Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ mane frem demoner
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
mane frem demoner
går det ann å mane frem demoner via ritualer, slik de gjør på film? tegne opp en sirkel, tenne på noen lys, lese opp noen latinske ord, kutte seg i hånden o.l.? bare lurer jeg..
Antall ord: 38
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Nov 2006 02:47
- 18
Det er vel kanskje mogleg, men om det er anbefalt er ei anna sak.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Det er kjempelett.
Alt du skal gjøre er å skrape litt rust av en kirkeklokke en stormfull torsdagsnatt. Dette blander du i en drikk av alrunesaft og blod fra en enøyd katt. Skal kokes og drikkes avkjølt midnatt ved første fullmåne etter Mikkelsmess.
Funker ikke dette kan du alltids prøve med fleinsopp ...
Mvh Dan
Alt du skal gjøre er å skrape litt rust av en kirkeklokke en stormfull torsdagsnatt. Dette blander du i en drikk av alrunesaft og blod fra en enøyd katt. Skal kokes og drikkes avkjølt midnatt ved første fullmåne etter Mikkelsmess.
Mvh Dan
Antall ord: 59
Google er din venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Mai 2006 08:04
- 18
Om det kan anbefales på noe som helst grunnlag kan nok diskuteres, men det anbefales iallefall ikke for "nybegynnere".Earendil skrev:Det er vel kanskje mogleg, men om det er anbefalt er ei anna sak.
Antall ord: 35
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
Dan the Man strikes again.. :mozilla_laughing:Dan skrev:Det er kjempelett.
Mvh Dan
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Ja, det funker. Kan ikke stå for fleinsopp ideen til Dan the frying pan for jeg har ikke prøvd flein selv, men har hørt at å koke te er den beste måten. Og vil ikke anbefale det noe særlig for noen som ikke vet hva de gjør. Det kan gå bra, eller skrekkelig dårlig.
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
Re: mane frem demoner
Selvsagt kan demoner manes frem, men det anbefales ikke på noen måte.livingdeaddoll skrev:går det ann å mane frem demoner via ritualer, slik de gjør på film? tegne opp en sirkel, tenne på noen lys, lese opp noen latinske ord, kutte seg i hånden o.l.? bare lurer jeg..
Her er lesestoff om slikt: http://www.skepsis.no/konspirasjonstenk ... velen.html
Antall ord: 65
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |