Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen taster, noen knirker..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2006 20:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge! =P
Noen taster, noen knirker..
Når jeg sitter i sofaen oppe så bruker jeg å høre at noen taster på tastuaturet og da jeg skal gå ned for å sitte der selv er ofta stolen litt lengr bak en da jg satte den fra meg.. For å si det så er det ofte jeg er lene også så det er ikke noen i familien. Når jeg sitter på daten sånn som nå pleier jeg å høre at det knirker i den gamle sofaen foran tv-en rett i tv-stua atmed her. Akkurat som det gjør da noen sitter eller ligger i den.. Syns bare det er koselig å vite att jeg ikke er helt alene og jegbryr meg ikke neo særlig.. ville bare fortelle det. :mozilla_wink:
Antall ord: 125
Det "overnaturlige" er ikke alltid så overnaturlig som man tror... De er rundt oss over alt! De store "fenomenene!" Så hvorfor så "overnaturlig"?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
knirking og sånt
Sånn er det med meg og. Forskjellig slags knirking i gulvplanker, knepp i lampene og PC,en . kjenner berøring , kiling og dytt. :mozilla_smile:
Antall ord: 26
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |