maya. Bare uttalt meg på generell basis ang hele "konseptet". Som sagt er jeg redd for at NOEN kan finne denne "beveglesen" tiltrekkende og realistisk. (Noe den IKKE er i mine øyne. MEN: jeg kan ta feil)

Har jeg noe personlig å si, så sier jeg det heller på pm direkte til personen selv. :wink:

Har ikke misforstått dere (tror jeg), og jeg har helt sikkert uttrykt meg dårlig.

Håper ikke denne diskusjonen ble dårlig eller "ødelagt" av den grunn.

Ellers sier jeg; STÅ PÅ som dere stevner!!!!! :D :wink:
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eva

Innlegg av Eva »

Her har du noen linker.

http://www.google.com/search?hl=no&ie=U ... C3%B8k&lr=

Den Gyldne Sirkel skriver følgende:

"Den Gyldne Cirkel er et moderne uddannelsescenter for stjernemennesker, englemennesker og disciple af Det Store Hvide Broderskab."


Det Store Hvide Broderskab???? :roll:
Håper bare ikke det ligger undertoner her slik det kan virke som.....
DA blir jeg bekymret! :lol:

Håper det var til litt hjelp for deg, Maya. :)
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 169
Startet: 22 Nov 2003 08:22
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Stjernebarna/ Lysarbeidere

Innlegg av Maya »

Hjertelig takk jeg skal lese når roen senker seg :lol:
Antall ord: 10
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 169
Startet: 22 Nov 2003 08:22
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Engler

Innlegg av Maya »

http://www.netspirit.dk/index.php?modul ... &PAGE_id=2

Fant en link til Engler/lysarbeidere.

Like greit å lese den :wink:
Antall ord: 20
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Hei Maya!

Kjært barn har mange navn. Her er noen linker jeg hadde i kartoteket mitt om indigobarn eller krystallbarn, også kjent som stjernebarn.

www.geocities.com/Wellesley/Atrium/1791/indigobarn.html finner du flere artikler om indigobarn/krystallbarn/stjernebarn

Går du til www.crimsoncircle.no vil du se at de også er nevnt i noen kanaliseringer.

Håper dette var litt hjelp på vei :wink:
Antall ord: 68
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 169
Startet: 22 Nov 2003 08:22
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Stjernebarna/ Lysarbeidere

Innlegg av Maya »

Takk så mye alle sammen dette blir spennende å lese :lol:
Antall ord: 9
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Unicorn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 15 Aug 2004 22:01
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av Unicorn »

Er glad for alle tråder som kommer opp, jeg! Gir en anledning til å finne ut hvor jeg står i forhold til ting jeg kanskje ikke tenker på til vanlig. Så takk for at du setter i gang undring hos meg, Maya. Den ene linken som Irmelena la ut var ganske klargjørende.
http://www.alternativetbrua.com/indigobarna.htm Fikk det litt ned på jorden, syns jeg..
Antall ord: 68
Den stjernen som gråter mest, er den som skinner klarest.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 169
Startet: 22 Nov 2003 08:22
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Stjernebarna/ Lysarbeidere

Innlegg av Maya »

Dette minnet litt om fremtidens barn vi skal ha en link her inne om akkurat dette, hehe.
Spennende vi åpner veien for våre barn, slik at de kan komme lettere til.
:lol:
Antall ord: 32
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links