Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMerkelige rom...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Tadriendra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Sep 2006 10:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Merkelige rom...

Innlegg av Tadriendra »

Huset mitt er bygd tidelig 1800-tallet, og eid av familien min i all tid siden da.. I det siste har det begynt å skje merkelige ting her..

Det første som skjedde var at jeg lå å sov, jeg våknet av en spesiel følelse jeg ikke kan forklare.. Når jeg så opp, sto en liten gutt i gamleklær med rød/brunt hår å så opp på bokhyllen min, deretter forsvant han..
Jeg forklarte denne gutten til moren min, og håret og alt passet til den ene av de gamle onklene mine til moren min som døde for 24 + år siden..

Senere våknet jeg av at jeg ble slått kjempe hardt i ryggen, jeg heiv meg rundt.. Men ingen der..

FOr ca. 1 mnd siden var vi på auksjon i nabo huset, der fant jeg en gammel gjynge stol som tilhørte min oldemor som var gitt i gave til naboen for lang tid siden (etter oldemors død) Jeg kjøpte den, denne kvelden er den merkligste noensinne.. jeg følte en så strerk kraft og jeg følte hennes nærvær.. Jeg klikket denne kvelden, akkurat som jeg ble besatt av noe/noen.. Jeg satt å snakket til stolen.. Jeg satt å gråt.. Jeg husker alt, men det var noe jeg ikke kunne styre..

Dette var så merkelig.. Noen som har noen synspunkter?
Antall ord: 232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Har også "klikket" en del ganger og gått inn i en slags autistisk tilstand, når jeg har møtt på døde mennesker. Det går over etterhvert og så får man en større ro når det oppstår situsjoner som det. Er stort sett bare hjernen som beskytter en mot frykten ved det overnaturlige ved å dempe inntrykket
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Tadriendra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Sep 2006 10:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Tadriendra »

Godt å høre det ikke bare er meg :)
Det var så ubekrivelig merkelig.. Huff, dette er så nytt for meg så det enda skremende..
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !