Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBarnet mitt har en mann bak ryggen.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
9kita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 07 Des 2005 01:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Barnet mitt har en mann bak ryggen.

Innlegg av 9kita »

Barnet mitt som nå er 10 år, har fra h*n var ca 4 - 5 år hatt en mann bak ryggen.
Når h*n sa det til meg, hadde h*n merket mannen bak ryggen en god stund. H*n har hele tiden kunne fortelle at det er en mann som er bak ryggen, og h*n har og er fortsatt til tider redd for denne mannen.
Det jeg synes er merkelig er at selv om jeg aldri har vært alterativ eller åpen for det alternative eller det som er mellom himmel og jord, så har h*n holdt fast på at h*n kjenner en mann bak ryggen, også nå som 10 åring. H*n har altså ikke opplevd snakk om det unaturlige/ uforklarige i oppveksten.
H*n har aldri sett mannen, men h*n kjenner at det er en mann der. Jeg har aldri sagt til barnet at det h*n sier sikkert er fantasi, men prøvd og forklart at alle mennesker har hjelpere, og noen føler hjelperne sine sterkere enn andre.
Hvis det er en såkalt hjelper barnet mitt merker, så lurer jeg på hvorfor h*n merker denne mannen, h*n er jo redd for han.
Er det noe jeg kan gjøre for å finne ut mer om dette?
Siden jeg ikke er så åpen for dette selv, så synes også jeg at dette er ubehagelig siden jeg ikke vet hva dette dreier seg om, men jeg må jo ta barnet på alvor, og må jo bare tro på at det er noe siden h*n fortsatt merker mannen bak ryggen etter så mange år.
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
9kita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 07 Des 2005 01:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Innlegg av 9kita »

Er det ingen som har noen ideer eller kommentarer til hva dette er?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
keynine

Innlegg av keynine »

Det er vel neppe noe å bekymre seg over, så lenge denne mannen ikke har gjort noe annet enn å bare være der.
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alchemist
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 11 Okt 2005 16:32
18

Innlegg av alchemist »

minner meg om korn - life is peacy
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Innlegg av Liis »

Hei 9kita!
Forstår at dette kan føles ubehagelig når man ikke vet hva det dreier seg om. Er ikke så lett å ikke bry seg noe om.
Jeg kan ikke svare deg, men vil gjerne råde deg til å oppsøke et proffesjonelt medium. Hvis det er en mann tilstede, vil mediumet kunne åpne for kommunikasjon. Så kanskje dere får svar på hvem han er og hva han vil.

Anbefaler Tone Nilsen www.transfigurasjon.no , har bare veldig tiltro til henne. Ellers kan dere høre på http://www.aandelig-sentrum.no/

Lykke til videre begge to :)

PS: Hadde også vært spennende å hørt hvordan det går videre, hvis du ønsker å dele dette.

Mvh. Liis
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links