Hei:)
Vil gjerne fortelle dere om en opplevelse jeg hadde da jeg var Utenriks på tankbåt.
Det var i 2 tida en natt, jeg stod å fyllte en tank med vann hvor jeg plutselig fikk se en person som gikk over en gangbru på skå over meg. Der var Airconditionrommet.
Jeg regnet med det var Maskinsjefen som var på runde. Jeg var omentrent ferdig å fylle tanken da jeg fikk se personen så jeg gikk da inn i kontrollrommet som var ca 5 meter bak meg. Der satt til min forbauselse maskinsjefen å tok seg en røyk.
Jeg spurte da om ikke han nettopp var oppe i aircond.rommet, men der hadde han ikke vært.
Klærne stemte heller ikke med personen jeg så..
Det jeg senere fikk høre var at en tidligere maskinsjef, som var Russisk, hadde ramlet over ett rekkverk og ned på hovedmotoren som var ca 20 meter ned.
Han døde momentant.
Ble litt mobbet etter jeg fortalte mannskapet om dette, men jeg vet hva jeg så!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg så ett gjenferd!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2006 21:58
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Longyearbyen
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Lokalisering: one bedroom apartment
hehe kult !
er du på svalbard eller ?
historia di ble litt kul combo med scenarioet jeg danna meg i hodet..
historia di ble litt kul combo med scenarioet jeg danna meg i hodet..
Antall ord: 20
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2006 13:51
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Hei!
Ja du vet hva du såg,og stol på det du såg
Folk vet ikke hva det er,før de opplever noe lignende selv....håper alle får oppleve noe,før eller senere.
"Den som ler sist,ler best"
mvh stella polaris
Ja du vet hva du såg,og stol på det du såg
Folk vet ikke hva det er,før de opplever noe lignende selv....håper alle får oppleve noe,før eller senere.
"Den som ler sist,ler best"
mvh stella polaris
Antall ord: 48
Det finnes ingen begynnelse,heller ingen ende.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hehe kult !
Jepp, jobber her=)
Jepp, jobber her=)
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Heldiggris, hvordan er det å bo der?Andersv skrev:hehe kult !
Jepp, jobber her=)
Antall ord: 18
sosja
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 20:27
- 18
- Lokalisering: Hell
Re: Jeg så ett gjenferd!
[quote="Andersv"]Hei:)
Vil gjerne fortelle dere om en opplevelse jeg hadde da jeg var Utenriks på tankbåt.
Det var i 2 tida en natt, jeg stod å fyllte en tank med vann hvor jeg plutselig fikk se en person som gikk over en gangbru på skå over meg. Der var Airconditionrommet.
Jeg regnet med det var Maskinsjefen som var på runde. Jeg var omentrent ferdig å fylle tanken da jeg fikk se personen så jeg gikk da inn i kontrollrommet som var ca 5 meter bak meg. Der satt til min forbauselse maskinsjefen å tok seg en røyk.
Jeg spurte da om ikke han nettopp var oppe i aircond.rommet, men der hadde han ikke vært.
Det jeg senere fikk høre var at en tidligere maskinsjef, som var Russisk, hadde ramlet over ett rekkverk og ned på hovedmotoren som var ca 20 meter ned.
Han døde momentant.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
men er du sikkert ingen mer var på båten?hvorfor er du sikkert?når var det?
Han døde momentant.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
men er du sikkert ingen mer var på båten?hvorfor er du sikkert?når var det?
Antall ord: 177
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Svalbard er en fantastisk plass!
Har ikke opplevd vinteren enda, men jeg anbefale alle å ta seg en tur hit.
Folk her er utrolig imøtekommende å trivelige.
Så er jo skatten noe bedre enn på fastlandet. 19.8% =)
Har ikke opplevd vinteren enda, men jeg anbefale alle å ta seg en tur hit.
Folk her er utrolig imøtekommende å trivelige.
Så er jo skatten noe bedre enn på fastlandet. 19.8% =)
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
til sultan666
Jeg er helt sikker.
Dette var en tankbåt med kun meg, Kaptein og maskinsjef som Norsk besetning.
D kunne ikke være noen ombord som gikk der på dette tidspunktet og som var kledd i tukis shorts og bar overkropp.
Jeg trodde som sagt att d var maskinsjefen, men han satt jo å tok seg en røyk i kontrollrommet.
Ingen andre ombord liknet mer på det jeg så.
Dette var en tankbåt med kun meg, Kaptein og maskinsjef som Norsk besetning.
D kunne ikke være noen ombord som gikk der på dette tidspunktet og som var kledd i tukis shorts og bar overkropp.
Jeg trodde som sagt att d var maskinsjefen, men han satt jo å tok seg en røyk i kontrollrommet.
Ingen andre ombord liknet mer på det jeg så.
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2006 23:49
- 18
- Lokalisering: i en skog
Re: Jeg så ett gjenferd!
Andersv skrev:Hei:)
Han døde momentant.
Ble litt mobbet etter jeg fortalte mannskapet om dette, men jeg vet hva jeg så!
Det skjer mye på slike fartøy, det er en plass hvor folk oppholder seg på begrensede områder over lengre tid noe som kan føre til mye energier. Har selv opplevd mye til sjøs som det ikke kan tviles på, så hold deg selv ikke for narr, det du såg såg du , uahengig av andres skeptis. Kan jeg spørre om vilken stilling du hadde ombord?
Jaktmann
Antall ord: 246
Hide post links |