Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserdøde dyr...

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 15 Aug 2004 20:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hedmark

døde dyr...

Innlegg av chrishnoa »

er det mulig å kontakte døde dyr? det er jo sjeler i dem og.....
Antall ord: 14
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Vil tro at det går ann. For det er jo helt klart at dyrene har en sjel. Men hvordan man kommuniserer med dem må jeg melde pass på. Hvis de i sjele livet er slik de er på jorda f.eks en hund, er det jo ikke så lett å snakke med dem. For de matrialiserer seg jo ikke slik at vi kan kose med dem desverre. Men det kan jo godt være at sjelen dems kanskje når en annen bevisthet, slik at man kan kommunisere med dem med f.eks telepati? Jeg vet ikke, men det var jo en intressant tanke du kom med!
Kanskje noen har erfaring, og kan svare på dette?
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Unicorn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 15 Aug 2004 22:01
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av Unicorn »

Da min søster og hennes klarsynte venninne skulle rense huset hennes, viste det seg at ikke bare vår bestefar og hans mor var igjen der, men også en katt(!).
Nå har jeg jo ikke førsthånds erfaring, men... De sendte ihvertfall hele gjengen over :wink:
Antall ord: 47
Den stjernen som gråter mest, er den som skinner klarest.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Unicorn skrev:Da min søster og hennes klarsynte venninne skulle rense huset hennes, viste det seg at ikke bare vår bestefar og hans mor var igjen der, men også en katt(!).
Nå har jeg jo ikke førsthånds erfaring, men... De sendte ihvertfall hele gjengen over :wink:
Ja, det er nok tilfelle det ja. Jeg bor i et veldig gammelt hus. Og har ikke følt eller sett noen menneskelige gjengangere. Men ser bestemt noe som likner små katter eller annet smått i øyekroken stadig vekk. Tror nok at det har bodd mange katter her også i flere genrasjoner tidligere. Huset er fra slutten av 1600 tallet!
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Unicorn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 15 Aug 2004 22:01
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av Unicorn »

Oi! Det var gammelt! Sikkert en del energi oppsamlet der, ja.. :shock:
Antall ord: 11
Den stjernen som gråter mest, er den som skinner klarest.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 15 Aug 2004 20:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hedmark

Innlegg av chrishnoa »

gaia forum........?

jeg har akurat måttet avlive to rottejenter som jeg har vert så sinnsykt glad i, og jeg vil se åssen det er med dem på en måte, for jeg har SINNSYKE mareritter om dem har hatt det siden jeg tok dem... kansje de er skikkelig pissed off på meg??? dere synes sikkert dette høres helt skværdønn dumt ut... men men... jeg var bnå glad i dem :cry:
Antall ord: 73
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

moon dog skrev:gaia forum........?

jeg har akurat måttet avlive to rottejenter som jeg har vert så sinnsykt glad i, og jeg vil se åssen det er med dem på en måte, for jeg har SINNSYKE mareritter om dem har hatt det siden jeg tok dem... kansje de er skikkelig pissed off på meg??? dere synes sikkert dette høres helt skværdønn dumt ut... men men... jeg var bnå glad i dem :cry:
Du hadde vel dine grunner for å avlive dine "rottejenter". Det er fælt å måtte gjøre slike ting. Har selv vært i liknende situasjon. Men de er nok ikke "pissed" på deg, det er vel heller din egen dårlige samvittighet som gagner deg på nettene. Tror nok at rottene dine har det bra på den andre siden (kanskje bedre), dette tror jeg gjelder alle levende vesener.
Så slapp av, marerittene går over etter hvert :)
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Unicorn skrev:Oi! Det var gammelt! Sikkert en del energi oppsamlet der, ja.. :shock:
Ja, jeg regner med det er masse enegi samlet opp her ja. Men huset har bare gode energier føler jeg. Ingenting skiummelt eller ekkelt med denne plassen nei. Skulle nesten ønske jeg kunne se mere, og at det kanskje var en gjenganger ller to her(utenom de små) Men jeg har nok ikke merket noe til det, kanskje like greit. men spennende hadde det jo vært.
Kanskje et medium ville merket om det var noen her, hadde vært morsomt å prøve!
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Unicorn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 15 Aug 2004 22:01
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Innlegg av Unicorn »

Bare vær glad at du ikke merker noe (at det kanskje ikke er noen der). Det kan sikkert være temmelig creapy hvis du ikke er på godfot med dem...
Huset hvor min bestefar gikk igjen, hadde alltid en merkelig atmosfære før han ble sendt over. Følte alltid at jeg ikke var alene der, så jeg ble helt utflippet av å være der alene(for en setning...)
Og han var det jo ikke noe vondt i i det hele tatt, han var der bare for å passe på min søster..
Antall ord: 94
Den stjernen som gråter mest, er den som skinner klarest.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 15 Aug 2004 20:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hedmark

Innlegg av chrishnoa »

jeg tenker på det at jeg tok dem selv, (skaut dem) og at de ikke var syke... kansje de er pissed på meg for det. for jeg har mareritt hver natt nå. bare om dem og tusen andre rotter. er jeg gaaal?
jeg hadde sekvsagt alikevel en god grunn til å ta dem. jeg tok dem ikke for moro skyld liksom...
Antall ord: 60
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wicca_666
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 26 Okt 2004 12:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: mo i rana

Innlegg av wicca_666 »

ja det er fult mulig og få kontakt med døde dyr, jeg har prøvd og det var en helt syk opplevelse.
jeg så ikke det av døde dyret men hørte det og merket dens nærvær.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lunamoon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 03 Jun 2005 09:03
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bergen

Innlegg av lunamoon »

katten vår blei påkjørt og drept i går .det var felt det :cry: føler at han er her med oss
Antall ord: 24
tetrinen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Ja det er masse dyr i åndeverden. Jeg har møtt og sett flere under sittinger, og hender min sambo sine tidliger katter og hunder besøker oss. Dette er dyr jeg ikke har kjent, men når jeg beskriver dyrene for ham, så kjenner han dem igjen med en gang. Jeg har dog aldri kommunisert med dyrene (ikke forsøkt det ennå), men jeg har lunnet beskrive karaktertrekk og livshistorie.

Har sett Marion samtale med en ku (!) som tilhørte en far til ei dame i salen, faren hadde vært bonde.
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Octopuzzy skrev:Ja det er masse dyr i åndeverden. Jeg har møtt og sett flere under sittinger, og hender min sambo sine tidliger katter og hunder besøker oss. Dette er dyr jeg ikke har kjent, men når jeg beskriver dyrene for ham, så kjenner han dem igjen med en gang. Jeg har dog aldri kommunisert med dyrene (ikke forsøkt det ennå), men jeg har lunnet beskrive karaktertrekk og livshistorie.

Har sett Marion samtale med en ku (!) som tilhørte en far til ei dame i salen, faren hadde vært bonde.
Hehe. Ja det er hun som påstår at det kun er regresjon som ikke er bevist det. :lol:

I en annen tråd diskuteres de forsøkene som ble gjort med å veie sjelen.
Disse forsøkene resulterte i at mennesker har en sjel på 21 gram, mens dyr ikke har sjel.

Nå har riktignok ikke dette forskningsarbeidet vitenskapelig status lenger, men det ble regnet som bevist den gangen.
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

BA, tror du blander rett og slett. Du refererer ikke det jeg har skrevet korrekt. Du blander betegnelser.

Å linke ned en sjel er ikke det samme som regresjon.

Regresjon er å leve flere liv på jorden
Å linke er å snakke med spirits som er over i lyset. (Dette jobber jeg mye med faktisk)

Jeg sa heller ikke at det ikke eksisterer, jeg sa at foruten om endel barn som kan uttale seg om sine tidligere liv forbausende presist, så har ikke [b]vitenskapen[/b] fått bevis på dette, nok til å akseptere dette som reelt.

*tegner og forklarer*

http://endeavor.med.nyu.edu/lit-med/lit ... -des-.html

http://bokhandel.arwen.no/boker/bok0323.php PÅ NORSK
Sist redigert av Octopuzzy på 05 Jun 2005 19:20, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links