Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHJELP!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

snapp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Nov 2006 18:53
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: drammen

HJELP!

Innlegg av snapp »

OK, akkurat nå er jeg redd.. Og jeg lurte veldig på om noen kunne hjelpe meg å skjønne hva dette er forno, for jeg kan bare ikke finne ut hva det er forno. OK, her er greia:

Jeg satt å testa hvordan bildene kunne bli uten blitz på kameraet mitt, og da jeg ser igjennom bildene jeg har tatt ser jeg plutselig at det er ut som om jeg har demonøyne på det ene bildet?! Det er ikke noe man kan blinkse på, man kan faktisk zoome inn og se at pupillen min er katteformet og at regnbuehinna mi (Som vaneligvis er grønn/blå og ganske mørk) er plutselig blitt helt lys, nesten hvit eller lyseblå. Folk jeg kjenner som jeg har vist det til, vil ikke tro at jeg ikke har på meg linser. De får tro så mye de vil, men jeg VET jo at jeg ikke hadde på meg noen linser! O_O Jeg vet at det med pupillen som ser katteformet ut kn forekomme av lyset, men er det ikke litt vel suspekt at mitt ellers så mørke øye nesten blir helt hvitt?

Jeg har tre mulige "forklaringer": Ok, for en stund siden fikk jeg vite av et medium jeg kjenner at jeg også har evner og kan se ting om jeg bare vil. Jeg har etter det prøvd å åpne meg litt mer, meditert og prøvd å få kontakt med hjelpern min osv. Kan dette være hjelpern min?
For det andre: noe jeg tviler litt på er at noen av oss faktisk kan være demoner og vampyrer, jeg har vanskeligheter for å tro det, men uansett.. Kan dette bety at jeg er en demon? O_O Dette synes jeg høres helt rart ut, er ikke demoner onde? Jeg kunne ikke skada noen uansett hvem det måtte være :mozilla_surprised:
For det tredje: kan det være en skapning fra en annen dimensjon eller en slags ånd som for et lite sekund viste seg i meg?

Jeg er takknemlig for alle slags svar, for jeg fikk meg litt av et sjokk i dag..!

Hvis det er noen av dere som tror dere kan hjelpe meg, kan jeg sende dere bildet hvis det hjelper.

mhv Godteposen
Antall ord: 377

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

legg ut bildet her da vel.

tror nok ikke du er noen demon altså... bilder kan få masse rare effekter.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mizzy_of_Death
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 22 Nov 2006 13:56
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Horten

Re: HJELP!

Innlegg av Mizzy_of_Death »

Hey... Jeg lurte på om du kunne sende meg bilde? Tror jeg har opplevd noe av det samme som du sier, men jeg må se først... Du kan legge meg til på msn så du kan få sendt det... mizzy_of_death@hotmail.com
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ja legg ut bildene.
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links