Jeg har imange år hatt mye merkelig drømmer som jeg ikke klarer å få noe fornuft ut av....... Ikke imidlertidig iallefall. Derfor vil jeg gjerne dele noen med dere her, har lagt merke til at det er en del vitende, viderekommende personer her...
Det skulle kanskje vært et eget forum for drømmer?
Denne drømmen hadde jeg i vår:
Jeg befinner meg i et annet land. Føler at det er Sør-europeisk. Jeg er litt forvirret over at jeg er der og går litt letende rundt..... Det er skumringsmørke, kveld.
På en vei oppe ved stranden ser jeg to damer som står over en sånn metalldunk som de brenner ild i. De har skaut på hodet, prater og ler mens de varmer seg på ilden.
Jeg går bort til de for å spørre hvor jeg er, men de overser meg.
Mens jeg står derkjenner jeg plutselig noe som trekker imeg. Akkuratt som "usynlige tråder" som griper tak i skuldrene mine for å trekke meg mot et sted. Jeg blir forfjamset og ser ut som et spørsmålstegn og ser spørrende på damene. DA ser de på meg, jeg spør "hva er det som skjer?"." Nå kaller hun på deg", sier de."Skynd deg, du må følge etter!"
Plutselig befinner jeg meg nede på stranden. Der blir jeg stående ovenfor en eldre kone. Også hun har på seg skaut, hun virker meget autoritær/myndig og jeg føler at hun må jeg ha respekt for. Så begynner hun å fortelle meg ting jeg lurer på i livet mitt. Når hun prater så kjenner jeg meg truffet dypt inn i sjela. Det er en god, sår og forløsende følelse. Det gjelder spørsmål jeg har til forholdet mitt, bekymringer av forskjellig slag som har stresset meg i lang tid, som jeg har prøvd å finne svar til.
Så sier hun noe jeg prøver å tolke "Du er HER, ikke der, ikke der eller der" Hun peker ut meg i midten og peker ut himmelretningene nord, sør osv.
Så stiller jeg et spørsmål til, men da vil hun ikke snakke mer...Eller hun sier at hun bare kan gi meg litt info om hva hun ser.... Så mens jeg fortsetter å spørre om dette blir jeg dratt bakover fra henne, hele tiden mens vi har øyekontakt. Men tiden var ute liksom....
Så var jeg tilbake, våken og med mye følelser og kanskje enda flere spørsmål...
Håper på noen gode og seriøse teorier rundt dette. Drømmene mine føles personlige, underlige og det er veldig alvorlig for meg... så spar meg for sånne tullekommentarer
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ I natt jeg drømte....
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mai 2005 02:10
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: fetsund
Re: I natt jeg drømte....
Hei :Liis skrev:Jeg har imange år hatt mye merkelig drømmer som jeg ikke klarer å få noe fornuft ut av....... Ikke imidlertidig iallefall. Derfor vil jeg gjerne dele noen med dere her, har lagt merke til at det er en del vitende, viderekommende personer her...
Det skulle kanskje vært et eget forum for drømmer?
Denne drømmen hadde jeg i vår:
Jeg befinner meg i et annet land. Føler at det er Sør-europeisk. Jeg er litt forvirret over at jeg er der og går litt letende rundt..... Det er skumringsmørke, kveld.
På en vei oppe ved stranden ser jeg to damer som står over en sånn metalldunk som de brenner ild i. De har skaut på hodet, prater og ler mens de varmer seg på ilden.
Jeg går bort til de for å spørre hvor jeg er, men de overser meg.
Mens jeg står derkjenner jeg plutselig noe som trekker imeg. Akkuratt som "usynlige tråder" som griper tak i skuldrene mine for å trekke meg mot et sted. Jeg blir forfjamset og ser ut som et spørsmålstegn og ser spørrende på damene. DA ser de på meg, jeg spør "hva er det som skjer?"." Nå kaller hun på deg", sier de."Skynd deg, du må følge etter!"
Plutselig befinner jeg meg nede på stranden. Der blir jeg stående ovenfor en eldre kone. Også hun har på seg skaut, hun virker meget autoritær/myndig og jeg føler at hun må jeg ha respekt for. Så begynner hun å fortelle meg ting jeg lurer på i livet mitt. Når hun prater så kjenner jeg meg truffet dypt inn i sjela. Det er en god, sår og forløsende følelse. Det gjelder spørsmål jeg har til forholdet mitt, bekymringer av forskjellig slag som har stresset meg i lang tid, som jeg har prøvd å finne svar til.
Så sier hun noe jeg prøver å tolke "Du er HER, ikke der, ikke der eller der" Hun peker ut meg i midten og peker ut himmelretningene nord, sør osv.
