Når jeg var 8-9 år, flyttet vi til et nytt hus med pappa. Huset var helt normalt, bortsett fra at vi bode midt på landet, langt unna andre folk. Ikke langt unna lå en kirkegård, men jeg ingen fare, siden den var ca. 3-400 meter unna.
Vi hadde soverom i øveretasjen, og jeg og broren min sov på samme rom. De første dagene sovnet jeg som en stein, men jeg hadd emerkelige drømmer om faren min. At jeg var han og jeg opplevde masse fra hans liv. De neste dagene oppdaget jeg en svartkledd man som satt på kommoden vår. Je ble redd, og turte kke å si ifra.
Pappa spurte i ettertid om jeg likte huset, og da fortalte jeg om den svartkledde mannen jeg hadde sett. Pappa, snill som vanlg, gikk til spådamer og forklarte alt jeg hadde sagt. Spådamene sa at det kunne være en i slekta, og sa pappa skulle tenke over noen som gikk slikt kledd som den mannen jeg hadde sett.
Neste gang jeg så han sa han at det var min oldefar som jeg hadde sett, han var ikke slem, men han passet på oss. En god ånd.
Jeg er ikke sikker, fordi jeg har sett andre ånder, og jeg merker på meg om de er gode eller onde, den svartkledde mannen jeg så, virket slem og det ble en kaldt og ekkel steming i rommet.
Hva kan dere fortelle? Jeg vil så gjerne vite dette svaret, fordi det løser så mange andre gåter i livet mitt. Takk på forhånd.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Så en svartkledd person.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2006 20:57
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2006 19:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: En by ved navn Oslo
Så du fikk en vond følelse av ånden til oldefaren din.. ? Jeg tror det er vanskelig å skille mellom en god og en ond ånd, klarer man ikke å holde seg "rolig" når man ser eller føler en ånd, vil den oppfattes som ond/ubehagelig uansett. Jeg tror folk som klarer å skille mellom gode og onde ånder har sett endel av dem gjennom sitt liv :mozilla_wink:
Antall ord: 68
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |