Av og til, eller ganske ofte kjennes det ut som om jeg skal svime av og greier ikke stå stødig og plutselig kommer det et slags klipp av en hendelse som ikke har skjedd som foreksempel at jeg datt uti vannet og holdt på og drukne og senere skjeer det det slår ALDRIG feil... og da jeg "drømte" om at jeg holdt på og drukne så skjedde det...
er litt skummelt når det kommer om alvorlige ting...
Noen som har opplevd noe lignende???
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Noen som har opplevd det samme???
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2006 16:15
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lier
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Jeg drømte for lenge siden om at jeg sto i et nyopp pusset rom og jobbet..så ikke i drømmen va jeg jobbet med, men jeg så jeg var ilamme noen.. for en stund siden begynte jeg i en ny jobb, og jeg mener bestemt jeg og partneren min var i dette rommet jeg så i drømmen og jobbet...Det så helt likt ut...
Men jeg er ikke helt sikker da
Men jeg er ikke helt sikker da
Antall ord: 74
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 2 ganger
Dette med å bli svimmel og ustø som du sier, opplever jeg også ofte. Nesten sånn svimmel man blir etter å ha blåst opp en ballong alt for fort, og i denne sammenheng kommer sånne "glimt" av hendelser. Dette kommer virkelig til å skje føler jeg..(da er jeg fraværende og nesten i en transe)
føles nesten litt som dejavu uten at det har noe med hendelsen der og da å gjøre. Disse glimtene jeg har,er såpass udefinerbare og dagligdagse, at det er for meg vanskelig å få bekreftet om de har skjedd.
Spurte en lege om dette, og han mente det var kullsyrenivået i blodet som skapte denne svimmelheten.. Dette med disse "glimtene" jeg opplever har jeg egentlig ingen grunn til å tro det er noe i, da jeg aldri får de bekreftet skjedd i ettertid, men for deg stiller det seg anderledes.
føles nesten litt som dejavu uten at det har noe med hendelsen der og da å gjøre. Disse glimtene jeg har,er såpass udefinerbare og dagligdagse, at det er for meg vanskelig å få bekreftet om de har skjedd.
Spurte en lege om dette, og han mente det var kullsyrenivået i blodet som skapte denne svimmelheten.. Dette med disse "glimtene" jeg opplever har jeg egentlig ingen grunn til å tro det er noe i, da jeg aldri får de bekreftet skjedd i ettertid, men for deg stiller det seg anderledes.
Antall ord: 149
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |