Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lier
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2006 16:39
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Lier
Kan noen fortelle meg om Lier Mental sykehus?
Byggeår, når det ble lagt ned, hvorfor osv ..
Takk
Takk
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Lier
tror du bør søke først.... noe sier meg at en del er lei av lier her nå.....Rod01 skrev:Kan noen fortelle meg om Lier Mental sykehus?
Takk
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Lier er uansett oppskrytt, var der sist søndag, vakke noe særlig spess der, litt creepy ja, men ikke noe annet, fikk ikke engang orbs på bildene:P
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Lokalisering: Sørlandet
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Sep 2006 00:10
- 18
- Lokalisering: Oslo
Jeg har ikke vært medlem lenge å jeg begynner å bli Lei lier.
Men om du søker etter Lier finner du maaange tråder om det.
Kos deg med jakten..
Men om du søker etter Lier finner du maaange tråder om det.
Kos deg med jakten..
Antall ord: 30
Im not insane
Just not "normal"
Just not "normal"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
Lier er teit, alle tråder om Lier er teite, alle Lier-trådstartere er irriterende (kan kanskje ikke kalle folk teit), alt som handler om Lier er teit, alle som nevner Lier er teite, alle som skriver i Lier tråder er teite (Ja, jeg også).
Jeg hater Lier.
Jeg hater Lier.
Antall ord: 50
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
Var den ment til meg? Om den var det, nei. Fordi jeg er lei Lier. Derfor.RiffSki skrev:fordi du bor i finnmark?
Antall ord: 23
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
Jenta sa det!un0rmal skrev:Lier er teit, alle tråder om Lier er teite, alle Lier-trådstartere er irriterende (kan kanskje ikke kalle folk teit), alt som handler om Lier er teit, alle som nevner Lier er teite, alle som skriver i Lier tråder er teite (Ja, jeg også).
Jeg hater Lier.
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
Det går an å være litt hyggelig mot nye medlemmer selv om dere er så forb.. lei av LIER... Virker som folk ikke klarer å la være å lese nye tråder heller.. om L I E R.
Antall ord: 38
Amen
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:22
- 18
Når det kommer til stykket, er det vel ikke verre enn at man ikke åpner innlegg man ser handler om LIER, vel? Skulle man ved et ulykkestilfelle åpne et innlegg som handler om - ja - nettopp LIER - så er det vel heller tvilsomt at en tar direkte skade av det?Skytsengel skrev:Det går an å være litt hyggelig mot nye medlemmer selv om dere er så forb.. lei av LIER... Virker som folk ikke klarer å la være å lese nye tråder heller.. om L I E R.
For egen del synes jeg ihvertfall det er en utmerket løsning. Tråder som ikke interesserer meg, leser jeg ikke og slipper dermed å irritere meg.
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2006 13:07
- 18
- Lokalisering: Oslo
Hvor tok du bilder hen? Det er ingen vits å ta bilder av noe du ikke vet hva du skal lete etter. Finn noe du leter etter, eller gå på steder der inne som ingen andre pleier å gå. De vanlige stedene skjer det sikkert ikke så mye. Og det at du ikke fikk noe der og da, betyr ikke at det ikke finnes noe der. Tidspunkt er veldig viktig. Spøkelsene var ikke til stede i det øyeblikket.RiffSki skrev:Lier er uansett oppskrytt, var der sist søndag, vakke noe særlig spess der, litt creepy ja, men ikke noe annet, fikk ikke engang orbs på bildene:P
Men jeg skulle likt å vist hva folk har egentlig opplevd der sån at vi får litt mere innblikk. Noen bare advarer oss å sier at det kan medføre varig sykriatiske lidelser osv...
Kan ikke noen fortelle oss hva dere har opplevd?
Antall ord: 151
Staale
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
er det sikkert om du tar deg gaddå å se gjenom alle lier temaene.... er derfor folk blir så lei dette temaet fordi at di som kan og har opplevd noe driver å skriver det samme om og om igjen. tilslutt gidder di ikke skrive noe mer. mens folk fortsetter å maser så sitter vi andre å iriterer oss over å se det samme temaet komme om og om igjenstaale skrev:Hvor tok du bilder hen? Det er ingen vits å ta bilder av noe du ikke vet hva du skal lete etter. Finn noe du leter etter, eller gå på steder der inne som ingen andre pleier å gå. De vanlige stedene skjer det sikkert ikke så mye. Og det at du ikke fikk noe der og da, betyr ikke at det ikke finnes noe der. Tidspunkt er veldig viktig. Spøkelsene var ikke til stede i det øyeblikket.RiffSki skrev:Lier er uansett oppskrytt, var der sist søndag, vakke noe særlig spess der, litt creepy ja, men ikke noe annet, fikk ikke engang orbs på bildene:P
Men jeg skulle likt å vist hva folk har egentlig opplevd der sån at vi får litt mere innblikk. Noen bare advarer oss å sier at det kan medføre varig sykriatiske lidelser osv...
Kan ikke noen fortelle oss hva dere har opplevd?
Antall ord: 218
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Er veldig få steder i selve sykehusene man ikke kan gå.
Uansett, jeg tror meste folk har opplevd på lier er pga fantasi etter for mye lesning om lier, mye historier osv. At folk f.eks hører en tassing og er overbevist om at det er spøkelser der.
Ikke dra et sted for og bevise at det finnes spøkelser der, da sitter du bare igjen med millioner av beviser, dra for og motbevis det og gjør alt du kan for og avkrefte at det er noe paranormalt
Uansett, jeg tror meste folk har opplevd på lier er pga fantasi etter for mye lesning om lier, mye historier osv. At folk f.eks hører en tassing og er overbevist om at det er spøkelser der.
Ikke dra et sted for og bevise at det finnes spøkelser der, da sitter du bare igjen med millioner av beviser, dra for og motbevis det og gjør alt du kan for og avkrefte at det er noe paranormalt
Antall ord: 91
Hide post links |