Så stiller jeg et spørsmål til, men da vil hun ikke snakke mer...Eller hun sier at hun bare kan gi meg litt info om hva hun ser.... Så mens jeg fortsetter å spørre om dette blir jeg dratt bakover fra henne, hele tiden mens vi har øyekontakt. Men tiden var ute liksom....
Så var jeg tilbake, våken og med mye følelser og kanskje enda flere spørsmål...
Håper på noen gode og seriøse teorier rundt dette. Drømmene mine føles personlige, underlige og det er veldig alvorlig for meg... så spar meg for sånne tullekommentarer
Helt ærlig liis, dette er det bare du som kan finne ut av, men andre kan komme med sine teorier.Synd det ikke er noe serlig med drømme tydere her, jeg har også en del drømmer som er helt på jorde i forhold til hva bøkene kan fortelle meg.
mvh Kira
Antall ord: 519
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Aug 2006 15:49
- 18
Hei, Jeg er fra sør- europa. Men hadde det ikke vært mulig å vite akkurat hvor du befinner deg. Kanskje det kunne vært lettere å finne et svar? :mozilla_wink:
Antall ord: 31
Mennesker er ikke allt i Universet. Det er noe større enn oss!
Egoister godtar ikke dette.
Egoister godtar ikke dette.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Aner ikke....men skautene på hodet og sånn får meg til å tnke litt sånn Bulgaria....hysen skrev:Hei, Jeg er fra sør- europa. Men hadde det ikke vært mulig å vite akkurat hvor du befinner deg. Kanskje det kunne vært lettere å finne et svar? :mozilla_wink:
Men jeg aner ikke....
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Jeg må innrømme at jeg ikke giddet å lese gjennom teksten. Fordi den var i bold tekst (sånn man sier det?).
Så et lite tips, ikke bruk bold. Det er mye enklere å lese når den er vanlig :mozilla_smile:
Så et lite tips, ikke bruk bold. Det er mye enklere å lese når den er vanlig :mozilla_smile:
Antall ord: 41
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg kan jo legge til at jeg har besøkt Sør-Europa i flere drømmer før denne. Også i skumringsmørke.
En gang var jeg i en tett bygd gammel by, med sånne kalksteinhus og brosteinsgater. Trange gater og små smug. Lave hus. Jeg gikk rundt i gatene og tilslutt fant jeg en bitteliten butikk. Jeg gikk inn og innehaveren var en liten god og rund kone. Hun ønsket meg velkommen, men det var med det liksom. Drøm nummer 2, da hadde jeg med meg søstra mi. Vi gikk rundt i gatene også plutselig kjente jeg meg igjen fra sist. Så begynte jeg å lete etter samme butikken og der var kona igjen. Jeg sa "Hei, dette er søstra mi", og presenterte de for hverandre.
Tenker på Hellas og sør/øst. Kan utelukke Italia.
Tilføyer at jeg ikke har besøkt en europeisk lignende by. I våken tilstand :mozilla_wink:
En gang var jeg i en tett bygd gammel by, med sånne kalksteinhus og brosteinsgater. Trange gater og små smug. Lave hus. Jeg gikk rundt i gatene og tilslutt fant jeg en bitteliten butikk. Jeg gikk inn og innehaveren var en liten god og rund kone. Hun ønsket meg velkommen, men det var med det liksom. Drøm nummer 2, da hadde jeg med meg søstra mi. Vi gikk rundt i gatene også plutselig kjente jeg meg igjen fra sist. Så begynte jeg å lete etter samme butikken og der var kona igjen. Jeg sa "Hei, dette er søstra mi", og presenterte de for hverandre.
Tenker på Hellas og sør/øst. Kan utelukke Italia.
Tilføyer at jeg ikke har besøkt en europeisk lignende by. I våken tilstand :mozilla_wink:
Antall ord: 159
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Nov 2005 20:17
- 18
Hei Liis.
En rask tydning; disse konene kan være dine hjelpere eller representere din høyere bevisthet - derfor kunne de svare på dine spørsmål.
Ut i fra resten av drømmen virker det som om du bruker *mye* tid på å tenke over ting. Derfor sier hun "Du er HER, ikke der, ikke der eller der" - du må være i nået, sentrert i deg selv. Ikke bruke tida på å tenke på hva som *kanskje* kan skje.
Kommer kanskje tilbake med mer når jeg har tid.
Jørgen.
En rask tydning; disse konene kan være dine hjelpere eller representere din høyere bevisthet - derfor kunne de svare på dine spørsmål.
Ut i fra resten av drømmen virker det som om du bruker *mye* tid på å tenke over ting. Derfor sier hun "Du er HER, ikke der, ikke der eller der" - du må være i nået, sentrert i deg selv. Ikke bruke tida på å tenke på hva som *kanskje* kan skje.
Kommer kanskje tilbake med mer når jeg har tid.
Jørgen.
Antall ord: 92
Oh... jeg hører fin musikk! Hvor kommer den fra.... Kaizers!
Hide post links |