Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhvordan finne ut om min hjelper/hjelpere..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Viv
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 15 Okt 2005 22:29
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: strømmen

hvordan finne ut om min hjelper/hjelpere..

Innlegg av Viv »

er veldig nysgjerrig på det tema.. Kan man finne det ut?
Antall ord: 11
Jeg er glad kuer ikke flyr

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

jeg kan forklare noe som heter 3 til 1 metoden, og det går ut på at du på en måte går ned i en slags "transe" eller mediterer, og det er en av måtene du kan komme i kontakt med din(e) hjeler(e).

Eller jeg kan finne ut av det for deg? (har hjulpet mange med å finne ut og har snakke med deres hjelpere:))
Antall ord: 69
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fishy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 56
Startet: 19 Nov 2006 06:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Fishy »

kan du forklare meg den metoden også eller?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Denne metoden fikk vi innøvd på kurset jeg deltok på flere ganger.(Silva ultramind)
Slik gjør du for å komme ned i ditt Center, hvor du kan ha kontakt med dine hjelpere og mye, mye mer.

Det hele starter med at man finner en behagelig stilling, helst sittende så man ikke sovner av, og lukker øynene, tar et dypt åndedrag og puster rolig ut. Mens man puster ut forestiller man seg mentalt og gjenntar mentalt for seg selv tallet 3, tre ganger: 3-3-3

Da er man på nivå 3, nivået for fysisk avslappning. For å være fullstendig avslappet på nivå 3, så forestiller man seg at en avslappet følelse sprer seg fra hodebunnen og helt ned til tærne, ta gjerne for deg kroppsdelene dine separerte, begynn å fokusere på hodebunnen, så øynene, så resten av ansiktet, så halsen, skuldrene, ryggen, brystet, magen og underlivet, lårene, knærne, leggene, anklene og føttene.

Man skal nå fysisk kunne kjenne denne avslappete følelsen og være fullstedig avslappet i kroppen før man fortsetter til nivå 2.

Før man går videre til nivå 2, skal det så føles som om føttene ikke lenger er en del av kroppen din. Føttene, anklene, leggene, man skal føle det som de ikke lenger er en del av kroppen din: lårene, magen og underlivet, brystet, ryggen, skuldrene etc. Det skal nå føles som om du ikke lenger er en del av kroppen din, men befinner deg på et annet nivå en den fysiske.

Nivå 2 er nivået for psykisk avslappning. For å komme til nivå to, mentalt gjennta og forestill deg tallet 2 tre ganger: 2-2-2

Du er nå på nivå 2. For å kunne være fullstednig avslappet psykisk på nivå 2, forestill deg avslappede og fredfylte situasjoner. En dag på stranden kan virke avslappende, en tur i skogen, med fugler som kvitrer og ekorn som leker i trærne, kan virke avslappende for deg. Mens du forestiller deg en situasjon som for deg virker avslappende og fredfylt, gjenta for deg selv at støy og bråk ikke vil forstyrre deg på dette nivået, tvert imot vil støy og bråk bare hjelpe deg til å gå dypere og dypere ned i ditt Center.

Når du føler at du er avslappet psykisk på nivå 2, går man videre til nivå 1.

Mentalt gjennta og foretill deg tallet 1 tre ganger: 1-1-1

Du vil nå være på nivå 1, nivået for fysisk og psykisk avslappning. Gjenta gjerne dette når du er på nivå 1 ( det trenger ikke være ordrett)

"Jeg er nå i mitt Center, et sunt, dypt nivå i mitt indre. For hver gang jeg går ned i mitt Center ved å bruke 3 til 1 metoden vil jeg bare bli bedre og bedre."

For å komme på et dypere, mer avslappet, sunnere nivå i ditt Center, tell sakte ned fra 10 til 1. For hvært minskende tall vil du føle det som om du går dypere og dypere ned.

Gjenta gjerne også dette for deg selv hver gang du er i ditt Center:

" Jeg er et verdifult mennekse. Jeg er frisk, har perfekt helse, jeg har det bedre enn før. Og for hver gang jeg går ned i mitt Center vil jeg bare få det bedre og bedre."

"Negative tanker og følelser har ingen innvirkning på meg, jeg er et menneske fylt av lys og kjærlighet. Jo mer bevisst jeg blir på mine potensialer, jo mer hjelper jeg mine medmennekser. Jo mer jeg elsker meg selv, jo mer vil andre elske meg og verdsette meg for den jeg er."

Nå er du i ditt Center. Du er nå på et dypt nivå i deg selv, et nivå fylt av kjærlighet og klarhet.

Når som helst under dette kan du telle deg ut av ditt Center. Det gjør du på denne måten:

Tell sakte fra 1 til 3, og ved tallet fre sier du til deg selv at du er i ferd med å våkne opp. Så sier du tallet 4, og ved tallet 4 sier du til deg selv at når du kommer til tallet 5, så vil du være lys våken, ha perfekt helse, ha null bivirkninger som øresus elelr hadelager, duvil ha det bedre enn før. Så sier du 5 og åpner øynene. Du er nå ute av ditt Center.

Det er mye du kan gjøre i ditt Center. For å snakke med dine hjelpere, skyttsengler, så sier du mentalt for deg selv at du vil snakke med din hovedhjelper, h*n som har vært hos deg fra du ble født. Nå vil du få inn inntrykk som kanskje bilder og eller følelser, og du må lære å stole på at det er din hjelper som sender deg dette og ikke din egen fantasi som spiller deg et puss. Det er vitenskapelig bevisst at på disse nivåene så er 4 av 5 tanker rette, altså fira av de følelsene, intrykkene du får på dette nivået er noe du mottar og ikke noe du selv finner opp.

Du kan be om at din hjelper skal vise seg for deg, og da vil du få et bilde, eller et inntrykk av hvordan denne hjelperen ser ut. Du kan også finne ut om du har flere hjelpere på denne måten.



Dette er altså slik man går frem, men jeg anbefaler kurset, for da får man lært så mye, mye mer. Håper dette har hjulper noen, og beklager eventuelle skrivefeil.
Sist redigert av Medi på 06 Des 2006 23:19, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 957
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
frøken-dings
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 16 Nov 2006 23:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av frøken-dings »

wow, dette skal eg prøve....spennende
Antall ord: 7
To assume makes an ass out of u and me..
Life`s to short to make trouble out of small things..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 456
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

håper dette funker for deg da :)
Antall ord: 7
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chupacabra16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 73
Startet: 10 Des 2006 20:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Holter

Innlegg av chupacabra16 »

utrolig spennende innlegg, Medi ! :mozilla_smile:
virker som du kan dette ganske godt. har du fått gode resultater av det selv ?
dette må jeg prøve en gang ! :mozilla_wink:
Antall ord: 31
every wish is just a journey away

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links