Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhjelpere og deres grav

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Des 2005 03:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: melhus

hjelpere og deres grav

Innlegg av liseviola »

Hei!

I dag var jeg på graven til bestemoren og bestefaren min.. Bestemoren min er hjelperen min.. Hvordan blir det der?? Jeg mener.. hjelperne er jo med oss alltid og til alle steder.. sååå.. sto hun da der vedsiden av meg og så på sin egen grav?? :s eller.. hun kan da vel ikke bare forlate meg mens jeg står der heller da, kan hun det da?? :s Og hvis hun står og ser på sin egene grav.. hvordan er det for henne?? Er det på en måte naturlig, eller er det sjokerende eller er det bare trist, eller..?

Håper virkelig på og få høre deres mening på dette, for dette har jeg gått og grubblet på i hele kveld, men jeg kommer da ikke frem til noe som helst logisk svar.. Gjør dere det?
Sist redigert av liseviola på 26 Aug 2006 03:12, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 142

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Re: hjelpere og deres grav

Innlegg av liseviola »

liseviola skrev:Hei!

I dag var jeg på graven til bestemoren og bestefaren min.. Bestemoren min er hjelperen min.. Hvordan blir det der?? Jeg mener.. hjelperne er jo med oss alltid og til alle steder.. sååå.. sto hun da der vedsiden av meg og så på sin egen grav?? :s eller.. hun kan da vel ikke bare forlate meg mens jeg står der heller da, kan hun det da?? :s Og hvis hun står og ser på sin egene grav.. hvordan er det da for henne?? Er det på en måte naturlig, eller er det sjokerende eller er det bare trist, eller..?

Håper virkelig på og få høre deres mening på dette, for dette har jeg gått og grubblet på i hele kveld, men jeg kommer da ikke frem til noe som helst logisk svar.. Gjør dere det?

hmm.. her skjedde det noe nå.. og jeg finner ikke ut hvordan jeg sltter det ekstra innlegget... men men.. hva tenker dere da?
Sist redigert av liseviola på 26 Aug 2006 03:16, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Lokalisering: Bergen

Innlegg av nattlyset »

Jeg skjønner hva du vil frem til, men beklager, jeg fikk innmari hodepine da jeg skulle prøve å tenke ut ett fornuftig svar til deg! :mozilla_smile:
Antall ord: 28
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av liseviola »

nattlyset skrev:Jeg skjønner hva du vil frem til, men beklager, jeg fikk innmari hodepine da jeg skulle prøve å tenke ut ett fornuftig svar til deg! :mozilla_smile:
haha!! ja, det skjønner jeg godt.. det er kompliserte saker dette altså..
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Mamma er ikke min hjelper, men hun er med meg når jeg trenger henne. En gang jeg var skikkelig uttafor, dro jeg på kirkegården og satt der en stund. Etterpå "fortalte" "mamma" til et medium at "hun" hadde stått bak meg og sett på meg den kvelden. (Mediumet visste ikke noe om dette på forhånd)
Jeg tror ikke de bryr seg om å se graven sin. Det er de gjenlevende som har følelser knyttet til slikt, ikke de som allerede har passert døden. De vet jo hvordan det hele henger sammen, de er jo heller ikke i den graven. Tror du sommerfugler sørger over å bryte ut av puppene sine? (oi, det hørtes skikkelig corny ut)
Antall ord: 122
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links