Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ rensing av hus?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
rensing av hus?
moren min har planer om å få rense huset sitt, men vet ikke om det er nødvendig, eller om det kommer til å hjelpe. det har ikke akkurat vært noe særlig med åndelig aktivitet i foreldrene mine sitt hus, vel en gang skjedde det noe, men det var en engangs hendelse, og vi er 100% på at han har gått over på den andre siden. men det som er saken er at 3 ganger i oktober måneden, omtrent på samme dato har det skjedd ulykker i familien, og det er ikke snakk om småting eller bagateller, men veldig seriøse ting. og det var ikke før moren min hadde snakket med en klarsynt at hun kom på at det kanskje ikke var en tilfeldighet at ulykker rammet oss i oktober måned. for i oktober måned for endel år siden døde faren til hun som eide huset før foreldrene mine. han hadde et sterkt bånd til datteren sin, men han døde ikke i huset og han har heller ikke bodd i huset deres. men kan han ha påført oss ulykker for det? eller kan det hende at huset er forbannet? jeg vet at de tidligere eierne slet med en del ting når de bodde der, blant annet havnet sønnene deres på kjøret, og de måtte selge huset sitt langt under takst fordi de gikk gjennom en skilsmisse.. tror dere et renselse av huset vil få slutt på ulykkene som som rammer familien vår når vi ikke vet hva vi står ovenfor? eller er det bare sløsing med penger?
Antall ord: 278
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Litt vanskelig å si, men det går vel an å få sjekket ut med et medium om det er nødvendig (det vil jeg tro ikke koster skjorta!). Ellers kan det jo ikke bli verre av en renselse!
Antall ord: 37
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
åj, det kan bli værre altså??hallinka skrev:Litt vanskelig å si, men det går vel an å få sjekket ut med et medium om det er nødvendig (det vil jeg tro ikke koster skjorta!). Ellers kan det jo ikke bli verre av en renselse!
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
nei...livingdeaddoll skrev:åj, det kan bli værre altså??hallinka skrev:Litt vanskelig å si, men det går vel an å få sjekket ut med et medium om det er nødvendig (det vil jeg tro ikke koster skjorta!). Ellers kan det jo ikke bli verre av en renselse!
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2005 20:22
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Det kan ikke bli verre. Men mulig mediumet får en hard jobb? Skader ikke å prøve i alle fall. Kan faktisk være en gjenstand som fører til alle problemene, men dette finner et medium ut av. Negative tanker fører negative ting med seg, så viktig å ikke la seg trekke helt ned av dette. Er ikke alle "rensere" som tar så enormt mye i betaling. Det ville jeg ha forhørt meg om var jeg deg :mozilla_smile:
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2006 00:12
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
:mozilla_cool:
Antall ord: 2
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 20:27
- 18
- Lokalisering: Hell
Deres må prøve alt ,rensing av huset,medium,åndeutdrivelse,klarsynt,healing,alt for å få ro igjen,når deres tenke negativ,bare medføre,eller tiltrekke enda ond energi mot deres selv....lykke til videre...håper ..alt ordnet seg straks..og får lykken tilbake
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
takk alle sammen:) jeg tror moren min skal prøve hun som skal være på åndenes makt i dag. vi møtte henne på gardermoen for en stund siden, og fikk tlf.nr. hennes..
Antall ord: 35
Hide post links |