Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFantasi eller en ånd? døm selv...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Missbeliver91
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Nov 2006 18:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sveio

Fantasi eller en ånd? døm selv...

Innlegg av Missbeliver91 »

Hej for d første så eg jeg ny:)
Det jeg skal fortelle skjedde vel da jeg var ca 10-11år. I nærheten av der jeg bor er det en gammel lekeplass, med et flott gammelt lysthus. Huset vet jeg ikke så mye om men d var visstnok brukt til musikk og underholdning i gamle dager. Altså: jeg og ei vennine av meg gikk en dag tur her. da vi kom var d fullt av folk, men litt senere rundt 6-7 var alle gått hjem utenom oss. Vi satt Og pratet på på en benk, men så stoppet jeg helt opp. jeg kunne se en svart skikkelse, egentli så d ut som en munkekappe, ansiktet kunne jeg ikke se for hetten var i veien. D kunne tenkes at dette var min hjelper, men vENNINA mi så d også :mozilla_surprised: Vi har nok aldri løpt så fort noen gang :)
Men d som jeg lurer på er hva var dette? Hun har aldri snakket om d men d har jeg, for jeg skulle så gjerne visst hva det var.
Håper å få hjelp:)
Sist redigert av Missbeliver91 på 29 Nov 2006 20:06, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 187
Seeing is beliving(not always thow)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Svartkledd

Innlegg av Svartepus »

Missbeliver91 skrev:Hej for d første så eg jeg ny:)
Det jeg skal fortelle skjedde vel da jeg var ca 10-11år. I nærheten av der jeg bor er det en gammel lekeplass, med et flott gammelt lysthus. Huset vet jeg ikke så mye om men d var visstnok brukt til musikk og underholdning i gamle dager. Altså: jeg og ei vennine av meg gikk en dag tur her. da vi kom var d fullt av folk, men litt senere rundt 6-7 var alle gått hjem utenom oss. Vi satt Og pratet på på en benk, men så stoppet jeg helt opp. jeg kunne se en svart skikkelse, egentli så d ut som en munkekappe, ansiktet kunne jeg ikke se for hetten var i veien. D kunne tenkes at dette var min hjelper, men vENNINA mi så d også :mozilla_surprised: Vi har nok aldri løpt så fort noen gang :)
Men d som jeg lurer på er hva var dette? Hun har aldri snakket om d men d har jeg, for jeg skulle så gjerne visst hva det var.
Håper å få hjelp:)
Dette høres ut som ett av de vesnene jeg så da jeg var liten! Har skrevet en tråd om det tidligere her på forumet:

https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=8690
Antall ord: 225
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links