Noen som kan se eller snakke med hjelperne sine??
Traff ei som er synsk for en kort stund siden, og hun kunne se at hjelperen min kom inn døren like før meg, det var lit sprøtt hehe :mozilla_surprised:
Hun sa også det at han ønsket kontakt med meg og at jeg kunne lære meg opp til å kunne komunisere med han!! Men jeg er ganske utålmodig og hadde gitt opp ganske fort!! Så er jeg i tillegg lit skeptisk til å tro at dette er tillfelle
HVA TROR DERE?? :mozilla_smile:
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ HJELPERE
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 20:49
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: drømmeland
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Re: HJELPERE
hmmm... personlig er jeg generelt sett rimelig skeptisk til dette med hjelpere, spesielt når synske (eller ihvertfall selverklærte synske) hevder at de ser og kommuniserer med hjelperne til folk. Jeg tror at dersom vi i det hele tatt har hjelpere, hva har de "synske" med dem å gjøre? Så personlig er jeg skeptisk..Angelina79 skrev:Noen som kan se eller snakke med hjelperne sine??
Traff ei som er synsk for en kort stund siden, og hun kunne se at hjelperen min kom inn døren like før meg, det var lit sprøtt hehe :mozilla_surprised:
Hun sa også det at han ønsket kontakt med meg og at jeg kunne lære meg opp til å kunne komunisere med han!! Men jeg er ganske utålmodig og hadde gitt opp ganske fort!! Så er jeg i tillegg lit skeptisk til å tro at dette er tillfelle
HVA TROR DERE?? :mozilla_smile:
Antall ord: 152
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 20:49
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: drømmeland
Nei det er vel bare det at de kan se å snakke med de da, ikke vet jeg!! Jeg tror på det at andre kan ha evner som vi andre ikke har, men jeg er også skeptisk så lenge jeg ikke har opplevd det selv. Men nyskjerrig er jeg :mozilla_smile:
Antall ord: 50
Angelina :=)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Jeg tror også på evner, er bare litt skeptisk på en del ting innen området hjelpere. :mozilla_wink:Angelina79 skrev:Nei det er vel bare det at de kan se å snakke med de da, ikke vet jeg!! Jeg tror på det at andre kan ha evner som vi andre ikke har, men jeg er også skeptisk så lenge jeg ikke har opplevd det selv. Men nyskjerrig er jeg :mozilla_smile:
Antall ord: 71
Hide post links |