Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

FILMER, BØKER OG MUSIKKEric Pearl

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod hjem, mod engler

malla

Eric Pearl

Innlegg av malla »

Har nettopp begynt å lese boken " Vekk din indre healer" av Eric Pearl.
Noen andre som har lest den, og hatt noen erfaring med den?
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thea
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 21 Nov 2004 22:34
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Thea »

Hei :D
jeg har lest den :)
(jeg må alltid lese gjennom boken en gang så gå tilbake etterpå jeg :)

Er en utrolig bra bok !
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
abrj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 163
Startet: 07 Sep 2004 12:25
19
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Innlegg av abrj »

Har også lest den et par ganger, jeg syntes den var bra... :D Får også inn energiene *s*
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Kjøpte den på *messa* i år.
Har ikke fått lest enda, men gleder meg til å ta fatt på den.

Vennlig hilsen
Kirstin.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Angelina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 22 Nov 2004 14:59
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Angelina »

Jeg har også lest den, men har ikke merket noen "healende evner" av den grunn...
Antall ord: 15
Det finnes to dager du ikke skal bekymre deg over. Dagen i går og dagen i morgen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Christina

Innlegg av Christina »

Angelina skrev:Jeg har også lest den, men har ikke merket noen "healende evner" av den grunn...
Jeg har også lest den, og desverre ikke blitt noen bedre healer for det. Men jøss, boka er bra den!
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
knuti
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 41
Startet: 20 Jan 2004 20:30
20

Innlegg av knuti »

je har også lest den, bra bok det.
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Veldig bra bok, men jeg hadde også problemer med å gjenkjenne energiene etter å ha lest den.
Vet likevel om flere som har tatt i bruk energiene rett etter å ha lest boken. Med litt øving, prøving og feiling så går det vel.

Problemet mitt var at jeg ikke kjente forskjell på Reconnective-energiene og de energiene jeg kjenner i hendene under "vanlig" energi-healing.
Men etter at jeg tok Reconnective Healing-kurset i fjor høst så har jeg kjent energiene veldig godt :) .

Allerede på trikken rett etter kurset skjedde det ting.
Merket at lillefingern vibrerte, og at ei dame som satt foran meg plutselig begynte å tørke tårer og snufse noe voldsomt, samtidig som hun ble skikkelig utilpass.
Det samme skjedde litt senere på flytoget. Uten å tenke på healing i det hele tatt begynte lillefingern å vibrere igjen. Og ei jente som satt i setet på skrå foran meg, som hadde vært knyst stille de første 5 minuttene av kjøreturen, begynte plutselig å snufse med intervall på under 2 sekunder.
Hun ble også veldig urolig, som om hun ikke helt skjønte hva som foregikk :) . Da vibrasjonene i hånda mi ga seg, etter ca 10 minutter, sluttet også jenta å snufse.
Fortsatt så merker jeg at folk rundt meg får healing, helt uten at jeg fokuserer på at det skal skje :D .

Har også mange andre utrolige opplevelser etter at jeg begynte med Reconnective healing. Ikke bare healing-opplevelser.
For selve healingen er bare en del av denne energien. Energien er også lys/informasjon, som bl.a. gjenoppretter forbindelsen til resten av Universet.
Men dette vet jo dere andre også som har lest boken.
Antall ord: 277

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Angelina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 22 Nov 2004 14:59
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Angelina »

Nå har jeg lest boken for andre gang, og da merker jeg plutselig energiene. Gjorde ikke det første gangen, så kanskje er det en prosess? :D
Antall ord: 26
Det finnes to dager du ikke skal bekymre deg over. Dagen i går og dagen i morgen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bettina

Innlegg av Bettina »

Heii....så spennende å lese kommentarene deres. Denne boken anbefalte Lilly Bendriss meg å lese da jeg besøkte henne 21 februar i år. Har bestilt boken nå og gleder meg til den dukker opp i posten.
:D
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gabriel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 01 Aug 2005 08:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Roverud

Kjempebok

Innlegg av Gabriel »

Knallbra bok, som var min første bok innen det åndelige, den vekket min interesse enda mer :) Lett lest bok, og veldig lærerik
Antall ord: 24
Vær mot andre som du selv vil bli behandlet!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

den er knallbra :) :D :P selv om jg blocka helt ut ved strengeteorien :oops:
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

shocola PPVu skrev:den er knallbra :) :D :P selv om jg blocka helt ut ved strengeteorien :oops:

Akkurat dette med strengeteorien synes jeg var litt vågalt....ingen som har bevist strenger...jeg blir litt skeptisk når en tar en teori her og mikser den sammen med en annen der, og selger en "ny" teori som det ikke lar seg gjøre å bevise på dagens nivå....det bidrar mer til å skremme vekk vitenskapen enn å invitere til samarbeid....fysikere rister på hodet av slike forklaringer og tolkninger fra enkeltpersoner....enn så lenge. :?
Antall ord: 89
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links