Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva kan det vere?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Vanessa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2006 20:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Os

Hva kan det vere?

Innlegg av Vanessa »

Hei..Jeg er ganske redd dette å vil enkli ikke vite noen ting om dette å jeg vil heller ikke tror på det.. Men etter opplevelsen min har jeg tenkt at det kansje kan vere noe mellom himmel å jord.. Vel en gang jeg var hjemme på kvelden,mamma å pappa var hjemme men de satt oppe å jeg var i kjelleren for jeg spiller årgel der..Da hørte jeg noen sa navnet mitt å noe ant men ikke høyt jeg kunne så vidt høre det..Etter jeg bare tenkte at jeg hadde innbillet meg det,kjente jeg en kjølig kulde som noen som gjikk forbi meg å jeg trodde fortsatt at jeg bare innbillte meg det.. Så spillte videre..Da jeg skulle opp hadde jeg nesten glemt det..Men så gjikk døren igjen..Den sto åpen fra jeg kom ned der helt til jeg gjikk..Å jeg tenkte at det var pappa eller mamma.. Å da jeg kom opp spørte jeg om noen av de hadde vert nede eller ropt på meg..Men ingen av de hadde det..Så jeg vet ikke..Jeg kan ikke ha innbillt meg det..Å en veninne av meg å jeg satt barnevakt i ett hus der det var ånder å det visste eierene men de var gode eller noe,så de gjorde ikke noe med det..Å der merket jeg nesten det samme som i kjelleren..Såå jeg vet ikke hva jeg har opplevd eller hva jeg har...Hva kan det ha vert?? :mozilla_undecided:
Antall ord: 243
Ser Ned På Ett Kutt Gjør Det Igjen, Men Nå Er Det Slutt...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

enten er det fantasien, noen har faktisk vært der, eller så er det ånder...
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lizziee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Sep 2006 23:19
18
Lokalisering: trondheim

Innlegg av lizziee »

hmm..har det vert noen du har kjennt som har dødd i ditt liv?
og hva føler du når dette skjer.. føl på deg om du føler frykt eller ikke føler at det er så farlig.. hvis det skjer en gang til...prøv å føl etter..
kansje spørre om det er noen der og hva de vil?
be dem/den om å gi tegn om de er der...eller noe lignende, for å finne ut om det faktisk er noen der.
om du vil selfølgelig :mozilla_wink:
Antall ord: 94
dyreelsker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links